Recensie Simona/Sara, Lommel/Overpelt 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanlaerke

Wandelaar
55
21/04/22
32
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-hot-487394268.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een mooie Roemeense meid die er uitziet zoals ze aangeeft op de foto en de ouderdom klopt ook wel.
rustig van aard en kijkt niet op de klok, tongzoenen is er wel niet bij en het condoom werd ook al wat snel bovengehaald, positiewissels is geen probleem en ze heeft echt wel een mooi petite lichaam en pijpt met condoom redelijk lang.
haalde het glijmiddel boven maar na eens goed te beffen werd ze redelijk nat en was die niet meer nodig ....
Voor wie van petite/slank houd is hier op zijn plaats, een zachte dame !
de prijs komt overeen met wat je krijgt je kan extra betalen voor de extras maar ik heb niet gevraagd wat er allemaal kan en niet kan ik was al blij zo een mooie verschijning te vinden deze regio....
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-hot-487394268.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Slechte ervaring.
Dame zegt letterlijk bijna niets.
Heb na het douchen een reeds gebruikte handdoek moeten gebruiken die over de chauffage hing, deze was niet eens volledig droog.
Pijpen doet ze met condoom. Niks speciaal.
De seks zelf was de meest emotieloze seks die ik al ooit gehad heb. Was echt niks aan.
Na 1 min on top wou ze wisselen, toen hebben we missionaris gedaan. In deze missionaris positie heeft ze volgens mij niet 1 keer bewogen.
Ik wou bijna beginnen reanimeren, zo levensloos lag ze er bij 😂
Na klaarkomen gewoon vertrokken zonder al te veel woorden.

Ik zag een beetje okselhaar, alsook was haar poesje precies al 2 weken niet meer geschoren. Dus zag er een beetje onverzorgd uit naar mijn mening.

0% herhalingsgevaar
 
Ik had wel interesse in haar, haar foto's zien er mooi uit, precies niet de moeite? Heeft ze een strak poesje of grote schaamlippen?
poesje is wel redelijk strak. Ik ga er meerdere keren naar toe en is altijd verzorgd, soms beetje schaam haar maar stoort niet. Ik raad haar aan, maar is ieder zijn mening. Uit eindlijk hahah.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-hot-487394268.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meerdere keren per maand ga ik er naar toe. Altijd Top Service naar Mijn menig, heerlijk kutje. ze heeft gevoel voor humor. Echt gwn top, mooi lichaam, lieve zachte meid gwn. voor mij is ze een aanrader!
 
Bezoek Je gwn Ook Wel Eens Andere Dames gwn? Zo Ja, Dan Kijken We Nu Al gwn Uit Naar Die gwne Recensies! Top! Zo Nee, Dan gwn Een Welgemeende Tip: gwn Een Keertje Doen! Top Aanrader gwn!
Zeker. Bezoek ik ook andere dames maar paar keer tegen slag gehad Bij hun helaas. en bij haar is altijd goed naar mijn menig. Ik weet ze is ook beetje kieskeurig. Kwa mannen wat ze accepteerd. En we denk ook tot we een klik hebben. Hahah. Maar bezoek ook andere dames beetje afwisseling is leuk toch altijd zelfde is ook saai naar een tijdje haha
 
nog een paar keer gestuurd begin dit jaar maar geen antwoord gehad, na lange tijd nog eens geprobeerd en toen wou ze wou eerst een foto zien?. en dan wou ze mij ineens niet ontvangen, geen probleem doe ik mijn centen wel ergens anders op ..... pupa ma in cur 😁
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sara-hot-487394268.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben een tijdje geleden ook bij Sara geweest.
Ontvangst was heel hartelijk, ze was erg vriendelijk en gaf aan er zin in te hebben.
Kwam er toevallig langs, kon enkel vluggertje wegens tijdsgebrek, volgende keer zeker langere tijd.

Ze is erg slank maar daar hou ik wel van, heeft een prachtig kontje, wat ze ook vroeg om te likken.
Daarna afgewerkt in doggy met zicht op dat kontje.
Pijpen is met condoom.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan