Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op zondag 14 april 2024 : 47 + 2 anoniem + 3 onbekend = 52

Roemeens: Alena, Amalia bl, Amalia zw, Anaïs, Andrea, Anja, Aria, Brianna (N), Cristal, Elisa, Emily, Emma, Ina, Inez, Lia, Lizzie, Lorie, Louiza, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nelly, Nikki, Rebecca, Rosa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Domenica, Jasmine, Lorena, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja,…

Overigen: Cataleya (Hong), Eliza (Po), Leticia (Hong), Marlène (Slo), Martha (Po), Melanie (Lit), Sandy (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Lizzie, Andrea, Mimi

@Tropische_Verrassing : Lizzie heeft haar vertrekdatum van 22 april vervroegd naar morgen 15 april, verwachte terugkeer rond 10 mei…




He verdorie 🤬

Ik ga eens kijken wat ik wat ik ga doen. En anders weet jij wel iemand of ik ga met mijn andere favoriete dame weer een keer de kamer op
 
Het lijkt me leuk om hier een keer heen te gaan. Ik was van plan in de week van 6 tot 10 mei te gaan. Ik lees iets over orthodox Pasen. Denken jullie dat er dan weinig dames zullen zijn?
Er zullen heel veel dames zijn, maar minder dan normaal. Afhankelijk van de dag zeker zo'n 20 (maandag) tot 50-60 (vrijdag en zaterdag). Meer dan in andere clubs in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan