Ik had de advertentie al vaak gezien en ook de hele string hierboven al een paar keer gelezen. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Ik stuurde en app en mocht komen. Onderweg besloot ik haar geweldig pijpkunsten aan mij voorbij te laten gaan. Het ging me vooral om de "tornado" waar veel over geschreven is. Die heb ik dan ook meegemaakt. Het was een hele ervaring, maar voor mij was 1 keer genoeg. Of Sindi een klant nooit vaker dan 1 keer wil zien, of niet, is voor mij dus geen issue.
Als ik de reactie van haar lichaam moet geloven, vond het eerste orgasme al binnen 2 minuten plaats. Zonder noemenswaardig voorspel (het enige voorspel was dat Sindi mij toekeek tijdens het douchen) had ik haar op haar buik op bed gelegd, een rubbertje om mijn jongeheer geschoven en ben ik boven op haar gaan liggen. Zonder glijmiddel kon ik probleemloos naar binnen en na de eerste stoot begon het gekronkel van Sindi al. Ik heb haar vervolgens in allerlei standjes geneukt, maar het was steeds weer een uitdaging om het kronkelende lijf in bedwang te houden. Ze maakte me op een gegeven moment duidelijk dat ik haar moest vingeren. Nou ja.....vingeren??.......mijn halve hand moest naar binnen en het kon haar niet wild genoeg gaan. Na een (fake?) orgasme of 6 werd ze iets rustiger. Ik legde haar weer op haar buik en kon lang genoeg doorstoten om het rubbertje te vullen.
Hierna hebben we een tijdje liggen kletsen. Daarbij kon Sindi haar handjes niet van mijn piemel afhouden. Voor mij was het echter genoeg geweest. Ze wilde me een deel van het geld teruggeven (ik had voor een uur betaald), maar dat wilde ik niet.
Ook bij het na-douchen bleef Sindi bij me staan. Ik heb wat Russisch en Roemeens geprobeerd, maar ze hield bij hoog en laag vol dat ze niet uit die regio kwam. Ze zei dat ze Joods was. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets over haar geboorteland.
Ik denk dat deze dame een show opvoert, maar anderen mogen natuurlijk iets anders denken.
Nog iets......haar pantykousjes mocht ik niet uitdoen. Ze zei dat ze "horny" werd als ze die droeg. Haar jurk heeft ze ook aangehouden. Die trok ze weliswaar steeds weer omhoog, zodat ik bij haar borsten kon, maar helemaal uit is hij nooit gegaan.