En wat is er niet zo top aan dan?
Kameraad kreeg bij een van de nieuwe een hele menukaart aan opties die bij anderen standaard in de service zitten, zie boven. Ik vermoed dat we het over dezelfde hebben.
Ik werd na 15min al terug buiten gezet, geen moeite doen om een gesprek aan te gaan, binnen op de kamer, badjas uit, pijpen met de condoom in de hand om snel verder te kunnen. Dan gesukkel met de condoom, vermoed nog niet veel ervaring. Meermaals push voor ander standje en de vraag you finish? Nee dank je! Ik schrijf nog wel zen recentie.
Voor de rest wel weer een top ervaring met Raïssa dus dat brengt het wat ik evenwicht.
Ook fijn dat ik door mijn kameraad een aantal forumleden en vaste bezoekers heb leren kennen!
Algemeen voor een rustige dag toch voldoende dames en een relaxe toffe sfeer!
Wat ik wel opmerkte is dat het in de bar snoeiheet was. Daarom ook niet zo heel veel daar gezeten. Later tegen de vroege avond hebben ze wel de airco aangezet.
Enfin al bij al, voor de prijs blijft het een topclub. Ik ga altijd zonder verwachtingen. Enkel met het idee, dagje relaxen, welleness, lekker eten, wat babbelen met medebezoekers en een leuke kamer is mooi meegenomen. Zeg nu nog, waar kan je voor die prijs een ganse dag ontspannen en naar mooie dames kijken