Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op donderdag 19 januari 2023: 45 + 1 anoniem + 4 onbekend
Roemeens: Alef, Alexa, Amelia, Ana (silli's), Andrea*, Anja, Claudia, Cristal, Diana, Elisa, Isa (ex-GT), Jennifer, Jessy, Julia, Lili, Lisa, Lizzie, Louisa, Lulu, Mara, Mickey, Mimi, Nicoletta, Rebecca blond, Rebecca donkerblond**, Ruby, Selena, Vanessa,…
Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melissa, Stacey,…
Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Claudia (Sp), Marlène (Slo), Martha (P), Melanie (Lith), Nathalia (Oekr), Nicole (Slo), Sophie (D), Stefanie (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ruby, Alexis en Lizzie

* Andrea : nieuw, slank, mooi, blond, 21 jaar
** Rebecca : 3 jaar geleden in SS als Julia, piercing boven lip, +/- 30 jaar, zit bij Mickey
 
Onder meer aanwezig op donderdag 19 januari 2023: 45 + 1 anoniem + 4 onbekend
Roemeens: Alef, Alexa, Amelia, Ana (silli's), Andrea*, Anja, Claudia, Cristal, Diana, Elisa, Isa (ex-GT), Jennifer, Jessy, Julia, Lili, Lisa, Lizzie, Louisa, Lulu, Mara, Mickey, Mimi, Nicoletta, Rebecca blond, Rebecca donkerblond**, Ruby, Selena, Vanessa,…
Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melissa, Stacey,…
Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Claudia (Sp), Marlène (Slo), Martha (P), Melanie (Lith), Nathalia (Oekr), Nicole (Slo), Sophie (D), Stefanie (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ruby, Alexis en Lizzie

* Andrea : nieuw, slank, mooi, blond, 21 jaar
** Rebecca : 3 jaar geleden in SS als Julia, piercing boven lip, +/- 30 jaar, zit bij Mickey
Bedoel je dit princesje soms met Andrea? https://www.girlsreview.nl/threads/andrea-roemeense.21757/
 
Volgens mij is dit een andere maar zeker ben ik niet: deze Andrea heeft halflange blonde haren maar dat op zich wil nog niets zeggen, B-cup, heel slank, zou van Acapulco komen en volgens een collega-beer nog redelijk onervaren zijn, de taal weet ik niet…
 
Ook hier nog even een reactie. Ik ben net nieuw op het forum hier; hallo allemaal!
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Sixsense gehad tot nu toe. Denk een keer of 3 geweest nu. Parkeerplaats staat altijd lekker vol en de sfeer is er aangenaam. Eigenaar is ook een aardige vent die z'n dames goed beschermd ( kreeg die indruk tenminste) Onder de bezoekers is het gezellig maar ook onder de dames. Ook vind de ik wellness faciliteiten erg goed en het buffet ben ik ook tevreden over van wat je van een sauna club mag en kan verwachten.. het is even geleden dat ik daar was ( pre covid) dus ik zou geen dames aan kunnen bevelen die atm daar aanwezig kunnen zijn.
De dame die mij heeft verwend heette Joëlle.. mooie vrouw met humor die van aanpakken wist. Denk dat ik binnenkort nog maar eens langs wip..
 
Dat vind ik sws wel een beetje zoals hier over vrouwen gepraat word.. zou wat zijn als de dames over ons op een forum ervaringen deden uitwisselen..( of bestaat dat forum al??)
'Klant a was ongeschoren en stonk, dan maar over zijn klokkenspel zwijgen…'
Al zou zo'n forum lastig zijn ivm onze privacy..
Los van het feit dat wij SC bezoekers ons soms gedragen als zwijnen. Je moest eens weten wat de dames allemaal roddelen over klanten. Als je de Roemeense taal ietwat vaardig bent schrik je je soms wezenloos. Natuurlijk niet meer dan logisch dat de tamtam rond gaat, ze willen de pegels op een zo'n makkelijk en fijne manier verdienen, daar hoort een stinkend klokkenspel niet bij.
 
Ik snap hoe dan ook niet dat iemand ongewassen naar een DVP gaat. Eerst douchen etc, in de auto stappen en linea recta naar de DVP. Is toch anders respectloos? Als het omgekeerd zou zijn, zouden wij toch ook steen en been klagen?
 
Ik snap hoe dan ook niet dat iemand ongewassen naar een DVP gaat. Eerst douchen etc, in de auto stappen en linea recta naar de DVP. Is toch anders respectloos? Als het omgekeerd zou zijn, zouden wij toch ook steen en been klagen?
Niet iedereen heeft de luxe dat te doen, en dan doel ik vooral op de mensen met een specifieke thuissituatie. Een douche bij de dvp thuis is dan wel handig.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 27 januari 2023: 52 + 1 anoniem + 3 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Ana, Andrea*, Anja, Azalea, Claudia, Cindy, Cristal, Cristina, Diana, Elisa, Emma *, Erica, Eva, Jessy, Lili, Lisa, Lizzie, Louisa, Lulu, Mara, Maya *, Mickey, Mimi, Miriam, Nikki, Rebecca 1 blond, Rebecca 2, Ruby, Saïra*, Selena, Stacey R*, Vanessa,…
Bulgaars: Dani, Domenica, Kim, Margareta, Maria, Melissa, Stacey,…
Overigen: Alexis (D), Claudia (Sp), Deborah (Port), Emily (Hong), Lea (D), Sophie (D), Stefanie (It), Stella Tsj), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ruby, Erica en Lili

* Andrea : nieuw, slank, mooi, blond, 21 jaar
* Emma: nieuw, 25 jaar, heel mooi, slank, bruin lang haar, silli's maar verder naturel, zit op de ronde sofa bij de dj
* Maya en Saïra: nieuw, 2 zussen, Saïra is de jongere, zwart lang haar, liepen gisteren topless, zitten links achteraan in de bar
* Stacey R: nieuw, zeer klein en skinny, komt van vitrine, zit kort aan de bierautomaat in de bar
 
Die nieuwe Roemeense Stacey noemt zich nu Kassi of Casey zoals Bachatero schrijft. Petite dame voor de liefhebbers van (zeer) slank. Nancy en Natasha zijn er vandaag weer. Een nieuwe Hongaarse Nicole ontmoet roos tattoo op haar rechter schouder en zeer aantrekkelijk, de oorspronkelijke Nicole is er ook met haar vriendin Martha. En heel goed nieuws: Elena is weer terug. De dame met een prachtige natuurlijke stevige ruime C-cup. Je kunt haar vinden tussen de bar en de gokkasten.
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 3 februari 2023: 53 + 1 anoniem + 5 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Ana, Anja, Azalea, Casey, Claudia, Cindy, Cristal, Cristina, Delia, Diana, Elena, Emma, Eva, Jennifer, Jessy, Lisa, Lizzie, Louisa, Lulu, Mara, Marissa, Maya, Mickey, Mimi, Nikki, Rebecca, Saïra, Vanessa,…
Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica,…
Overigen: Alexis (D), Aliyah (D), Ayla (D)*, Claudia (Sp), Deborah (Port), Eliza (Pol), Emily (Hong), Nicol (Hong), Nicole (Slo), Sophie (D), Stefanie (It),…
Zelf gekamerd met Stacey, Mara en Lizzie

Aliyah (Duits-Mar) : normaal tot stevig lichaam, grote bos bruine krullen, getinte huid
Ayla (Duits) : stevige lichaamsbouw, redelijk veel tattoos, bijeengebonden haar, bleke huid, mooi aangezicht

Terugkomers: Marissa, Elena, Nancy & Natacha,…
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 10 februari 2023: 57 + 1 anoniem + 3 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Anastasia, Andrea, Anna ( zus Erica), Anja, Azalea, Carla (nieuw), Claudia, Cindy, Cristal, Cristina, Diana, Elena, Eva, Evelyn (nieuw), Irina, Isa, Jennifer, Jessy, Kassi, Lili, Lisa, Mara, Marissa, Maya, Mimi, Morena(nieuw), Nikki, Rebecca= Julia2, Saïra, Vanessa, Vivian, …
Bulgaars: Dani, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica,…
Overigen: Alexis (D), Claudia (Sp), Deborah (Port), Eliza (Pol), Lea (D), Melanie (Lith), Natalia (Oekr), Nicol (Hong), Nicole (Slo), Sarah (Dom), Sophie (D), Stefanie (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Dani, Mimi en Marissa
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 17 februari 2023: 53+ 1 anoniem + 4 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Anastasia, Anna (zus Erica), Anja, Azalea, Cataleya, Claudia, Cristal, Cristina, Delia, Elena, Erica, Eva, Evelyn, Isa, Jessy, Kassi, Larissa (nieuw), Lulu, Mara, Marie, Marissa, Maya, Mona, Nikki, Julia2, Ruby, Saïra, Vanessa, Vivian, …
Bulgaars: Dani, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, …
Overigen: Alexis (D), Claudia (Sp), Deborah (Port), Eliza (Pol),Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Mercedes (D), Natalia (Oekr), Nicole (Hong), Sarah (Dom), Stefanie (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ruby, Evelyn en Erica
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 21 februari 2023: 37 + 1 anoniem + 1 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Amelia, Anja, Azalea, Bella (nieuw), Carmina, Cataleya, Claudia, Cristal, Diana 2 (nieuw), Ella (nieuw), Erica, Irina, Jessy, Lili, Louisa, Marie, Maya, Ruby, Saïra, Valentina 2 (nieuw), Vanessa, Vivian, …
Bulgaars: Margareta, Maria, Melanie, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica,…
Overigen: Gabrielli (Dom), Mercedes (D), Sarah (Dom), Stella (Slo),…
Zelf gekamerd met Irina, Amelia en Valentina 2
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 24 februari 2023: 62 + 2 anoniem + 5 onbekend = 69

Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Anastasia, Andrea, Anja, Azalea, Bella (nieuw), Carla, Cataleya, Claudia, Cristal, Cristina, Diana the Original, Diana2, Elena, Ella (nieuw), Erica, Eva, Evelyn, Irina, Jennifer, Jessy, Kassi, Kim, Lili, Lizzie, Louisa, Lulu, Mara, Marie, Marissa, Maya, Mickey, Nikki, Julia2, Ruby, Saïra, Valentina2, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica,…

Overigen: Claudia (Sp), Deborah (Port), Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Mercedes (D), Natalia (Oekr), Nicole (Hong), Sarah (Dom), Stella (Slo), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Ella, Erica en Lizzie

Recent bijgekomen dames
Maya en Saïra: zusjes, zitten links achteraan, Saïra steeds topless, Maya met korte zwarte haren
Evelyn: Evelyn look-a-like maar met topje en zonder getatoeëerde linkerarm
Ella en Bella: vriendinnen, slank, zitten links achteraan, Bella met blonde haren en bril, Ella met zwarte haren en lichte gothic uitstraling
Diana2 en Valentina2: zusjes(?), slank, zitten achteraan op de ronde sofa, Diana2 met blond haar en vrij groot, Valentina2 met bruine haren en nieuw in P6
 
Zaterdag 25 februari ben ik weer naar Sixsens geweest, na de topdag vorige week. De douches op -1 waren aan de rechterkant weer open, maar de 2 linkerdouches waren nog afgesloten. Kennelijk is het nog niet gelukt de lekkage helemaal te herstellen. Ik zal de verhalen over het weer prima eten en jacuzzi overslaan en me beperken tot de hoofdzaken: de dames. Ik begon met een trio met Elena (die er vorig weekeinde niet was) en Mona. Het was de eerste keer dat de dames samen de kamer opgingen. Ik verzekerde Mona dat Elena haar heerlijk zou beffen, waarop beide dames in lachen uitbarsten. Er zijn maar weinig dames in Sixsens die Lesbische trio's doen en deze dames horen daar niet bij. De toon was gezet en er werd nog heel wat afgelachen op de kamer. De grote natuurlijke stevige borsten van Elena zijn een genot om mee te spelen. Nu Mona geleidelijk afvalt beginnen haar billen daadwerkelijk bijna net zo mooi te worden als die van Vanessa! De schoonheid en sensuele vaardigheden deden de rest en zo werd het een heerlijk uurtje.
De tweede kamer was met 31 jarige Roemeense Lilly. Het was onze eerste kamer samen en die was zeer geslaagd. Langzaam wist ze de spanning op te bouwen. Ze heeft prachtige natuurlijke borsten en een mooi gezicht. Daar naar kijken en met die borsten spelen tijdens het neuken… Wat een genot! Ik begrijp nu waarom ze veel vaste klanten heeft

De derde kamer was met de 30 jarige Lilly van kleur. Ze is af en toe een paar weekjes in Sixsens en verdwijnt dan weer langere tijd naar Zwitserland. Ik heb al een paar keer enthousiaste verhalen over haar gehoord en ook gisteren had ze een man omver geblazen met haar diensten. Ze lijkt erg op Deborah, zeker nu Deborah ook siliconen borsten heeft. Ze hebben ook dezelfde haarstijl. De billen van Lilly zijn wat mooier rond vind ik. Voor de liefhebbers van dames van kleur viel er gisteren toch al genoeg te genieten, want naast Lilly waren ook Deborah, Gabriela en Sara aanwezig. Lilly vind ik de mooiste van die 4. Gisteren liep Lilly topless rond met mooie dunne zilveren kettingen tussen haar borsten. Op de kamer ging het gas er direct vol op met tongzoenen. Ook bij het pijpen en neuken was er veel energie van haar kant. Het werd een prima half uurtje met deze goedlachse dame uit Madagaskar. Ik begrijp nu waarom mannen zo onder de indruk zijn van haar. Voor mij was ze iets teveel een wervelwind.
De laatste kamer van de dag was met Lea. Onze vierde kamer samen. Ze kleedde zich voor mij nog even om in een sexy beige Baywatch badpak. Ze vertelde dat ze erg genoten had van mijn cadeautje van vorige week. Ook nu hadden we weer een top kamer en weer met een stand van 2-1 voor haar de kamer verlaten.
Deze keer helaas geen Coyote Ugly feestje in de bar, maar wel een gezellige zaterdagavond stemming. Ik heb geen Macarena gehoord, dus de DJ heeft kennelijk nu toch wat variatie aangebracht in zijn muziek. Een goede zaak! Al met al was het weer een topdag. 2 voor mij nieuwe dames uitgeprobeerd en er wachten er nog vele. De 4 nieuwe dames die Bachatero al beschreef bijvoorbeeld! Het is niet bij te houden met de circa 60-70 dames die elk weekeinde in Sixsens zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik begon met een trio met Elena (die er vorig weekeinde niet was) en Mona. Het was de eerste keer dat de dames samen de kamer opgingen. Ik verzekerde Mona dat Elena haar heerlijk zou beffen, waarop beide dames in lachen uitbarsten. Er zijn maar weinig dames in Sixsens die Lesbische trio's doen en deze dames horen daar niet bij. De toon was gezet en er werd nog heel wat afgelachen op de kamer. De grote natuurlijke stevige borsten van Elena zijn een genot om mee te spelen. Nu Mona geleidelijk afvalt beginnen haar billen daadwerkelijk bijna net zo mooi te worden als die van Vanessa! De schoonheid en sensuele vaardigheden deden de rest en zo werd het een heerlijk uurtje.

Ja mijn liefje Mona is the best en blijkbaar begin je nu ook te ontdekken hoe mooi haar billen zijn… Ik zie haar morgen weer!
 
Gisteren, 27 februari, op initiatief van een andere beer die met mijn en zijn liefje met mij wilde ontbijten naar Lemiers getogen. Ik was vroeg, om half 11 maar een handvol auto's op de parkeerplaats. Vanessa kwam gelijk met mij aan en verwelkomde me hartelijk, in de bar hebben we even bijgepraat en samen koffie gedronken. Mijn liefje, Mona was er even na 11 uur evenals mijn collega beer. Kort daarop de andere dame. Na een plezierig ontbijt en koffie in de bar heb ik weer heerlijk genoten. Een relaxed dagje met behalve plezier ook fijne gesprekken. Met Mona kan mijn dag niet stuk. Er waren weinig dames maar nog veel minder beren, dus de keuze was ruim voor de loslopende beren, wel wat frustratie bij de eenzame dames. Ik kom weer snel terug …
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 3 maart 2023: 56 + 1 anoniem + 5 onbekend

Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa, Anastasia, Bella, Carla, Cataleya, Cindy, Claudia, Cristal, Cristina, Delia, Diana 2, Erica, Eva, Evelyn, Jennifer, Jessy, Julia 2, Kassi, Lia, Lili, Lulu, Marie, Marissa, Mickey, Mira, Mona, Nikki, Ruby, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Larissa (nieuw), Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Ayla (D), Carmen (Sp), Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Lilly (Tan), Marlène (Slo), Mercedes (D), Nicole (Hong), Nicole (Slo), Stefania (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Marissa, Cataleya en Alexis

Ook een dame gezien die lijkt op Cataleya, Moldavië, 33 jaar, grote silli's, heel wat tattoos, waar 11 maanden geleden nog werd over geschreven en erg veel gevraagd werd. Misschien dat iemand dit kan bevestigen of ontkennen…
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 3 maart 2023: 56 + 1 anoniem + 5 onbekend

Roemeens: Aïsha, Alena, Alexa, Anastasia, Bella, Carla, Cataleya, Cindy, Claudia, Cristal, Cristina, Delia, Diana 2, Erica, Eva, Evelyn, Jennifer, Jessy, Julia 2, Kassi, Lia, Lili, Lulu, Marie, Marissa, Mickey, Mira, Mona, Nikki, Ruby, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Larissa (nieuw), Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Stacey, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Ayla (D), Carmen (Sp), Emily (Hong), Gabrielli (Dom), Lilly (Tan), Marlène (Slo), Mercedes (D), Nicole (Hong), Nicole (Slo), Stefania (It), Vita (Oekr),…
Zelf gekamerd met Marissa, Cataleya en Alexis

Ook een dame gezien die lijkt op Cataleya, Moldavië, 33 jaar, grote silli's, heel wat tattoos, waar 11 maanden geleden nog werd over geschreven en erg veel gevraagd werd. Misschien dat iemand dit kan bevestigen of ontkennen…
Is dit de carla die een half jaar geleden er ook nog werkte? Met de tatoeages
 
Terug
Bovenaan Onderaan