AmanSR
Stamgast
Lees eens goed... ik zeg letterlijk dat ik haar vandaag nog heb bezocht 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTop! Middag of avond? Vanuit dr tijdperk bij ds girls weet ik dat ze lange diensten draaide en dol was op dat restaurant links van dsgirls (die toko met die lekkere broodjes)Lees eens goed... ik zeg letterlijk dat ik haar vandaag nog heb bezocht![]()
Kan het zijn dat wat jij ziet als littekens op haar buik gewoon het gevolg is dat ze net een strakke broek uit heeft gedaan en daardoor nog wat striemen op haar buik heeft? Het zouden anders wel hele rare littekens zijn.Dan kijk je niet goed @ErinEruit , of je denkt haar beter te (her)kennen dan de werkelijkheid.
Ze lijkt er inderdaad op en had zo haar zus kunnen zijn, maar aan haar buik zie je gelijk dat het iemand anders is, Sibel heeft geen littekens op haar buik. Daarnaast ook haar gezicht die er toch echt anders uitziet op de foto, maar dat had ook meer bewerken te maken kunnen hebben.
Staat gewoon waar ik zei, ik heb haar vandaag nog bezocht. @admin graag verplaatsen naar Geleenstraat 45 k10, zoals eerder verzocht.