WHEM Simy, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stefan

Wandelaar
32
12/09/21
30
1
Ik zag deze interessante dame voorbijkomen:


Willen jullie eens meekijken? Lijkt dit betrouwbaar? Via Yandex kom ik op https://www.instagram.com/p/CUaz4oGsB3s/. Heeft ook een onlyfans-site. Hoeft niet perse onbetrouwbaar te zijn, maar misschien zien jullie iets wat ik niet zie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En 717000 volgers...dan kan ze haar munten makkelijker verdienen dan op haar rug. Heb niet goed gezocht, maar als je ergens iets van een sponsordeal ziet op instagram...ver van uit de buurt blijven. Of even een appje sturen in het Duits....kijken of je een antwoord krijgt 😉
 
Laatst bewerkt:
Vergeet het/haar maar...




Als je een beetje doorzoekt, vind je nog meer foto's die niet meer online staan in advertenties.
 
Ben bij deze dame geweest, vriendelijke dame van in de dertig niet onaantrekkelijk maar heeft niets van de spetter de advertentie, pijpt en neukt wel lekker.
Lexa
 
Belang beschermt ? Wat is dit nu weer ? Nog een keer, de dame Is in de 30 lijkt in de verste verte niet op de bloedmooie meid uit de advertentie, maar ze pijpt en neukt wel lekker.
Lexa
 
Belang beschermt ? Wat is dit nu weer ? Nog een keer, de dame Is in de 30 lijkt in de verste verte niet op de bloedmooie meid uit de advertentie, maar ze pijpt en neukt wel lekker.
Lexa
Hoi, kun je wat meer vertellen over hoe ze er uit ziet in het echt? Dik/dun, blond/brunette, naturel/siliconen?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan