- 131
- 07/07/21
- 273
Yess!!should i fly from abroad and visit ss?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenYess!!should i fly from abroad and visit ss?
Where is " abroad" ?should i fly from abroad and visit ss?
Klopt er loopt idd een man rond die vraagt of hij jou kan betalen en dame naar jou keuze en dan mee wilt gaan naar de kamer. Heb hem eerst vriendelijk bedankt, maar hij bleef pushen ik maakte hem duidelijk dat ik daar niet van gediend was met een boze blik en hij stopte toen onmiddellijk. Wat hij ook doet is in de kleedkamer rond hangen en beetje lopen gluren naar mannen tijdens het omkleden. Ik ben zelf ongeveer 9 keer naar sixsens geweest en ben hem 2 keer tegengekomen.Where is " abroad" ?
Ik was er deze week op een rustige maandag. Mezelf goed vermaakt om dat ik heel veel rust nodig heb op dit moment , gewoon zitten dutten in de tuin. Er waren zo iets 15 dames, er was ook een man die had meer interesse in mannen, heel opmerkelijk.
Met Natasja ( die van het bekende duo) nog ge "darkroomd" , en dat was het. Ze is wel een van de vakbekwaamste DVP die ik ken , die krijgt elke man klaar vermoed ik zo.
Een kale man , en beweert uit Maastricht te komen.Vandaag is hij er ook, en weer zeer actief.
GEEN INTERESSE, heb ik hem gezegd, en toen ging hij meteen verder. De jacuzzi in, een poging wagen bij de volgende.