Siam Thai massage Alkmaar 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fris

Newbie
14
15/11/21
5
5
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.siamthaimassage.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op de bonnefooi naar dit Thaise massage salon gegaan, eens informeren wat ze te bieden hebben.

Er zaten 3 masseuses van middelbare leeftijd in de ontvangst ruimte.
Ik werd door 1 van de dames direct naar achter geleid, direct werd me voorstel gedaan voor een erotisische massage, waar ik op in gegaan ben.

Massage was meer aaien en teasen. Omdraaien, afhandelen en door aaien tot het uurtje voorbij was.
Korte douche en ik stond weer buiten.

Geen B2B (ook niet naar gevraagd), kleren bleven aan (er was voor de gelegenheid wel een bodystocking aangedaan).

Niet voor herhaling vatbaar, zeg maar.
 
Ik begrijp jullie echt niet heren.... dit is een niet vergunde zaak. Alles wat je hier deelt maakt de kans groter dat deze zaak binnenkort een bezoekje krijgt en dat niemand hier meer van kan genieten..... :confused:
 
Ben hier vandaag voor het eerst geweest. Thaise olie massage, best stevig en spieren zijn goed los gemaakt. Werd af en toe gevraagd of het niet te hard was dus dat was wel netjes maar ik hou wel van wat stevigere massage. Voor zover ik weet geen andere diensten. Niet naar gevraagd en niet aangeboden. Gewoon goede massage gehad.
 
Maanden geleden ben ik er ook geweest. De massage vond ik saai, en als ze de ruggengraat masseert i.p.v. de spieren ernaast, heb ik het idee dat men maar wat doet. Ik ervaarde het als gehaast en afstandelijk. Prijs was, uit m'n hoofd, 70 voor een uur. Geen reden voor herhaling.
Iets erotisch is toen niet aangeboden. Overigens heb ik er ook niet naar gevraagd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan