Site Kinky achteruit gegaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zouden leeftijd en prijs parameters van hun uitgebreid zoeken moeten verbeteren. Die schuifregelaar voor leeftijd die tot de honderd jaar gaat is belachelijk en prijs instellen werkt voor geen moer, voornamelijk omdat je geen parameter voor de duur van de afspraak hebt dus als je het instelt om een dame te vergeven met een prijs tot en met 150 krijg je misschien een dame die 1 kwartier aanbiedt voor 150 of eentje waarbij 150 in geen een van de opties voorkomt maar die krijg je wel mee omdat het tussen haar laagste en hoogste bedrag zit.
 
Ze zouden vanalles kunnen verbeteren als wij hun klant zouden zijn. Bv. ons advertenties laten markeren als favorite zodat we kunnen zien welke daarvan online staan. Filteren op wel/niet agency, op wel/niet silicone, op prijs idd, op advertenties nieuw sinds een bepaalde datum. Maar het gaat hun erom de adverteerders een goed gevoel te geven in ruil voor wat die betalen, dus moeten wij langer op het platform zijn en meer aanklikken.
 
Heb zitten denken. Het is voor ons nu moeilijker om advertenties te kunnen vinden als dames er niet voor willen betalen.
Wat we eigenlijk moeten hebben is een apart stukje forum waarin de dames hun kinky naam, plaats en URL naar hun advertentie op kinky kunnen plaatsen.
Op deze manier kunnen we de advertenties vinden en voor de dames die hoeven niet te betalen....
Linken kunnen ze niet verbieden. Die vind je nu al hier op de site en op allerlei andere sites....
 
Wat we eigenlijk moeten hebben is een apart stukje forum waarin de dames hun kinky naam, plaats en URL naar hun advertentie op kinky kunnen plaatsen.
Dat is er al :)
 
Er is natuurlijk ook de .nl-tak van Redlights maar die is denk ik minder bekend bij de dvp's en moet nog wat groeien.🌿

Oh daar wordt as we speak aan gewerkt. En ik boek nu al succes. Die website ga je straks meer in de organische resultaten in Google zien.

Redlights is denk ik ook 1 van de weinige groot genoeg om de strijd met Kinky aan te kunnen gaan.
 
Zou mooi zijn als RL dan wat concurrerend en aantrekkelijker qua advertentiekosten kan zijn t.o.v. Kinky.
Die laatste is niet echt handig meer. Op straal rondom postcode zoeken is inmiddels ruk. 1/3 van de normale resultaten. Geen zin om in de bovenbalk elke potentiele plaats op te zoeken voor de verdwenen dames.
 
Zou mooi zijn als RL dan wat concurrerend en aantrekkelijker qua advertentiekosten kan zijn t.o.v. Kinky.
Die laatste is niet echt handig meer. Op straal rondom postcode zoeken is inmiddels ruk. 1/3 van de normale resultaten. Geen zin om in de bovenbalk elke potentiele plaats op te zoeken voor de verdwenen dames.
Is van zelfde bedrijf, met nog tussenpersonen er tussen, midhold is ook in buitenlandse handen, zidra traffic omhoog gaat gaan de tarieven ook omhoog
 
Helemaal niet nodig om er een concurrent voor kinky bij te hebben. Dan moeten we op nog een site gaan zoeken naar geschikte dames. Ik hoop juist dat de hogere tarieven de fakers en oplichters afschrikt.
 
Helemaal niet nodig om er een concurrent voor kinky bij te hebben. Dan moeten we op nog een site gaan zoeken naar geschikte dames. Ik hoop juist dat de hogere tarieven de fakers en oplichters afschrikt.
Kun je ook in form van abonnement doen. Dat als je serieus bent een goudenster koopt. Bijvoorbeeld.
 
Maar heeft Kinky nu de keutel teruggetrokken? Kan iemand het checken?

Het is ook absurd; ik heb 2 dames die van gemiddeld 5 tientjes in de maand naar 500 in de maand gaan, wil men hetzelfde niveau van adverteren hanteren.

Dat is een stijging van 450 euro (!) - ik ben reeds voor https://www.redlights.nl/ begonnen - dus als men een gratis / goedkoop / goed alternatief wilt, feel free. De bezoekers zijn er.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas heb ik niet het idee dat Kinky weer normaal is, de ads zonder diamantje worden nog steeds niet weergegeven als ik op plaatsnaam filter. Verder vind ik het persoonlijk alleen maar toe te juichen dat vd Linden alternatieven laat zien voor Kinky en SJ
 
Nieuwe versie van Kinky is echt flut! Sommige dames komen niet eens meer naar voren in de zoekresultaten. Pas als je gaat zoeken op naam vind je ze terug.
 
Verder vind ik het persoonlijk alleen maar toe te juichen dat vd Linden alternatieven laat zien voor Kinky en SJ
Als het nu in de vorm van een sponsorbanner was...
Hij claimt de markt zo goed te kennen, dus hij kent vast ook alternatieven waar hij zelf niet aan verdient, maar deze noemt hij niet. Nu is het ordinair gebruik maken van de veel te grote bewegingsruimte die hij hier als commerciële partij krijgt. Overigens weinig te vinden op die sites, dus echte alternatieven zijn het niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan