Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoi, ik ben nog nooit naar zo'n sauna club gegaan maar door deze reviews te lezen ben ik wel van plan om te gaan! Vroeg me alleen af of er ook dames zijn die dan ook speeltjes bij zich hebben voor gebruik bij een man , denk aan soft sm/ dildo's oid? En zijn de kamers altijd bezet of genoeg kans om kamers te pakken?
 
hoi, ik ben nog nooit naar zo'n sauna club gegaan maar door deze reviews te lezen ben ik wel van plan om te gaan! Vroeg me alleen af of er ook dames zijn die dan ook speeltjes bij zich hebben voor gebruik bij een man , denk aan soft sm/ dildo's oid? En zijn de kamers altijd bezet of genoeg kans om kamers te pakken?
Er zijn weinig dames met soft SM speeltjes. De enige waarvan ik het weet is Vanessa. Dus die kun je beter zelf meenemen. Niet alle dames zullen speeltjes bij zichzelf willen, ze weten ook niet waar die dildo van tevoren allemaal in heeft gezeten. Maar als het voor jou bedoeld is, dan zul je wel genoeg dames vinden denk ik.

De wachttijden voor de kamers zijn er vrijwel alleen in het weekeinde. Gisteren schat ik dat er gedurende een half uurtje wachttijden waren. En die wachttijd was kort (< 15 minuten). Vorige week zaterdag was er ongeveer 2 uur een wachttijd en die liep behoorlijk op (ca. een half uur). Dat is meestal op de drukste tijden (tussen 15 en 20 uur). Het grootste deel van de dag en door de week kun je dus direct naar de kamer.
 
Vorige vrijdag was inderdaad een trio met Erica & Alexis. Ondertussen zijn het goede vriendinnen geworden alhoewel het verschillende types zijn. Op de kamer werkt het voor mij prima, ook gekruid met heel wat humor wat ik ook belangrijk vind.
Meegenomen is ook dat ze communiceren in het Engels gezien Alexis geen Roemeens spreekt, wel leuk als je verstaat wat de dames tegen elkaar zeggen…
 
Vandaag was ik weer in Lemiers, omdat ik het niet kan laten. Om 11.00 was het nog rustig maar de dames stroomden in de 30 minuten daarna binnen. Ook veel nieuwe dames ondanks het gebrek aan voldoende klandizie.

Eerst even koffie gedronken met Vanessa en daarna ontbijt met Mona en Nikki. Mona was dit keer voor de verandering in witte lingerie wat haar ook prachtig stond. Na wat bijkletsen heb ik de belofte met Crystal ingelost en ging het op naar de kamer voor een trio met Mona en Crystal. Ach het was weer eens iets anders, maar de rest van de dag heb ik heerlijk met Mona doorgebracht. Wat kletsen, biertje en een tweede kamer met Mona. Het was weer genieten.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 31 maart 2023: 56 + 1 anoniem + 6 onbekend/nieuw

Roemeens: Ada (nieuw), Aïsha, Alena, Alexa, Amalia, Anastasia, Anja, Ariana, Azalea, Britney (nieuw), Cataleya, Cathy, Cindy, Claudia, Cristal, Cristina, Delia, Elena, Elisa, Eva, Ina, Irina blond, Jennifer, Jessy, Julia 2, Kim, Lili, Lizzie, Kassi, Mara, Marie, Marissa, Melissa, Mickey, Mira, Mona, Nikki, Paula, Ruby, Saïra, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Melis, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, Victoria,…

Overigen: Carmen (Sp), Deborah (Port), Eliza (P), Melanie (Lit), Myriam (P), Nicole ( Hong), Stefania(It), Stella (Tsj),…

Zelf gekamerd met Lizzie & Mara, Lili, Marissa

Recente terugkomer : Paula R
 
Na langetijd geen sauneclubs bezocht te hebben, was het afgelopen donderdag weer eens tijd. Op aanraden van @Mentholbear maar eens naar Sixsens gegaan.

Was een fijne relaxte dag. Vriendelijke club met erg behulpzame staf.
Club is mooi en verzorgd, maar wel een beetje krapjes en een doolhof op sommige punten, en de trappen zijn wel een goede workout door de dag.

Leuke gesprekken met mede-beren in de hottub gehad en uiteindelijk 2 kamer sessies gedaan en in totaal een uur of 8 in de club geweest.

Half uurtje met roemeense Ella gedaan. Was okay en een goed begin, maar ook niet geheel speciaal.

En in de avond nog een heel fijn GFE uurtje met Spaanse Claudia gedaan. Snap dat ze misschien voor vele te gewoon of stilletjes is, maar voor mij was het rpecies wat ik die avond zocht.

Prijs kwalitiet verhouding van deze club zijn zeker goed en de man/vrouw verhouding was erg positief voor ons (wat slechter voor de dames)
Ondanks dat het toch ruim 2 uur rijden is vanaf Amsterdam, zal ik de club na deze eerste keer zeker ngo eens bezoeken.
 
Gisteren weer eens naar Sixsense geweest.
Was wel rustig met dvps en beren vanwege de Pasen.
Veel dames gaan dan ff naar huis.
Het was ondanks dat toch erg gezellig en relaxt.
Eten was goed zoals meestal.
Ik ga altijd eerst rustig in de bar zitten en kijken wie er allemaal zijn.
Na een uur weet je dat dan wel zo'n beetje en zijn de keuzes gemaakt.
Mijn eerste keus ging naar een klein blond meisje uit Polen.. maggy heet ze.
Lekker tongen, goed pijpen en redelijk neuken.
Geen gezeur over meer geld als je in de kamer bent.
Fijn is ook als het rustiger is dat de kamers vrij zijn en je kan kiezen welke kamer.
De tweede dvp was een topper

Ik kon haar niet maar zal wel veel bezet zijn.
Haar naam is nicole en is Hongaars.
Zij gaat verder dan de rest,,complete gfe inclusief kontlikken.
Heel veel tongen en waanzinnig pijpen.
Heerlijke vrouw.

De laatste was marie uit Roemenië.
Dat is gewoon mijn type en de sex was goed.
Heerlijk on top met spiegels aan plafond wat wil je nog meer..,,kamer 4 is dat.
Prachtig gebit ,daar let ik altijd op.
Een leuke vrouw in de omgang.
Al met al een geslaagde dag ondanks dat mijn favoriete er niet waren.
Toch leuke nieuwe dames ontmoet.
 
Gisteren weer eens naar Sixsense geweest.
Was wel rustig met dvps en beren vanwege de Pasen.
Veel dames gaan dan ff naar huis.
Het was ondanks dat toch erg gezellig en relaxt.
Eten was goed zoals meestal.
Ik ga altijd eerst rustig in de bar zitten en kijken wie er allemaal zijn.
Na een uur weet je dat dan wel zo'n beetje en zijn de keuzes gemaakt.
Mijn eerste keus ging naar een klein blond meisje uit Polen.. maggy heet ze.
Lekker tongen, goed pijpen en redelijk neuken.
Geen gezeur over meer geld als je in de kamer bent.
Fijn is ook als het rustiger is dat de kamers vrij zijn en je kan kiezen welke kamer.
De tweede dvp was een topper

Ik kon haar niet maar zal wel veel bezet zijn.
Haar naam is nicole en is Hongaars.
Zij gaat verder dan de rest,,complete gfe inclusief kontlikken.
Heel veel tongen en waanzinnig pijpen.
Heerlijke vrouw.

De laatste was marie uit Roemenië.
Dat is gewoon mijn type en de sex was goed.
Heerlijk on top met spiegels aan plafond wat wil je nog meer..,,kamer 4 is dat.
Prachtig gebit ,daar let ik altijd op.
Een leuke vrouw in de omgang.
Al met al een geslaagde dag ondanks dat mijn favoriete er niet waren.
Toch leuke nieuwe dames ontmoet.
Wie zijn jouw favorieten?
 
Om even de vraag naar Ada te beantwoorden die per ongeluk in het Ina topic terecht is gekomen: Ada is een slanke Roemeense met lang zwart haar en cup A. Ze is te herkennen aan een tattoo van een vleugel op haar linker onderarm. En een armband tattoo vlak onder haar rechter elleboog. Ze zit bij de hoge tafel links vooraan als je de bar binnen komt vanuit de Kino.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 7 april 2023: 51 + 2 anoniem + 2 onbekend/nieuw

Roemeens: Ada (nieuw), Aïsha, Alena, Alexa, Amalia, Anastasia, Anja, Anka (nieuw), Ariana, Azalea, Betty (nieuw), Cataleya, Cindy, Claudia, Cristina, Elisa, Eva, Ina, Jessy, Julia 2, Kim, Lizzie, Kassi, Mara, Marie, Melissa, Mickey, Mimi, Mira, Nikki, Paula, Ruby, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani bl, Dani zw (nieuw), Margareta, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Natacha, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Angelina (D), Carmen (Sp), Eliza (P), Jenny (D), Pamela ( Gr?), Sofie (D), Stella (Tsj),…

Zelf gekamerd met Ruby, Kim, Anka
 
Iemand geweest op 9 april en kan zeggen wie met dat roze rokje en topje aan had. Hele tijd ook haar bunny oren op. Redelijk blank getint en altijd bezet, heb haar naam nog niet kunnen vragen...
 
Onder meer aanwezig op maandag 10 april 2023: 31 + 1 anoniem + 1 onbekend N= nieuw

Roemeens: Aïsha, Anja, Anka (N), Ariana, Betty (N), Cathy, Claudia, Cristina, Denisa, Diana orig, Eva, Jessy, Kassi, Kim, Larissa (N), Marissa, Melissa, Ruby, Vicky (N), Vivian, …

Bulgaars: Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, …

Overigen: Alexis (D), Celine (Tur), Eliza (P), Pamela ( Gr), Stella (Tsj),…

Zelf gekamerd met Betty, Anja en Larissa

Recente terugkomer na 3 mndn : Denisa: blond, slank, mooi, jong
 
Onder meer aanwezig op maandag 10 april 2023: 31 + 1 anoniem + 1 onbekend N= nieuw

Roemeens: Aïsha, Anja, Anka (N), Ariana, Betty (N), Cathy, Claudia, Cristina, Denisa, Diana orig, Eva, Jessy, Kassi, Kim, Larissa (N), Marissa, Melissa, Ruby, Vicky (N), Vivian, …

Bulgaars: Margareta, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natacha, …

Overigen: Alexis (D), Celine (Tur), Eliza (P), Pamela ( Gr), Stella (Tsj),…

Zelf gekamerd met Betty, Anja en Larissa

Recente terugkomer na 3 mndn : Denisa: blond, slank, mooi, jong
Kleine bezetting. De dames waren denk ik, voorzover niet naar huis voor Orthodox Pasen, met elkaar op stap.
 
Vorige woe vond ik het aangenaam vertoeven in Sixsens. Alhoewel een aantal dames klaagden dat het 'ongelooflijk langweilig' was.

Zelf gekamerd met Melis. Lees hier Bulgaarse, terwijl ze aangaf Duitse van Turkse origine te zijn. Goed halfuurtje, niets meer of minder. Was enthousiaster over de service van Eliza. Zie ook mijn recensie.

Vraagje. Zag die dag ook iemand met jonge uitstraling (begin twintig?) aan de bar zitten die heel af en toe ging roken. Blond steil haar tot op de schouders. Type girl next door. Dacht dat ze Caroline heette. Uiteindelijk niet met haar naar een kamer gegaan. Weet iemand over wie ik het zou hebben? Ervaring? Kwestie van mijn volgend bezoek voor te bereiden 😉.
 
Wordt weer tijd voor 25+ graden - fijn om in de tuin te zitten bij SS en naar de dames te kijken :)
Je moet niet kijken je moet het gezellig hebben met ze, in de tuin en op de kamer. Zo begon het trouwens ook met mij, kijken naar de mooie speirnaakte dames aan het zwembad, maar de dames vroegen of ik hen gezelschap wilde houden in de zon. Sindsdien is het altijd gezellig met de dames op Sixsens; leuker dan met die beren aan de bar hangen toch.
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 14 april 2023: 39 + 4 onbekend N= nieuw

Roemeens: Ada, Aïsha, Alexa, Azalea, Betty, Cataleya, Cathy, Chanti (N), Claudia, Cristina, Denisa, Elisa, Eva, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Marie, Marissa, Melissa, Mimi, Paula, Ruby, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Deborah (Port), Emily (H), Melanie (Lith), Mirabelle (Hong), Sofie (D),…

Zelf gekamerd met Ina, Alexis & Mimi, Mirabelle*

Mirabelle: ex YY, ex GT, 32 j, lange zwarte haren, normaal gebouwd, na 6 j terug in de P6
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 14 april 2023: 39 + 4 onbekend N= nieuw

Roemeens: Ada, Aïsha, Alexa, Azalea, Betty, Cataleya, Cathy, Chanti (N), Claudia, Cristina, Denisa, Elisa, Eva, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Marie, Marissa, Melissa, Mimi, Paula, Ruby, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Deborah (Port), Emily (H), Melanie (Lith), Mirabelle (Hong), Sofie (D),…

Zelf gekamerd met Ina, Alexis & Mimi, Mirabelle*

Mirabelle: ex YY, ex GT, 32 j, lange zwarte haren, normaal gebouwd, na 6 j terug in de P6
Het zijn indrukwekkende lijstjes die je iedere keer weer opschrijft (complimenten daarvoor).
Maar ik zie werkelijk nooit een Nederlandse dame op je lijstje staan, terwijl in privehuizen genoeg Nederlandse dames beschikbaar zijn. Is er een reden voor dat ze niet in Sixsens willen werken? Zijn de verdiensten te laag?
 
Goede dames in saunaclubs verdienen meer dan veel NL DVPs. Maar NL DVPs werken met een minimumtarief wat veel saunaclubgangers niet willen betalen. Lees maar wat over LeGrand waar NL dames die €100/30 minuten en €150/60 minuten vragen werken naar Oostblok dames die €60/30 minuten vragen. Die Oostblokdames verdienen vaak meer per dag omdat ze meer kamers maken.

Sommige Duitse dames redeneren meer als de Oostblok dames en willen dus wel werken op een plek waar veel klanten zijn tegen het lagere saunaclub uurtarief.

Voor privé huizen is het nog wat vreemder. Doordat het huis een deel inhoudt zijn de verdiensten voor de dames per uur misschien nog wel lager dan in een saunaclub. De extra's zijn voor de dames, maar dat geldt ook voor een saunaclub. Dus waarom die dames niet in een saunaclub gaan werken begrijp ik ook niet goed.
 
I asked to a German girl (from sixsens) why she doesn't work in a German club. She told me : don't shit where you eat. She didn't want to take the risk to meet someone she knows. It's one explanation among other possibilities.
 
Laatst bewerkt:
Onwetendheid of het feit dat de enige goede saunaclub in Zuid limburg is. Goede dames in de saunaclub hebben veel vaste klanten die lang blijven. Dan zijn de verdiensten heel goed. Maar je moet wel willen investeren in de klantenkring; misschien wordt het te intiem voor de Nederlandse DVP's. Maar misschien is de concurrentie te groot; de mooie Roemeense dames zijn geen partij voor hollandse trienen.
 
Ik denk dat een antwoord waarom er quasi geen Nederlandstalige dames meer werken in deze club ook terug te vinden is in het feit dat de meeste Nederlandstalige dames een leven wensen op te bouwen in Nederland/Belgie met bijhorende levensstandaard en kost die daarbij gaat. Dit ten opzichte van buitenlandse dames die vaak afkomstig zijn uit een land met lagere prijs/levenskwaliteit en bijgevolg ook tevreden zijn met een lagere prijs zetting.
 
Laatst bewerkt:
Een reden die ik weleens begrepen heb is ook omdat iedereen echt iedereen kan zien in een saunaclub er is geen verstoppen bij.
In een reguliere club kunnen de dames vaak de klant zien die binnenkomt en als dit dan een bekende is kunnen ze ervoor kiezen niet in de line up te gaan staan.
Dat gaat in een saunaclub niet en in bijvoorbeeld SS tref je heren uit vrijwel geheel Nederland en België.
Heb het wel een keer meegemaakt in Duitsland de Magnum trouwens dat er 2 bloedmooie Nederlandse dames met exotische roots aanwezig waren.
Die heb ik toen trouwens ook meengenomen naar de kamer over de verdiensten hadden ze niks te klagen idd. echter woonden ze wel ruim 2,5 uur rijden van die club vandaan en was het risico daar bekende te treffen zeer klein dat zijn factoren die wegen allemaal mee zeker bij de jongere dames die dit als bijverdiensten doen of maar tijdelijk.
 
Goede dames in saunaclubs verdienen meer dan veel NL DVPs. Maar NL DVPs werken met een minimumtarief wat veel saunaclubgangers niet willen betalen. Lees maar wat over LeGrand waar NL dames die €100/30 minuten en €150/60 minuten vragen werken naar Oostblok dames die €60/30 minuten vragen. Die Oostblokdames verdienen vaak meer per dag omdat ze meer kamers maken.

Sommige Duitse dames redeneren meer als de Oostblok dames en willen dus wel werken op een plek waar veel klanten zijn tegen het lagere saunaclub uurtarief.

Voor privé huizen is het nog wat vreemder. Doordat het huis een deel inhoudt zijn de verdiensten voor de dames per uur misschien nog wel lager dan in een saunaclub. De extra's zijn voor de dames, maar dat geldt ook voor een saunaclub. Dus waarom die dames niet in een saunaclub gaan werken begrijp ik ook niet goed.
Klopt wel ken een dvp die in een privehuis werkt ( belgie ) en voor 1 uurtje krijgt ze 100€ terwijlnet huis 190€ vraagt, moeten 1x 20€ per dag geven voor de was enzo, eten zelf te voorzien te zei je meebetaalt voor groepskoken.. dus soms heb je 5 klanten per dag, soms geen..dus in feite zijn de dames in de saunaclubs voordeliger qua verdiensten ook! Be/nl vrouwen willen nu eenmaal snel geld verdienen zonder er teveel voor te doen.. terwijl de oostblok dames ook geld opsturen voor hun familie meestal.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 14 april 2023: 39 + 4 onbekend N= nieuw

Roemeens: Ada, Aïsha, Alexa, Azalea, Betty, Cataleya, Cathy, Chanti (N), Claudia, Cristina, Denisa, Elisa, Eva, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Marie, Marissa, Melissa, Mimi, Paula, Ruby, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Deborah (Port), Emily (H), Melanie (Lith), Mirabelle (Hong), Sofie (D),…

Zelf gekamerd met Ina, Alexis & Mimi, Mirabelle*

Mirabelle: ex YY, ex GT, 32 j, lange zwarte haren, normaal gebouwd, na 6 j terug in de P6
Nog geweest gister Bacha?
 
Terug
Bovenaan Onderaan