Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er heeft vorig jaar nog een Nederlandse dame in Sixsens gewerkt. En veel klanten waren blij met haar en de leiding van Sixsens heb ik ook hun waardering voor haar uit horen spreken. Dus jouw veronderstelling dat ze geen Nederlandse dames willen klopt niet. Er zal iets anders aan de hand zijn waarom jullie niet binnen komen. In plaats van te bellen en dit bericht op het forum te plaatsen, kun je misschien beter eens langs gaan en persoonlijk in gesprek gaan?
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 26 maart 2024 : 43 + 1 anoniem + 1 onbekend= 45

Roemeens: Ada, Alef, Alena, Alexa, Alicia, Amalia bl, Andrea, Ariana, Carmina, Cristal, Delia bl, Elena, Elisa, Ina, Inez, Janina, Kim, Lia, Lorena, Lorie, Mira, Nelly, Nikki, Roberta, Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Bogi, Jasmine, Margareta, Melissa, Mini/Holly, Nancy, Natasja, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Leticia (Hong), Mercedes (D), Natalia (Oekr), Nathy (Oekr), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Alicia, Ariana, Vivian



Click

 
Er zijn te veel dames bij Sixsens. Daarom heb je een aanbeveling nodig van een van de dames. Terecht want de dames moeten ook iets kunnen verdienen
 
Laatst bewerkt:
Er zijn te veel dames bij Sixsens. Daarom heb je een aanbeveling nodig. Terecht want de dames moeten ook iets kunnen verdienen

Als we dan toch geen correcte markt van vraag en aanbod krijgen, dan zouden ze beter eens door het huidige damesbestand gaan. En dan doel ik vooral op dames met afwijkende prijszetting en afwijkende tijdsregistratie.
 
Er heeft vorig jaar nog een Nederlandse dame in Sixsens gewerkt. En veel klanten waren blij met haar en de leiding van Sixsens heb ik ook hun waardering voor haar uit horen spreken. Dus jouw veronderstelling dat ze geen Nederlandse dames willen klopt niet. Er zal iets anders aan de hand zijn waarom jullie niet binnen komen. In plaats van te bellen en dit bericht op het forum te plaatsen, kun je misschien beter eens langs gaan en persoonlijk in gesprek gaan?
Wat er aan de hand moet zijn weten wij ook niet want aan ons ligt het zoiezo niet hun bereiken gaat ook niet makkelijk we zijn nette dames die dit doen als een hobby daarnaast hebben we gewoon een normale baan en opgeleid dus hun Peach heel Nederland word overgenomen door Romeinse dames waarvan meeste het niet eens voor hun plezier doen !
 
Wat er aan de hand moet zijn weten wij ook niet want aan ons ligt het zoiezo niet hun bereiken gaat ook niet makkelijk we zijn nette dames die dit doen als een hobby daarnaast hebben we gewoon een normale baan en opgeleid dus hun Peach heel Nederland word overgenomen door Romeinse dames waarvan meeste het niet eens voor hun plezier doen !
Er zijn veel meer nationaliteiten in Sixsens dan alleen Roemeens zoals jullie zelf ook kunnen lezen. Nogmaals: deze discussie via het forum voeren gaat in ieder geval niet helpen als jullie er echt willen werken.
 
Laatst bewerkt:
joh waarom zou je ergens willen zijn waar je niet gewenst bent , je hebt nog andere clubs ik zou zeggen probeer penelope ook mooie club waar je als dvp genoeg kan verdienen , of als je net over de grens wil werken klein en knus met voornamelijk nederlanders als bezoekers zou ik zeggen venus .
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 29 maart 2024 : 67 + 2 anoniem + 2 onbekend= 71

Roemeens: Ada, Aisha, Alena, Alexa, Alicia, Anaïs, Andrea, Anja, Aria, Ariana, Azalea, Christina, Cristal, Diana, Elena, Elisa, Elly, Emily, Emma, Georgina, Ina, Inez, Kim, Lia, Lizzie, Lorie, Louiza, Lulu, Mara, Marie, Mickey, Mimi, Mira, Nelly, Nikki, Roberta, Ruby, Sabine (N), Saira, Samira, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Bogi, Lorena, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Barbie (Po), Carmen2 (Port), Cataleya (Hong), Celine (Tu), Deborah (Port), Eliza (Po), Joanna (Po), Lana (Let), Leticia (Hong), Marlène (Tsj), Mercedes (D), Nathy (Oekr), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Alexis, Emma, Lizzie & Mara

Recente terugkomers: Celine, Lana,…
 
Laatst bewerkt:
De weervoorspelling was veelbelovend op deze paaszaterdag: 17 graden en periodes met zon! De ligstoelen waren klaar gezet bij het zwembad en de rokerstent was afgebroken. Helaas liet de zon zich niet zien. Maar het werd toch een ouderwets mooie Sixsens dag. Vrij rustig voor een zaterdag, maar ik hoorde dat het vrijdag erg druk was geweest. Het was kennelijk laat geworden dus de dames druppelden vrij langzaam binnen.
Er waren ook weer genoeg mannen om mee te buurten en er was een stamgast die enkele maanden bij andere clubs was geweest weer terug gekeerd. Het (kunst)gras is kennelijk toch groener bij Sixsens. Ik heb 9 dames niet gezien uit het vrijdaglijstje van Bachatero, dus er waren er minstens 62. Ik zal er nog wel een paar gemist hebben.
De eerste kamer was met de relatief nieuwe Kim. Een zeer goede start van de dag met diep tongzoenen waar je tong leuk met haar tongpiercing kan spelen. Die tongpiercing wordt ook goed ingezet bij het pijpen, waarbij ook mijn ballen niet werden overgeslagen. Dus ik was snel op volle sterkte. Heerlijk neukend in haar krappe kutje het condoom volgeschoten. Meer dan volledige Sixsens service zonder upselling fratsen. Een echte aanrader. Ook later kwam ze in de bar nog een paar keer naar me toe. Ik werd nog getrakteerd op een twirkshow van haar prachtige billen, ze kwam nog op me liggen, ik kreeg nog een zoen. Mijn keuzestress in Sixsens is weer groter geworden!

Ik had Roemeense koekjes gebakken voor de dames. Normaal zet ik die op een grote schaal op de veranda, maar de vorige keer had een gast bij het management daarover geklaagd, dus ik had ze nu maar in zakjes gestopt en rechtstreeks uitgedeeld. Samira wist mij nog tips te geven voor verbetering, dus de volgende keer zijn ze hopelijk nog lekkerder!

Mijn tweede kamer was met Vanessa, voor mij de beste pijpster van Sixsens en ook nog eens aanvoerster van de topklasse qua billen (met o.a. Mona, Ruby, Ada, Mary, Andrea, Mimi). Het werd een ouderwets goede kamer.
Tijd voor een Bitburger en Bamiblok gevolgd door een uitgebreide jacuzzi sessie. Ook in de jacuzzi had ik aanspraak genoeg. Voordat ik begon te rimpelen het ik het chloor maar van me af gedoucht.
Geheel ontspannen werd het tijd voor het avondeten. Weer een prachtige en erg lekkere medium gebakken steak gekregen van de kok. Die aangevuld met bloemkool met kaassaus, frites en rode koolsalade op de veranda opgegeten en weer de bar in. Lulu gaat ons een paar weken verlaten, dus toen ik haar topless in de bar zag heb ik mijn kans gegrepen en haar mee gevraagd voor de derde en laatste kamer van de dag. Het werd een waardige kamerafsluiting met Miss Sixsens 2023.
Maar het feest was nog niet over! In de bar werd de verjaardag van Mickey gevierd. Ik had haar eerder op de dag al een verjaardagsmassage gegeven. Nu kreeg ze bloemen, er was een grote schaal Roemeens gebak (waarvan ik ook meegesnoept heb) en ballonnen en ze werd hartelijk toegezongen door Miruna die het feest georganiseerd had en een hele zwik vriendinnen en collega's. En dat werd voor mij de afsluiting van mijn dag in Sixsens. Het was weer top geweest!
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 29 maart 2024 : 67 + 2 anoniem + 2 onbekend= 71

Roemeens: Ada, Aisha, Alena, Alexa, Alicia, Anaïs, Andrea, Anja, Aria, Ariana, Azalea, Christina, Cristal, Diana, Elena, Elisa, Elly, Emily, Emma, Georgina, Ina, Inez, Kim, Lia, Lizzie, Lorie, Louiza, Lulu, Mara, Marie, Mickey, Mimi, Mira, Nelly, Nikki, Roberta, Ruby, Sabine (N), Saira, Samira, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Bogi, Lorena, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Antonia (Hong), Barbie (Po), Carmen2 (Port), Cataleya (Hong), Celine (Tu), Deborah (Port), Eliza (Po), Joanna (Po), Lana (Let), Leticia (Hong), Marlène (Tsj), Mercedes (D), Nathy (Oekr), Sarah (Dom),…

Zelf gekamerd met Alexis, Emma, Lizzie & Mara

Recente terugkomers: Celine, Lana,…
je lijkt iedereen te kennen daar! fantastisch. Mag ik je een keer aanspreken als ik je tref? had jij niet die Schotse kilt aan? Ben je er komende week? of is dat een domme vraag omdat je er altijd bent ;-) ik denk eraan om maandag of donderdag te gaan. Misschien kan je me wat dames aanwijzen
 
Afgelopen woensdag mijn vrije weekje gevierd in SS.

Was als vanouds een heerlijke dag, waarbij ik het fijn vindt om te merken dat ik me meer en meer op mijn gemak voel in de club en tussen de prachtige dames. Het is maar goed dat het voor mij meer dan twee uur rijden is, anders zou ik er zeker te vaak zijn en het een niet betaalbare hobby te worden.

Na, zoals gebruikelijk, een paar rondjes door de club en een rondje wellness op zoek gegaan naar mijn eerste kamergang.

Dit werd een voor mij nieuwe dame, de Roemeense Lory, naar eigen zeggen sinds een week in de club. Een blonde dame, welke mij opviel door haar mooie ronde gezicht en heerlijke volle kont. Helaas werd dit mijn slechtse kamergang ooit in SS. Ze leek simpelweg de dingen niet te willen begrijpen die ik zei en (wat ik een enorme afknapper vind) bij alles zeuren om meer geld (langer blijven en alvast hengelen naar een 'fooi'). Kortom uiterst teleurstellend.

Hierna even bijgekomen en besloten dat ik voor mijn volgende kamergang een 'zekerheidje' wilde, ook als het een dame was met niet het BBW figuur waar ik van hou. Dit werd Nancy (zie mijn recensie) en wat een verademing was dit. Voor mij is dit wat de service van SS symboliseert. Wat een vrouw en wat een geile ervaring.

Hierna lekker rustig gegeten en daarna in de Kino gehangen, met een groot gedeelte van de Bulgaarse delegatie van dames. Altijd grappig om te merken dat ik na een kamergang veel meer ontspannen in de de buurt van de dames kan zijn.

Tegen sluitingstijd besloten nog een kamergang te maken. Dit werd de voor mij ook nieuwe Lena uit Letland. Deze kamergang was ook helemaal prima, vrolijke en lieve dame die mij een geweldige afsluiting van de dag bezorgde.

Kortom heerlijke dag, ik heb nu al zin in de zomer, als we weer met alle dames en beren aan het zwembad kunnen hangen.

Nog een paar dingen die me opvielen:

- Het buffet vond ik deze keer minder dan ik gewend ben, het smaakte wat droog en de friet was niet lekker warm.
- Natasha was 'not amused' dat ik met Nancy naar de kamer gegaan was terwijl zij ook vrij was. Zij was opzichtig naar een kamergang aan het hengelen, wat ik lastig vond.
- Volgens mij werd het terras 'zomer-klaar' gemaakt want er waren mannen enthousiast met hoge druk reinigers aan de gang
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 5 april 2024 : 66 + 1 anoniem + 2 onbekend= 69

Roemeens: Ada, Aisha, Alexa, Alicia, Amalia bl, Amalia zw, Anaïs, Andrea, Anja, Aria, Azalea, Cristal, Diana, Elena, Elisa, Emily, Emma, Ina, Inez, Janina, Kim, Lia, Lizzie, Lorie, Louiza, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nelly, Nikki, Rebecca, Ruby, Sabine, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Domenica, Jasmine, Lorena, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Barbie (Po), Carmen2 (Port), Cataleya (Hong), Eliza (Po), Jessica (Nig), Joanna (Po), Lana (Let), Leyla (Du/Tu), Martha (Po), Mercedes (D), Mirabelle (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Sofie (D), Sonja (Nig), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Ruby, Ada, Lia & Elisa

Recente terugkomers: Amalia zw, Sandy, Sofie,…

@henkba1974
Uiteraard vind ik het fijn om gesprekken met medeberen te hebben. Spreek me dus gerust aan als je er bent.
Voorlopig ben ik er wel nagenoeg enkel op vrijdagen. Sporadisch ook nog wel eens op een andere dag als ik tenminste een goed alibi vind.
Een Schotse kilt heb ik enkel aan als het echt goed weer is. De meeste dames in SS kennen mij wel, gewoon vragen naar "Salsa" en ze zullen je dan wel doorverwijzen…

Hopelijk tot binnenkort
Bachatero
 
Laatst bewerkt:
Ok Salsa. Tx. Spreek je binnenkort. Dit weekend was tijd voor de kilt. Eindelijk mooi weer. Ik heb Schotse roots inclusief bijbehorende haarkleur en huid dus misschien ook maar mijn familie kilt van opa aandoen!
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 12 april 2024 : 59 + 2 anoniem + 2 onbekend= 63

Roemeens: Aisha, Alena, Alexa, Alicia, Amalia bl, Amalia zw, Anaïs, Andrea, Anja, Azalea, Cristina, Diana, Elisa, Emma, Inez, Lia, Lizzie, Lorie, Louiza, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nelly, Nikki, Rebecca, Roda (N), Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Domenica, Jasmine, Lorena, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Monica (N), Nancy, Natasja, Stacey, Yvonne (N),…

Overigen: Aaliyah (Mar), Alexis (D), Cataleya (Hong), Gloria (Oekr), Joanna (Po), Lana (Let), Leticia (N), Martha (Po), Melanie (Lit), Mirabelle (Hong), Nathalie (Oekr), Sandy (Hong), Stefania (It), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Mirabelle, Emma, Marissa

Recente terugkomers : Melanie, Aaliyah,…



Click

 
Laatst bewerkt:
Wil het deze zomer toch een poging gaan geven. Ben er nooit geweest. Ligt niet ver van waar familie van mij woont.

Dus € 60,00 is de entree (voor de hele dag) als je tussen 10 en 11 aanwezig bent?
Wat zit daarbij inbegrepen? Wel eten, en dus niet drank?

Wat zijn de prijzen gemiddeld van een uurtje met een dame? Lopen er mooie dames?

Alvast bedankt voor de tip
 
Wil het deze zomer toch een poging gaan geven. Ben er nooit geweest. Ligt niet ver van waar familie van mij woont.

Dus € 60,00 is de entree (voor de hele dag) als je tussen 10 en 11 aanwezig bent?
Wat zit daarbij inbegrepen? Wel eten, en dus niet drank?

Wat zijn de prijzen gemiddeld van een uurtje met een dame? Lopen er mooie dames?

Alvast bedankt voor de tip
De entree is €60 als je voor 11.30 u. binnen bent. Daar zit eten en drinken (incl. bier) in.

Eerste half uur met een dame kost €60 en elk half uur erna is €50. Let op dat je je niet laat overhalen on meer te betalen. Sommige meiden proberen dat namelijk te doen.

Smaken verschillen maar ik vind dat er bloedmooie dames rondlopen.

Wanneer wil je gaan??
Komende vrijdag ben ik er weer. Kan je wel wegwijs maken
 
De entree is €60 als je voor 11.30 u. binnen bent. Daar zit eten en drinken (incl. bier) in.

Eerste half uur met een dame kost €60 en elk half uur erna is €50. Let op dat je je niet laat overhalen on meer te betalen. Sommige meiden proberen dat namelijk te doen.

Smaken verschillen maar ik vind dat er bloedmooie dames rondlopen.

Wanneer wil je gaan??
Komende vrijdag ben ik er weer. Kan je wel wegwijs maken
Bedankt. Ik ben er ff over aan het nadenken. Wou toch wel deze lente/zomer een keer gaan kijken.

Zal het onthouden.
 
Laatst bewerkt:
Onder meer aanwezig op zondag 14 april 2024 : 49+ 2 anoniem + 3 onbekend = 54

Roemeens: Alena, Amalia bl, Amalia zw, Anaïs, Andrea, Anja, Aria, Brianna (N), Carmina, Cristal, Elisa, Emily, Emma, Ina, Inez, Lia, Lizzie, Lorie, Louiza, Mara, Marie, Marissa, Mickey, Mimi, Mira, Nelly, Nikki, Rebecca, Rosa, Vivian,…

Bulgaars: Alexandra, Domenica, Jasmine, Lorena, Margareta, Maria, Melis, Melissa, Nancy, Natasja,…

Overigen: Carmen2 (Port), Cataleya (Hong), Eliza (Po), Leticia (Hong), Marlène (Slo), Martha (Po), Melanie (Lit), Sandy (Hong), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Lizzie, Andrea, Mimi

@Tropische_Verrassing : Lizzie heeft haar vertrekdatum van 22 april vervroegd naar morgen 15 april, verwachte terugkeer rond 10 mei…




 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan