WHEM Sibell

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een paar keer bij haar geweest, mooie dame en de foto's kloppen ook. Enige minpuntje vind ik is dat ze niet wilt zoenen en ze is ook wat afstandelijk terwijl je bij zo'n mooie dame toch wel wat meer wilt.
 
Ik ben aantal keren bij haar geweest in amsterdam west en de laatste keer in zaandam. Ze is echt en betrouwbaar alleen heb ik wel slechte ervaring met haar in de zin van ze is heel afstandelijk en laat je duidelijk weten dat ze het puur voor het geld doet en constant discussies over wat wel en niet
Mag terwijl het van te voren al is besproken op de app en ze haast je om snel klaar te komen en haar vriend/man zit gewoon in de woonkamer als ze je ontvangt. Is opzicht jammer want ze is wel een lekkerding en zoenen doet ze ook niet
 
Ik ben aantal keren bij haar geweest in amsterdam west en de laatste keer in zaandam. Ze is echt en betrouwbaar alleen heb ik wel slechte ervaring met haar in de zin van ze is heel afstandelijk en laat je duidelijk weten dat ze het puur voor het geld doet en constant discussies over wat wel en niet
Mag terwijl het van te voren al is besproken op de app en ze haast je om snel klaar te komen en haar vriend/man zit gewoon in de woonkamer als ze je ontvangt. Is opzicht jammer want ze is wel een lekkerding en zoenen doet ze ook niet
Maar cup AA en foto's met cup D, dan moet jij weten wat het wel is en of de tekst of de foto's nie kloppen.
 
ze is heel afstandelijk en laat je duidelijk weten dat ze het puur voor het geld doet en constant discussies over wat wel en niet
Mag terwijl het van te voren al is besproken op de app en ze haast je om snel klaar te
Ik ben amper een Bulgaarse tegengekomen die mij kon verrassen door niet snel de deur uit te werken. Opzicht ziet ze er wel lekker uit en adverteert ook al heel lang echter zullen ze nooit er iets van bakken om ook de klanten te binden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan