WHEM Simone, Apeldoorn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjors Loper

Stamgast
811
11/10/21
346
8
Deze advertentie komt al een tijdje voorbij. Ik vind de foto's een beetje summier. Iemand ervaring met Simone?
 
Ja ik wel. Vorig jaar bij haar geweest. Foto's kloppen redelijk. Ondanks toezegging wilde ze toen niet tz of gewoon zoenen. Draaide ook progamma af ik had geen klik met haar baalde ook van het niet nakomen van toezegging.
Dus ik vond de prijs te veel voor wat ze aanbood. Wel pzc.
 
In het verleden denk ik zo n 4 keer bij haar geweest in Apeldoorn. Is echt een aardige vrouw. Ze komt uit Litouwen. De eerste paar keer mocht ik in dr mond klaarkomen. En daarna had ze denk ik sexuele voorlichting gekregen en toen zei ze dat het erg gevaarlijk was.
 
Deze dame ook meermaals bezocht in Enschede, toen nog onder de naam Sandra. Ik schat zo'n 6 jaar geleden.
Ik had er goede ervaringen mee.
Neuriet bij binnenkomst wel vage liedjes.. Zal wel Litouwse volks muziek zijn.
Verder was ze toen erg kinky ingesteld. Ze ging ook in op mijn latex kleding wensen.
Voor mij was het een 9+
 
Ja dat klopt dat deed ze bij mij ook iedere date. Maar verder een lief mens. Ik had haar ook nog weleens naar het station gebracht als ze daarom vroeg. Verder vond ik sommige dingen wel wat gemaakt. Te veel kreunen wat nergens op sloeg. Ik dacht dat ze uit Litouwen of Letland komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan