Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op vrijdag 21 april 2023: 43 + 3 onbekend N= nieuw

Roemeens: Aïsha, Alexa, Alena, Alina (N), Anja, Ariana, Betty, Cataleya, Cathy, Carla (N), Clarissa, Claudia, Cristina, Denisa, Elena, Elisa, Erica, Eva, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Marie, Marissa, Melissa, Mona, Myriam, Ruby, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Margareta, Maria, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Deborah (Port), Marlène (Tjech), Meggie (P), Mirabelle (Hong), Nicole (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Marissa, Larissa, Elisa

Tot binnen 2 weken !!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag weer eens naar SS afgereisd.

Vorige keer was ik op een maandag, dit was niet goed bevallen wegens weinig publiek en weinig dames.

Deze keer was het 'gezellig' druk, hoewel ik het bij vlagen wat weg vond hebben van een gaybar. Door zowel een dame als een mede beer, mij laten vertellen dat dit vermoedelijk wat te maken had met het einde van de Ramadan, iets waar ik absoluut geen rekening mee had gehouden. Zo zie je maar, je blijft altijd leren ;).

De interactie met de dames was fijn en heerlijk zoals ik gewend ben is SS, Heb kamergangen gemaakt met twee voor mij nieuwe dames, echter gaven beide aan liever geen review te hebben, wat ik respecteer.

Er moet mij wel iets anders van het hart, namelijk het respectloze gedrag van sommige mede beren richting de dames. Raakte in een gesprek verwikkeld met een aantal mede beren over een dame. Opmerkingen als 'hoop dat je niet teveel betaald hebt, meer dan € 10,- zou ik niet doen (de dame in kwestie stond erbij, maar verstond geen Nederlands)' en steeds maar opmerkingen maken over gratis dit en gratis dat en dat ze niet willen betalen voor een tweedehands ingereden fiets.

Na deze laatste opmerking ben ik weggelopen, maar ik vond het misselijk makend en zeer denigrerend.

Het was voor mij het smetje op een verder perfecte dag, zoals ik deze in SS gewend ben.

Heb ik de illusie dat mijn woorden hier iets veranderen? Uiteraard niet, gewoon een waarneming van een beer die vindt dat de prachtige dames van plezier meer (veel meer) respect verdienen.
 
Ik heb gister de stoute schoenen maar eens aangetrokken voor een eerste bezoekje aan Sixsens, na ontvangst van de badjas, handoek en slippers een korte rondleiding gehad door de securety guy. na mezelf omgekleed te hebben in de witte badjas maar eens op onderzoek uitgegaan, uiteindelijk in de bar terecht gekomen voor een glaasje cola aan de bar, ik had mijn cola nog niet gehad of de eerste dame kwam al aan mij hangen, i love you, you are so handsome, ik dacht, das knap ben nog geen 5 minuten binnen. Do you want sex with me? ik zei haar, ik wacht nog even want ik ben net pas binnen, de verliefdheid was gelijk over.

niet veel later de volgende, lets have sex, 150 EURO. Nu kom ik toevallig niet onder een steen vandaan dus ook deze maar snel afgewimpeld.

Even later een gezellig gesprek gehad met een knappe jongedame uit Moldavie, haar naam ben ik echter al vergeten maar ze verteld dat ze 30 jaar is en steeds een maand op en een maand af werkte hier, einde van deze week zou ze weer naar huis gaan. ze vroeg mij of dit de eerste keer was dat ik daar was want ze had mij nog nooit gezien, ze vertelde mij dat die jakhalzen zitten te loeren op mensen die een rondleiding krijgen van de securety guy om ze vervolgens teveel geld geld vragen voor een vluggertje. na samen nog wat gedronken te hebben toch maar besloten om even te kameren, uiteindelijk een geweldig ervaring rijker met dit fantastische schepsel der natuur voor een totaalprijs van 70 Euro.

Hierna nog even op mijn gemak op een bankje gezeten om naar diverse voetbalwedstrijden te kijken en mijn ogen goed de kost te geven, Wat mij opvalt is dat vrijwel de meeste dames daar op schoen lopen waarbij je bijna je enkels zou breken, het zal wel aan mij liggen maar ik zie ze liever op blote voeten dan op zulke steltlopers.

Mijn algemene indruk, het is niet verkeerd maar toch gaat mijn voorkeur uit naar een massagesalon inclusief bubbelbad, ik vindt dat wat persoonlijker als in zo'n sexfabriek. maar misschien kwam dat door mijn onervarenheid, wie weet wordt dit ooit nog eens vervolgd.
 
Wat mij opvalt is dat vrijwel de meeste dames daar op schoen lopen waarbij je bijna je enkels zou breken, het zal wel aan mij liggen maar ik zie ze liever op blote voeten dan op zulke steltlopers.
Ja dit is typisch Sixsens. Ik zelf vind dames met een nette schoen ook veel sexier dan met zo lelijke stelten. Ze willen allemaal zo groot mogelijk zijn maar ik vind de kleinere dames juist leuk. En dat is moeilijk te controleren.

Wel 1 geheim trucje wat ik vaker gebruik op de dag is dat dames vaker van outfit wisselen op de dag. Dan komen ze ineens naar binnen lopen in de bar met een andere outfit en denk je is ze nou net pas hier of is dat die dame van toen straks? Dan kijk ik altijd naar de schoenen, deze doen ze vaker niet wisselen.
 
Sixsence was ondanks de meivakantie gezellig en druk afgelopen zaterdag.
Veel nieuwe beren .
Het eten was goed en gevarieerd.
Bonnetje gebruikt voor een redelijk goede biefstuk.
Beetje buiten zitten was mogelijk want het weer was redelijk.
Stappenteller gaf 4 km aan dus lekker de ijsbeer uitgehangen.
Personeel was weer supervriendelijk en de muziek was goed...soms wat te hard naar mijn mening want ik wil ook wat ouwehoeren.
Heb 4 x gekamerd deze dag en bij de 4de keer komt het dan uit de tenen.
Maar over een hele dag gezien moet het lukken.
De dames waren gezellig en in behoorlijk aantal.
Eerst maar even de kat uit de boom kijken wie er allemaal zijn en dan de keuze maken.
Mijn 2 favoriete waren er niet maar wel een paar die in mijn top 10 staan

Om te beginnen Jenny ,deze Duitse topper is ruimdenkend en gezellig.
Ze komt gereserveerd over en gaat ook geen rondjes lopen maar is een goede pijpster
Soms iets te ruig maar Jenny is ruig.
Veel spuug maakt het prettiger.
Ruim tongzoenen en beffen zolang je wil.
Zelfs squirten zit in haar programma.
Lekkere vrouw om te neuken.
Je moet wel van tatoos houden.
Volgende was meggy de Poolse.
Die had ik vaker gehad want de service was altijd goed.
Nu was het minder maar ik vergeef het haar want ik was de laatste van de dag en ze was Total loss.
Ze komt amper de kamer af en je zier haar bijna niet.
Als ze 15 keer gepakt wordt dan begrijp ik het.
Deze gaat de volgende keer in de ochtend met mij mee naar de kamer, lekker klein blond meisje met heerlijk kontje.
Daarna ik dacht mireille uit Slovenië.
Naam weet ik niet zeker,.
Werkt daar al langer maar had haar nooit gehad.
Redelijke goede sex met tongen en vingeren
Vingeren mag lang niet bij iedereen..begrijpelijk ook.
Ik houdt haar achter de hand als mijn toppers er niet zijn.
Als laatste Deborah die staat zeker in mijn lijstje..gewoon een lekker meisje uit Portugal met top service.. ik zeg gewoon doen als je haar te pakken krijgt
Al met al een topdag zonder echte teleurstellingen.
 
Aangezien ik ook veel heb gehad aan de verslagen van anderen hier mijn ervaring van afgelopen dinsdag 2 mei en donderdag 4 mei

Wat een avontuur! Was er 11:15 en na omkleden eerst eens rustig een uur rond gekeken , wat gedronken etc. Al snel kwamen er dames langs die wisten dat ik nieuw was. Erg opdringerig en heb ik gezegd dat ik eerst rustig rondkeek. Later lagen die (opdringerige dames) de hele dag verveeld in de kino.

Na 1.5u gekamerd met een dame (naam vergeten) mooi jong en slank. Was goed. 30/60 euro incl TZ. PZC en neuken..was wel uiteindelijk maar 20min.

Uurtje later gekamerd met Saira. Dat was al een stuk beter. Echt 30min all incl. Alleen ze zei dat ze voor het eerst daar was, maar dat betwijfelde ik...echter ik sprak haar vandaag (donderdag) weer en toen ik zei dat ik het idee had dat ze al langer bij SS kwam reageerde ze best fel dat dat echt niet zo was..dus ze krijgt het voordeel van de twijfel ;)

En toen kwam ik opeens Cateleye tegen. Direct gevraagd of ze tijd had en yes...idd wat een topper! Ben zelfs een uur met haar gebleven.. echt een GFE en een enorm goede klik mee.

3x gekamerd en om 17u was ik wel uitgeblust...dus naar huis gegaan.. Ik vond het wel moeilijk om de juiste dames eruit te pikken..je moet ook stevig in je schoenen staan, want je krijgt heel wat verleidingen om je oren..nu lukt het mij wel goed om daar mee om te gaan, maar het geeft wel keuzestress haha. Het valt mij trouwens ook op dat de meeste mannen wat alleen voor zich uit zitten te staren, ik probeerde regelmatig een babbeltje te maken met de andere mannen en merkte dat dat ook wel ten goede komt van de sfeer.

Ik vertelde Cateleye dat als ik donderdag weer zou komen dat o.a. speciaal voor haar was... dus vandaag weer naar SS gegaan...had eerst nog een andere afspraak dus kwam net voor 13:00 binnen.

Was super mooi weer, dus konden nu lekker in de tuin liggen. In het begin zag ik Cateleye vluchtig in het voorbij gaan en volgens mij was ze net met een klant. Het was voor mij ook nog te vroeg. Heb daarna eerst gekamerd met een dame die zichzelf Ruby noemde, maar die was op de kamer toch een stukje zakelijker dan ze in de bar deed voorkomen. Maar toch een lekkere 30min mee gehad.

Later op de dag zag ik opeens Cateleye in de bar en direct gevraagd of ze tijd had...ofcourse for you always zei ze. Zijn direct naar boven gegaan en ze regelde speciaal een kamer met een raam. We hebben er weer lekker een uurtje van gemaakt met tussendoor een sigaretje en small talk. Echt een enorme klik met haar. Ze vertelde ook wat haar prive plannen waren en hoe ze de toekomst ziet. Erg leuk om het niet alleen over sex te hebben. Ik heb enorm veel respect voor haar gekregen, hoe ze is en hoe ze haar werk doet.

Ik woon op 3 uur rijden, dus zal niet snel meer in de gelegenheid zijn om naar SS te gaan, maar dit heb ik in ieder geval meegemaakt ;)
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 5 mei 2023: 53 + 1 anoniem + 7 onbekend/N N= nieuw

Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alexa, Amalia, Angelina, Anja, Ariana, Azalea, Bella, Cataleya, Cindy, Clarissa, Claudia, Cleo (N), Cristal, Cristina, Elena, Elisa, Erica, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Larissa, Lia, Lili, Lizzie, Louisa 2 (N), Lulu, Marie, Marissa, Melissa, Mickey, Mimi, Mona, Myriam, Nicoletta, Nikki, Ruby, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Melis, Melissa, Victoria, Vogue (N)…

Overigen: Carmen (Sp), Deborah (Port), Elisa (P), Meggie (P), Natalia (Oekr), Sofie (D), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Ruby, Erica, Lizzie & Lili

Recente terugkomers: Amalia, Angelina, Bella, Nikki,…
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op vrijdag 12 mei 2023: 61 + 8 onbekend = 69 😅

Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alicia, Alexa, Amalia, Angelina, Anja, Azalea, Cataleya, Cathy, Cindy, Claire, Claudia, Cleo, Cristal, Cristina, Diana Original, Elena, Elisa, Erica, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Leila, Lia, Lili, Lizzie, Louisa 2, Lulu, Marissa, Mickey, Mimi, Mona, Myriam, Nikki, Ruby, Saira, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Laura, Margareta, Melis, Melissa, Victoria, Vogue …

Overigen:Alexis (D), Carmen (Sp), Celina (Turk), Eliza (P), Emily (Hong), Lea (D), Mirabella (Hong), Natalia (Oekr), Simina (Oekr, N), Sofie (D), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Saira, Lulu, Alexis & Erica

Recente terugkomers: Alicia R met D-cup, Laura B, Leila met bruine haren ipv blond, Saira,…
 
Laatst bewerkt:
Live: Heerlijk zonnig weer, met een koel windje. Welkomstdrankje bij de receptie en heel veel vrouwen. Het worden er vast weer 70! Angelina (toch al 1 van de mooiste dames) heeft een leuke roze outfit met een te kort rokje en geen slipje. Super hot!

Dit belooft een topdag te worden. De eerste kamer met Vanessa heb ik achter de rug, was weer helemaal top. Het is redelijk druk, maar nog geen wachttijden.
 
Onder meer aanwezig op woensdag 17 mei 2023: 49 + 2 onbekend

Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alicia, Alexa, Amalia Original bl, Amalia zw, Angelina, Anja, Ariana, Azalea, Bianca (N), Carmina, Cataleya, Clarissa, Claudia, Cleo, Cristal, Cristina, Elisa, Erica, Gabriella, Ina, Irina, Jessy, Leila, Lia, Lili, Lizzie, Louisa 2, Marie, Mickey, Mimi, Mona, Ruby, Saira, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Laura, Margareta, Melissa, Nancy, Natacha, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Mirabella (Hong), Nicole (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Mimi & Bianca*, Ariana, Amalia Original
*Bianca: nieuw, erg mooi, slank, blond haar in paardenstaart, prima service, te vinden op de bank onder het tv-scherm

Recente terugkomers: Amalia Original*, Carmina, Gabriella (R/It), Nancy & Natacha,…
*Amalia Original: na 10 maanden even terug in SS, zou blijven tot 28 mei, slank, ziet er prachtig uit, te vinden in de Kino
vandaag en volgende week van maandag tot zondag
 
Inmiddels niet meer live. Het werd inderdaad een hele mooie dag! Clarissa (zie recensie) liep ook rond zonder slipje in een soort Kimono. Die was wel langer dan het "rokje" van Angelina, maar het blijft toch geil. Wat mij betreft mag die trend zich wel doorzetten. De BBQ (was het de eerste van dit seizoen?) was prima verzorgd. De DJ draaide gevarieerd. Alleen de wachttijd voor de kamers liep wel op naar ca. een half uur. Dat krijg je met zoveel dames en zoveel bezoekers.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 19 mei 2023: 66 + 5 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alena, Alicia, Alexa, Alina(N), Amalia zw, Anastasia, Anda (N), Angela, Angelina, Ariana, Azalea, Bianca, Carla, Cataleya, Cathy, Clarissa, Cindy, Claire, Claudia, Cleo, Cristal, Cristina, Elisa, Emma (N), Erica, Gabriella, Ina, Jessy, Kassi, Kim, Leila, Lia, Lili, Lizzie, Louisa 2, Lulu, Mara, Marie, Mickey, Mimi, Nathy, Nikki, Paola (N), Ruby, Saira, Vanessa, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Laura, Margareta, Melissa, Nancy, Natacha, Victoria, Vogue …

Overigen: Alexis (D), Carmen (Sp), Celine (Turk), Emily (Hong), Marlène (Slo), Natalia (Oekr), Stefanie (It), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Emma (N), Angelina, Lizzie

Recente terugkomers: Anastasia, Angela, Mara, Nathy,...
 
ik heb ongeveer 1 maand geleden een kamergang gehad met een mooi meisje. Ze was donkerblond, had een echte grote boesem, géén siliconen. En had een spitse kin. Heel slank. Supermooie meid. Helaas niet meer gezien in ss. Weet iemand wie dit is, en of ze ooit nog terugkeert?
 
Dat was Andrea, Ze is terug gegaan naar Acapulco Gold waar ze vandaan kwam, maar daar ook alweer weg.
Veel mannen waren niet zo tevreden over haar service. Als je iets vergelijkbaars zoekt nu in Sixsens, ga dan naar Nathy. Nog iets mooier, iets minder grote borsten, maar nog steeds ruim bemeten. Blond, te vinden tussen de bar en gokautomaten.
 
Dat was Andrea, Ze is terug gegaan naar Acapulco Gold waar ze vandaan kwam, maar daar ook alweer weg.
Veel mannen waren niet zo tevreden over haar service. Als je iets vergelijkbaars zoekt nu in Sixsens, ga dan naar Nathy. Nog iets mooier, iets minder grote borsten, maar nog steeds ruim bemeten. Blond, te vinden tussen de bar en gokautomaten.
Ook alweer weg daar?? Waar zit dit pareltje nu dan?
 
Dat weet ik niet. En ik heb het ook nog niet van iemand gehoord. Er zijn veel vrouwen in saunaclubs die ik direct mee de kamer op zou sleuren als ik ze weer zou zien. Clarissa bijvoorbeeld is net terug in Sixsens en daar ben ik blij mee. Ik wist ook niet waar ze was geweest. En er zijn er ook een heel stel die ik graag weer zou zien, maar waarvan ik niet weet waar ze zijn (bijvoorbeeld Nella, Roxy, Carla om waar eens wat verdwenen toppers te noemen).

Is gewoon een fact of life, dames komen en gaan. Er komen ook steeds weer nieuwe. Dat is het voordeel van Sixsens, ruim voldoende dames om uit te kiezen en ook regelmatig nieuwe om te ontdekken.
 
Was er vandaag nog eens, was al bijna half jaar geleden. Jammer genoeg werkte Aria niet. Had haar laatste keer eruit gepikt. Zat toen aan bankje naast de DJ en was een kleine, fijne, blonde Roemeense.

Vandaag is het dan Cassie geworden. Eveneens klein en zeer fijn, maar zwartharig. Zij het ook Roemeens. En Emilia, ongeveer zelfde type, iets groter en van Hongarije.

Had net voor mijn vertrek nog een extreem knappe griet gezien, maar net toen ik wou gaan, kwam er ene met een ganse coupe voor haar en een paar van haar collega's. Geen idee hoe ze heet, ze had in elk geval een zeer opvallende en grote tattoo net onder haar navel die zowat haar hele buik omvatte. Was alvast eerste keer dat ik haar zag, maar kom ook niet wekelijks ☺️. Mocht iemand weten wie ze is, mag je het altijd laten weten.
 
Dat is Irina. Recent teruggekomen. Ook heel petite zoals Kassie. Ze heeft ook een grote tattoo op haar rug. De tattoo onder haar navel over de volle breedte van haar buik is nieuw. Ze staat er helaas wel om bekend om extra geld te vragen.
 
Ik was gisteren nog eens in club.
Irina is idd. een aantrekkelijke verschijning, maar het is eentje met een handleiding.
Gisteren weigerde ze mij, wegens te moe (??). Nadien opgemerkt dat ze nog enkele geintresserde heren afwimpelde.
Van 12 tot 19,30 heeft ze door deze hautaine houding NIL klanten gehad.

Doc
 
Ik was gisteren nog eens in club.
Irina is idd. een aantrekkelijke verschijning, maar het is eentje met een handleiding.
Gisteren weigerde ze mij, wegens te moe (??). Nadien opgemerkt dat ze nog enkele geintresserde heren afwimpelde.
Van 12 tot 19,30 heeft ze door deze hautaine houding NIL klanten gehad.

Doc
Good to know. Wel vreemd, want ze moet zelf ook inkom betalen. Kan me niet voorstellen dat je goed verdient als je 7u lang geen enkele klant aanneemt. Had aan haar gezicht al willen aflezen dat ze 'hard to get' speelt, maar je kan dat nooit met 100% zekerheid zeggen natuurlijk.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 26 mei 2023: 58 +1 anoniem + 4 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alicia, Alexa, Amalia, Anastasia, Angela, Anja, Angelina, Ariana, Azalea, Carla, Cataleya, Cathy, Cindy, Claire, Claudia, Cleo, Cristal, Cristina, Denisa (N), Elisa, Ella (N), Erica, Gabriella, Ina, Irina, Kassi, Larissa, Leila, Lia, Lili, Lizzie, Mara, Marie, Mickey, Mona, Ruby, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Laura, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natacha, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Carmen (Sp), Celine (Turk), Eliza (P), Emily (Ho), Jenny (D), Natalia (Oek), Sarah (Dom), Stefanie (It)

Zelf gekamerd met Ariana, Lili en Ella(N)

Recente terugkomers: Larissa, Sarah (Dom),
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 26 mei 2023: 58 +1 anoniem + 4 onbekend
Roemeens: Aïsha, Alef, Alicia, Alexa, Amalia, Anastasia, Angela, Anja, Angelina, Ariana, Azalea, Carla, Cataleya, Cathy, Cindy, Claire, Claudia, Cleo, Cristal, Cristina, Denisa (N), Elisa, Ella (N), Erica, Gabriella, Ina, Irina, Kassi, Larissa, Leila, Lia, Lili, Lizzie, Mara, Marie, Mickey, Mona, Ruby, Vivian, …

Bulgaars: Dani, Domenica, Laura, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natacha, Victoria, …

Overigen: Alexis (D), Carmen (Sp), Celine (Turk), Eliza (P), Emily (Ho), Jenny (D), Natalia (Oek), Sarah (Dom), Stefanie (It)

Zelf gekamerd met Ariana, Lili en Ella(N)

Recente terugkomers: Larissa, Sarah (Dom),
Is dit Carla van een jaartje geleden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan