Site Kinky achteruit gegaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voordeel is dat je nu wel de kosten voor extra's kan in vullen.

De datum voor updaten wordt trouwens door 1 op de 2 mannen toch niet naar gekeken, incl de dagen dat je wél ontvangt. Dus nee.. kinky is voor de adverteerders juist beter geworden.
 
Is het geen tijd voor iets nieuws? Zowel voor de dames als heren verfrissend en het kan zonder verdienmodel, ok hostingkosten e.d. moeten gedekt worden. Technisch kan ik het e.e.a. wel realiseren maar de rest is niet aan mij besteed.
ik weet niet hoeveel die abbo's kosten. maar de dames die kunnen dat wel aan met hun inkomen :p
Nieuwe dvp's ontdekken is gewoon iets lastiger geworden, als ze geen abbonement heeft.
 
De datum voor updaten wordt trouwens door 1 op de 2 mannen toch niet naar gekeken, incl de dagen dat je wél ontvangt.
Die informatie is er dan natuurlijk voor de 50% die wel weten hoe je een advertentie leest.

En ik kan me voorstellen dat je in die groep gemiddeld de netste klanten vindt, dus nutteloos is die info niet.
 
Ik vind het ook geen verbetering. Het lijkt er inderdaad op dat je minder advertenties ziet als je op plaatsnaam zoekt.
Ze doen dit expres zodat de dvp's met een standaard advertentie straks ook een abonnement moeten nemen willen ze zichtbaar zijn op plaatsnaam, het gaat dus om geld bij kinky. Aan de andere kant heeft het ook voordelen zo kunnen wij fake advertenties makkelijker herkennen want die betalen natuurlijk geen abonnementskosten. Al is het ook jammer want er zitten genoeg eerlijke dames tussen die geen abonnement hebben en die vinden we dus niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Als je de plaatsnaam ingeeft in het algemene zoekveld dat je ook voor zoeken op naam gebruikt, dan vind je wel degenen zonder diamantje. (Met provincienaam werkt dat niet.) Maar de meeste gebruikers zoeken niet zo.

Asociaal om 2000 euro per jaar (6 euro per dag) te rekenen om ueberhaupt gevonden te worden.
Dit is wel een heel goede optie. ( maar nu het zo publiek is, gaan ze het snel wel fixen denk ik :( )
 
Redlights is ook onderdeel van het concern van kinky en sexjobs, maar via aparte bv. is ook deels niet meer in Ned handen, dat hookers weg moest was de 1e stap vanuit nieuw beleid van nieuwe buitenlandse eigenaar, met smoes privacywet terwijl hij gewoon recensies op kinky wilde hebben.....
 
Redlights is ook onderdeel van het concern van kinky en sexjobs, maar via aparte bv. is ook deels niet meer in Ned handen, dat hookers weg moest was de 1e stap vanuit nieuw beleid van nieuwe buitenlandse eigenaar, met smoes privacywet terwijl hij gewoon recensies op kinky wilde hebben.....
Dat moeten ze de recensies wel inschakelen, zo hebben we er niks aan.
 
Als ze een andere manier hebben dan de standaard, vermoed ik v wel.
Beste Joke,

Het is zo klaar als een klontje. Het gaat gewoon om verdienmodel. De eerste 17 pagina's daar adverteren DVP dames die een Exclusive pakket hebben €17,95 per dag. Omdat de meeste wandelaars niet verder kijken dan die pagina's. Dat zullen/kunnen ze meten aan de hand van aantal kliks etc..

Reken maar mee.. 17 pagina's, er staan 24 DVP dames per pagina, dus 17x24= €7.323,60-, per dag wat ze verdienen.
Er wordt 7 dagen geadverteerd, dus €51.265,20-, per week. Maand zeg maar 30 dagen = €219.708 euro.

Per jaar is dit aan omzet voor Kinky met deze verandering: een kleine €2.636.496-,

Sexjobs maakt ook mooie omzet dus Midhold verdient gunstig aan zijn sites.

Daarentegen zijn de andere pagina's minder gunstig voor DVP dames daarom ook gratis, en minder diensten.

Hoe dacht je dat ze rijk zijn geworden bij Midhold?
 
Je moet als dame dieper in de buidel tasten, heb je standaard advertentie komen die niet meer voir in bv zoektocht provincie. Je kan wel op de naam zoeken. Je moet dus premien of exclusieve dan kom je wel voor bij zoektochten. Ik mag dan ook de website erbij zetten. Is vandaag ingegaan. Ik ben er ook niet blij mee ik mocht liever updates en plaatste nijn advertentie omhoog wanneer ik er zin in had.
 
Lijkt in eerste instantie misschien een leuk verdien model. Echter als de dames steeds minder klanten krijgen, omdat hun advertentie niet meer te zoeken is, verhuizen ze wel naar andere media. Gelukkig zijn er meer sites die dit soort zaken aanbieden (niet specifiek op Nederland) maar dat is het voordeel van internet.
En misschien wordt er wel een nieuwe site opgericht voor dit soort diensten. Zonder recenties of zo, want daar hebben we al iets voor (deze site). Gewoon een standaard tarief voor het plaatsen van een advertentie ipv allerlei extra zaken.
Dat is het leuke van internet. Je kan je zelf heel snel uit de markt prijzen.....
 
Ik vind het wel zonde want er zitten dames tussen die de moeite waard zijn maar die wij nu niet meer kunnen vinden omdat ze geen premium abonnement hebben. Die groep dames zal moeten kiezen een premium abonnement nemen of zonder klanten komen te zitten.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan