WHEM Simone, Borculo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft er evaring met Simone uit Borculo?
Simone uit Borculo. Ik hoop dat het een andere simone is dan eerder in Borculo (en deventer) zat, daar vind je hier de reviews van. Het filmpje op haar kinky stond volgens mij eerder in een wat langere versie die verder naar het bovenlijf ging, ook op de kinky pagina van de vorige simone uit Borculo, dus ben bang dat het dezelfde dame is, maar dan met een blonde pruik.
 
De Simone in Borculo en de dame van de Link #2 (Simone-Janet in Bergen-Deventer-Winterswijk) zijn 2 verschillende dames. Simone in Borculo draagt geen pruik en is naturel blond, de foto's op de website Kinky zijn van haar. En spreekt beschaafd Nederlands en is totaal niet afkomstig uit Oost-Europa. De Simone uit Borculo heeft rechten gestudeerd en deed er dit voor de fun erbij naast. Vroeger ontving ze in de omgeving van Borculo en had een ontvangstruimte waar ze woonde. Ik heb haar heel wat jaren geleden een keer bezocht en heb een prima uurtje beleefd. En wat ik me nog herinner waren de recensies over het gemiddelde lovend. Het is een leuke meid, met een slanke taille met een lekker stel billen. Ze heeft wel wat tatoo's maar deze zijn vanwege privacy redenen gefilterd.
 
De Simone in Borculo en de dame van de Link #2 (Simone-Janet in Bergen-Deventer-Winterswijk) zijn 2 verschillende dames. Simone in Borculo draagt geen pruik en is naturel blond, de foto's op de website Kinky zijn van haar. En spreekt beschaafd Nederlands en is totaal niet afkomstig uit Oost-Europa. De Simone uit Borculo heeft rechten gestudeerd en deed er dit voor de fun erbij naast. Vroeger ontving ze in de omgeving van Borculo en had een ontvangstruimte waar ze woonde. Ik heb haar heel wat jaren geleden een keer bezocht en heb een prima uurtje beleefd. En wat ik me nog herinner waren de recensies over het gemiddelde lovend. Het is een leuke meid, met een slanke taille met een lekker stel billen. Ze heeft wel wat tatoo's maar deze zijn vanwege privacy redenen gefilterd.
Ik hoop dat je gelijk hebt 🙂. Ik neem het zekere voor het onzekere en wacht eerst even een recente review af. Op basis van de foto's is ze zeker mijn type, maar twijfel nog steeds aan de echtheid, vanwege de ook bestaande "andere" simone.
 
Ja, dit is haar
Zijn wel wat inktvlekken geretoucheerd op de lichaam..😉
Is dat deze Simone? Heeft net der advertentie op Kinky weer aangepast.
Zij is in verleden wel is paar keer bij me geweest sex was altijd goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan