Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey SS fans
Ben ook van plan om volgende week donderdag naar de ss te gaan voor de eerste keer. Ik ben mijn strategie nog aan het uitdokteren om er een geslaagde dag van te maken. Ik zou om te beginnen een goede en correcte dame moeten vinden voor een half uurtje om het systeem te leren kennen en om de eerste druk van de ketel te laten halen. Daarna om het gemakje wat rondkijken en proberen eentje te spotten die ik leuk vind om een half of een heel uurtje te rollebollen. En later misschien nog eentje. Denk dat ik dan wel voldaan zal zijn. Als iemand tips of advies heeft, graag. Thx.
Zal rond 11.00 aankomen denk ik.
Iemand van het forum ook daar donderdag?
 
Advies geven is moeilijk gezien iedereen andere smaken en eisen heeft.
Als het je eerste keer is, even goed rondkijken en uw verstand gebruiken, niet direct naar je pik.
De dames zullen het snel doorhebben dat het je eerste keer is.
Duidelijke afspraken maken wat je verwacht en niet laten vangen door buitensporige extra's.
Zelf ben ik er bijna nooit door de week, enkel opzaterdag. Uitzonderlijk wel op 21 juli.
 
Als iemand die er gisteren ook voor het eerst was, ze zullen inderdaad direct doorhebben dat je er het eerst bent... Ze zullen je aanklampen en proberen mee te krijgen van het moment je binnen bent... Probeer toch zeker even te weerstaan en op het gemak alles in je op te nemen ;) Mij hadden ze alsnog verleid, maar heb er wel een paar (minder schone) van het lijf moeten slaan daarvoor ook al... en ze waren ook heel pushy met extra's van direct ook, niet op in gaan... Tegelijk uiteindelijk wel niet met de dames die ik het schoonst vond op de kamer geweest, maar die hadden tegelijk ook wat 'te goed voor je' energie dus misschien was dat ook wel beter zo... Weet ook niet of de pushiness van de dames zoals het gisteren was normaal is daar of dat het gewoon was omdat het qua mannen toch wel vrij rustig was tov het aantal vrouwen, maar heb er genoeg gehad die direct met hun armen om me heen stonden en die ik toch wel vrij forcefully moest nee zeggen (wat wat tegen mijn karakter in gaat...) voor ze me met rust lieten.

Ik had trouwens kamergangen van 1 uur met Mikaela (32, weet niet of ik het juist spel, maar roepnaam Micky, blond haar, Roemenië) en Elena (jonger dan haar vriendin dus... 28 of zo?, bruin haar, fantastische natuurlijke borsten, Roemenië) tegelijk (werd verleid, had ze liever apart gedaan, was het geld niet waard waarschijnlijk zo, maar trio's werden geheel de dag door een aantal dames hard gepusht...), en later een uurtje met Milia (38, lang bruin haar, heel slank, Roemenië). Het enkeltje met Milia was de betere, al hield ze wel haar benen wat vervelend bij elkaar tijdens het neuken en gebruikte haar hand om mijn ballen te betasten tijdens ook...kon ik minder appreciëren... Kon in ieder geval wel genieten van wat beffen, en zei klaar te zijn gekomen (moest d'r maar geloven), maar ben in ieder geval verwend erna met een goeie pijpbeurt zonder condoom als beloning, so (y)

En was inderdaad gezellig om te babbelen met Scarpa nadat we elkaar puur toevallig tegenkwamen in de sauna en daar aan de praat raakten! 🙂

Nog los hiervan, ik kon haar naam niet opvangen toen ze in de buurt zat, ze ging met een andere dude mee in trio me d'r vriendin... weet er iemand de naam van een meid daar die lijkt op een Roemeense Ariana Grande van gezicht? Zo blond haar met zwarte streaks erin, had zwarte lijnen eyeliner van haar ogen weg (zo in een punt), vrij kleine borsten, leeftijd midden twintig of zo... Heb haar daarna niet meer gezien, had spijt dat ik haar niet mee had want ze had een érg leuke lach, seemed like a lot of fun.
 
@Teddy Ruxpin
leg jezelf niet de druk op van een strategie.
Je kan recensies lezen tot je een ons weegt. Plannen tot je scheel ziet..... en dan is de dame die dag niet aanwezig of heeft ze een pannekoek. Of een veelgeprezen dame matched totaal niet met jouw..... o_O of ze hebben hun dag niet.
Gaat heen en laat het op je afkomen. Leef in het moment.
Als je nieuw bent komen ze als vliegen op een verse hoop stront. Laat die meiden links liggen. Wil jezelf jagen, ga dan eens met Alexis, Alexia, Anja, Ariana, of Vivian praten. Vooral Alexis en Ariane lijken muurbloempjes die weinig initiatief nemen in het vinden van klanten maar zijn engeltjes (of duiveltjes als je dat liever hebt) op de kamer.
 
Ik gok Roemeense Aisha. Maar er zijn erg veel slanke dames met lang zwart haar. Zij loopt vaak in een badpak.
er is er eentje die ik in badpak steeds zie, mooie meid maar tongzoent niet, echt een kop van een gipsy erop en de huidskleur, maar een hele lekkere :D
mss is zij dat ?

Ik heb de indruk dat slechts 50% van de meiden tongzoent zonder bijbetaling, terwijl ik dat een vereiste vind, hoe ervaren jullie dat? Heb thans een perfecte mondhygiene en ben geen lelijke jongen zou ik durven beweren.

Alexis, Alexia, Anja, Ariana, of Vivian die namen zal ik proberen te onthouden :D , mogelijks ga ik zondag er uitblazen, heb zaterdag een wilde nacht gepland, dus zondag nog wat seksen voor het af te leren ;)
 
Laatst bewerkt:
Aisha tonngzoent als je een uur neemt.
50% van 60-80 dames in het w-e zijn er dan toch heel wat in tegenstelling tot andere clubs. Er is een club waar 90 % het doet Maar daar zijn maar 9 dames.
Je zult het zelf moeten ondervinden want het is nogal afwisselend, bij de ene zullen ze het wel doen en bij de andere misschien niet of minder overtuigend. Ik kom er nu al lang genoeg en weet onderhand wel wie wel of niet.
 
Ik heb de indruk dat slechts 50% van de meiden tongzoent zonder bijbetaling

Alexis, Alexia, Anja, Ariana, of Vivian die namen zal ik proberen te onthouden :D
Alexis, Anja en Vivien tongzoenen niet, ook niet tegen meerprijs. Als je TZ belangrijk vindt en 5 namen wilt onthouden, ga dan voor Elena en Flori (tussen bar en gokkasten), Alexia (opvallende dame, loopt veel rond, relatief lang met bloemtattoo over haar hele been), Ariana (stil, klein, veel tattoos, zit op ronde bank rechts van de ingang) en Roemeense Aisha (badpak, zit aan de bar richting danspaal). Of lees even wat verder terug waar ik een veel langere lijst heb gepost van dames die TZ zonder meerprijs doen.
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: niets is zo persoonlijk als service.
Inderdaad, Ariana is er niet vies van en ook Alicia behoeft geen meerprijs. Maar alle andere genoemde dames, in lijstjes of niet, doen het juist alleen tegen meerprijs, alleen tegen meerprijs maar niet met iedereen, pertinent niet, of, puur op basis van de klik of het moment. Ongeacht wat wandelaar 5 schrijft. Neem het met een korrel zout en bespaar jezelf een desillusie. Als je jezelf er van te voren op fixeert dan grote kans leuke date's mis te lopen.
Ik weet niet hoe ik het moet leggen, ben geen wandelaar die alleen met een afgevinkt wensenlijstje de kamer op gaat. In mijn ogen moet het andersom zijn. De dame moet jouw als klant willen. Zo heb ik er al best wat gekamerd waarvan de meeste forumlezers denken dat het niets is, puur omdat iemand anders iets niet kreeg en dat met een negatieve ondertoon opschreef. Daarom van mij ook geen dames recensies. Smaken, mensen en momenten verschillen nogal :censored:
 
VERTRAGING

Door VERTRAGING op de snelwegen de 21e van de 6e verlaat aangekomen op mijn afspraak met Kinga. De lieve meid was op me blijven wachten.
Voordat ik bij d'r kon komen moesten eerst nog de formaliteiten bij de receptie afgehandeld worden. 55 euro happy hour entree afgetikt ipv de reguliere 65, polsbandje om en ijsberenoutfit mee. Gauw opfrissen en daarna de Poolse opgezocht voor een potje pannenkoeken. Deze hartstochtelijke verleidster kan me er toch wat van als er de klik is. 1 van de weinige dames die me zo lang op de kamer weet te houden, op de warme kruikjes na...

Na zo een uitputtingsslag was ik uitgehongerd, aangezien ik door m'n verlate aankomst nog niet had ontbeten. Gelukkig voorziet SS daar in met een prima buffet.

De wellness was ook tip top op orde en heb dan ook meermaals genoten van de hete Finse sauna, stoomcabine, jacuzzi en het zwembad. Alleen de milde bio sauna overgeslagen.

Door de dag heen waren er denk ik wel tussen de 30 a 40 dames. Heren waren iets in de minderheid.
De dames vragen over het algemeen 60 euro voor het eerste half uurtje en 50 euro voor elk aansluitende 30 minuten. De meesten hebben een groen hartje.
De rest van de dag hebben Adriana en ik nog geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Vervolgens Irina een heerlijk kamertje, Emma die niet zo milieuvriendelijk was een redelijk kamertje, Luna uit Sakura een redelijk kamertje en Sandra een heerlijk kamertje.

Al met al weer genoten van een dagje SS.
 
VERTRAGING

Door VERTRAGING op de snelwegen de 21e van de 6e verlaat aangekomen op mijn afspraak met Kinga. De lieve meid was op me blijven wachten.
Voordat ik bij d'r kon komen moesten eerst nog de formaliteiten bij de receptie afgehandeld worden. 55 euro happy hour entree afgetikt ipv de reguliere 65, polsbandje om en ijsberenoutfit mee. Gauw opfrissen en daarna de Poolse opgezocht voor een potje pannenkoeken. Deze hartstochtelijke verleidster kan me er toch wat van als er de klik is. 1 van de weinige dames die me zo lang op de kamer weet te houden, op de warme kruikjes na...

Na zo een uitputtingsslag was ik uitgehongerd, aangezien ik door m'n verlate aankomst nog niet had ontbeten. Gelukkig voorziet SS daar in met een prima buffet.

De wellness was ook tip top op orde en heb dan ook meermaals genoten van de hete Finse sauna, stoomcabine, jacuzzi en het zwembad. Alleen de milde bio sauna overgeslagen.

Door de dag heen waren er denk ik wel tussen de 30 a 40 dames. Heren waren iets in de minderheid.
De dames vragen over het algemeen 60 euro voor het eerste half uurtje en 50 euro voor elk aansluitende 30 minuten. De meesten hebben een groen hartje.
De rest van de dag hebben Adriana en ik nog geweldig van elkaar genoten op een kamertje.
Vervolgens Irina een heerlijk kamertje, Emma die niet zo milieuvriendelijk was een redelijk kamertje, Luna uit Sakura een redelijk kamertje en Sandra een heerlijk kamertje.

Al met al weer genoten van een dagje SS.
 
Link is hier echt niet nodig, er zijn altijd voldoende dames aanwezig en vrijdag-zaterdag héél veel in vergelijking met andere clubs. Is momenteel veruit de beste club en dit op alle gebied. Eten,wellness,bar,vrouwen…..
Een wat meer nuchtere kijk op deze saunaclub , ja het klopt er lopen genoeg dames rond. Er zal zeker wel wat voor ieders rond lopen.
Echter ook genoeg dames die upsellen...het eten is redelijk. In menig andere club in duitsland is het ook goed.
Ook in andere clubs kun je een leuke tijd hebben.
De club is zeker niet slecht, echter de entree prijs is wat aan de hoge kant .
De kleine regeltjes zorgt hier en daar voor wat irritatie, ook gemerkt onder de dames,
Maar al met al, een leuke club met genoeg dames
 
De club is zeker niet slecht, echter de entree prijs is wat aan de hoge kant .
De kleine regeltjes zorgt hier en daar voor wat irritatie, ook gemerkt onder de dames,

Voor de hogere entree prijs biedt de club wel meer dan menig andere club, kwa wellness en eten.
Daarnaast hebben ze ook een happy hour om de pijn wat te verzachten voor de vroege vogels.

En die regeltjes blijken helaas nodig, omdat sommigen zich niet een beetje kunnen gedragen. Zo lag er een paar maanden geleden glas in de jacuzzi, omdat iemand er met een glas bier in moest zitten en een maat van em z'n been of voet sneet.
Of lui die niet weten hoe ze gedoseerd moeten opgieten en de sauna kachel overbelasten tot defect aan toe.
 
Voor de hogere entree prijs biedt de club wel meer dan menig andere club, kwa wellness en eten.
Daarnaast hebben ze ook een happy hour om de pijn wat te verzachten voor de vroege vogels.

En die regeltjes blijken helaas nodig, omdat sommigen zich niet een beetje kunnen gedragen. Zo lag er een paar maanden geleden glas in de jacuzzi, omdat iemand er met een glas bier in moest zitten en een maat van em z'n been of voet sneet.
Of lui die niet weten hoe ze gedoseerd moeten opgieten en de sauna kachel overbelasten tot

Voor de hogere entree prijs biedt de club wel meer dan menig andere club, kwa wellness en eten.
Daarnaast hebben ze ook een happy hour om de pijn wat te verzachten voor de vroege vogels.

En die regeltjes blijken helaas nodig, omdat sommigen zich niet een beetje kunnen gedragen. Zo lag er een paar maanden geleden glas in de jacuzzi, omdat iemand er met een glas bier in moest zitten en een maat van em z'n been of voet sneet.
Of lui die niet weten hoe ze gedoseerd moeten opgieten en de sauna kachel overbelasten tot defect aan toe.
Voor 55 euro is het nog pittig, ..en qua eten is het echt niet beter dan in menig andere club.

Die regeltjes zijn ook nodig omdat het een bepaald toegangsbeleid voert. Er kan altijd iets zijn . Maar bepaald soort volk heeft ook sneller een corrigerende tik nodig
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 8 juli 2022
Roemeens: Anna(nieuw), Angelica (nieuw), Aisha, Alef, Alena, Alexa, Andrea (nieuw), Ariana, Betty, Cataleya (nieuw), Chasey, Claire, Claudia, Diana (ex-Bab), Elena, Elisa, Flori, Leila, Luna, Marie, Maria, Mickey, Mimi (;), Nadia, Nicole, Nikki, Raissa, Ramona, Sandra, Valentina, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Aisha B, Dani, Domenica, Margarita, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria…
Overigen: Beatrice (Hong), Elisa (P),…
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 8 juli 2022
Roemeens: Anna(nieuw), Angelica (nieuw), Aisha, Alef, Alena, Alexa, Andrea (nieuw), Ariana, Betty, Cataleya (nieuw), Chasey, Claire, Claudia, Diana (ex-Bab), Elena, Elisa, Flori, Leila, Luna, Marie, Maria, Mickey, Mimi (;), Nadia, Nicole, Nikki, Raissa, Ramona, Sandra, Valentina, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Aisha B, Dani, Domenica, Margarita, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natasha, Stacey, Victoria…
Overigen: Beatrice (Hong), Elisa (P),…
Komt Ada (Roemeense) nog terug naar de club?
 
Voor 55 euro is het nog pittig, ..en qua eten is het echt niet beter dan in menig andere club.
Het is niet goedkoop, elders doen andere clubs het ook niet verkeerd (al dan niet voor minder entree) en het is ook geen sterren restaurant. Maar ik vind persoonlijk wel dat ze wat extra's doen, ook kwa eten. Zo hebben ze bij het ontbijt haring en kun je op verzoek omelet of spiegelei krijgen hoe je wilt (ik neem vaak omelet met champignons en spekjes), in de middag hebben ze diverse vlaai voor de zoetekauwers, als tussendoortje voor de snackliefhebbers komen er in de serre frikandellen, bamiblokken (afgekeken van elders ;)), etc. In het weekend serveren ze steaks (welliswaar dunne plakjes...) en op drukke dagen lieten ze sushi aanrukken.
Of ieder het waard vind is natuurlijk persoonlijk. Maar zelf blijf ik er een hele dag en vind de uitgebreidheid en variatie in de voederbakken wel erg fijn.
 
Je bent nog de sushi vergeten die in het weekeinde ook vaak als snack geserveerd wordt. Daarnaast waren de steaks vroeger inderdaad dun met aardig wat zenen, maar de laatste twee steaks die ik er gehad heb waren mega groot (ik schat ruim 3 ons), mals, hadden maar 1 zeentje en waren perfect medium gebakken. Dus die zijn (hopelijk blijvend) nu enorm ge-upgrade.
 
Onder meer aanwezig op donderdag 14 juli 2022
Roemeens: Amelia1, Anna, Aisha, Alef, Alena, Andrea (nieuw), Casey, Cataleya, Cathy, Claire, Claudia, Dasha, Diana (ex-Bab), Delia (ex Aca), Elisa, Erica, Flori, Jessy, Leila, Marie, Maria, Mickey, Mimi, Nadia, Nicole, Nikki, Ramona, Roxy, Sandra, Sienna, Valentina, Vanessa, Vivian,…
Bulgaars: Margarita, Maria, Melanie, Melissa, Nancy, Natasha, Nikita, Veronica, Victoria…
 
Gisteren een heel fijne dag gehad in Sixsens. Het begon al met de gratis entree vanwege een gewonnen vrijkaartje. Na het omkleden kwam ik in het restaurant Shakir tegen. Een oude bekende die ik al lang niet had getroffen. Met hem mijn gebruikelijke haring ontbijt genuttigd en daarna met een kop koffie naar het terras. Hij had me al gezegd "ik ben toch benieuwd wie die Kinga is". We zaten amper en daar kwam Kinga aanlopen. Ik heb mij naast haar gezet en ook Shakir even netjes aan haar voorgesteld. Shakir wachtte op Elisa waar hij vorige keer een goede kamer mee had gemaakt. En ik ging met Kinga de kamer op. Veel beter kan je dag niet beginnen! Na een uur van deze extreem erotische topper te hebben genoten, nog een kleinigheid gegeten buiten met een kop koffie. Wow wat een line-up. Er lopen veel prachtige nieuwe dames rond. Ook 3 nieuwe negerinnen, waarvan 2 erg fraai. Alle 3 waren veel bezet. En ook topless bekenden als Florie en Dasha voegen veel toe aan het uitzicht over het mooie Limburgse landschap. Ik hoorde dat het zaterdag extreem druk was geweest met wachttijden van 17 nummers. Dan was het zondag beter, alhoewel de wachttijden nu ook vroeg begonnen. Maar ik denk niet dat die boven de 10 minuten zijn uitgekomen.
Na nog wat praatjes hier en daar en wat rust was het tijd voor een tweede kamer: De lange slanke blonde 26 jarige Diana liep vandaag rond in een soort visnet jurkje waarin haar A-cup goed te zien was. En een favorietje van mij die niet op het forum genoemd wil worden had een erg mooie blauwe bikini aan in plaats van haar gebruikelijke badpak. Die verleiding was te groot, dus beide dames meegenomen voor een trio. Het zoenen met de heerlijke zachte lippen van Diana is altijd een genot en mijn favorietje pijpt net zo goed als Vanessa… Kortom een topkamer gehad!
Shakir had mij zien vertrekken met beide dames en toen ik na een uur en een goede douche terug kwam op het terras kwam het favorietje ook naar buiten en Shakir wilde wel voorgesteld worden. Aangezien Shakir van zeer fraaie dames zonder tattoos houdt en mijn favorietje er geen heeft (Diana ook niet trouwens), was het ijs snel gesmolten en Shakir verdween met haar naar de sleutelbalie. Achteraf was hij ook zeer tevreden en besloot direct wat vaker bij Sixsens langs te gaan. De optisch zeer goede line-up beviel hem ook en hij was behoorlijk blown away door de service die hem ten deel was gevallen. Na een bamiblok en een Warsteiner (de sushi was helaas al op, maar ach zo'n trio of sushi, dat is geen moeilijke keuze) besloot ik om de jacuzzi op te zoeken. Daar een tijdje leuk gekletst met 2 mede ijsberen.
Het was tijd voor de BBQ. Ik heb een heerlijk visje gegeten met rijst en rode kool salade en later nog 2 spare ribs met wat frietjes en verse sla.
Het uitzicht was nog steeds top, dus ik besloot dat ik nog wel een toetje wilde en gekozen voor de altijd goede topper Vanessa met haar prachtige billen. Zelfs met al die prachtige nieuwe en bekende dames voor mij nog steeds de mooiste billen in Sixsens! Ze had een verrassing in de vorm van een tongpiercing. Ook dit werd weer een topkamer. Gelukkig beneden in de koele kamer 26. Het was niet extreem warm en eerder ging het prima op 2 kamers met raam boven, maar toch liep de temperatuur aan het einde van de middag wel wat op. Na weer een heerlijk uurtje met Vanessa nog lekker naar buiten gegaan om in de tuin van de avondzon te genieten. Mijn favorietje kwam nog een uur bij me zitten met de benen over mij heen en zo de dag afgesloten. Na de mindere vrijdagavond in Happy Garden 3 absolute topkamers gemaakt. Volgende keer maar eens wat van die nieuwe dames uitproberen.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 19 juli 2022
Roemeens: Anna, Alef, Alena, Andrea, Anja, Ariana, Bianca, Cataleya, Claudia, Christal, Dasha, Diana , Delia, Elisa, Erica, Jessy, Lizzie, Maria, Mimi, Roxy, Ruby, Selena, Sienna, Simona, Valentina, Vivian,…
Bulgaars: Domenica, Melanie, Melissa, Nikita, Victoria,…
Overigen: Sarah (Dom), Nikita (Hong), Emily (Hong), Alexiis (D),…
 
Dinsdag 19 juli 2022
Op deze waarschijnlijk warmste dag van 2022 naar SS gereden met toch wat aarzeling of het wel te doen zou zijn. Dit viel reuze mee, enkel op het overdekte terras was het pokkeheet.
Zelfs kamer 16, zonder airco of venster, was met de ventilator prima te doen.
Bij binnenkomst direct bij de receptie een leuke verrassing: je mocht overal met een kilt of handdoek rondlopen. Voor mij is dit belangrijk want ik vind de badjassen wel echt warm tijdens de zomer. Hopelijk krijgt dit een vervolg op alle volgende zonnige zomerdagen of waarom niet tijdens de 3 zomermaanden.
In het begin van de namiddag was het nog vrij rustig, wat later werd het wel redelijk druk voor een dinsdag en waren er zelfs regelmatig lichte wachttijden.
Zoals gewoonlijk 3 kamers.
Kamer 1: Alef: sinds haar complete make-over zowat 3 jaar geleden niet meer mee geweest. Ze is al die tijd mij steeds komen begroeten, dus werd het stilaan tijd om nog eens wat tijd samen door te brengen en dat is me zeker bevallen.
Kamer 2 : Ruby: samen met haar vriendin Sienna sinds ongeveer een maand in SS. Ruby is een erg mooie dame met prachtige naturel borsten, cup C, slank en lange zwarte haren. Ik was al enkele weken aan het twijfelen om met haar te aan omdat ze wat arrogant overkomt. Vandaag sprak ze me echter zelf aan en was de knoop snel doorgehakt. Op de kamer vlotte het erg goed met deze beauty en er dus gelijk een uurtje van gemaakt.
Ze vertrekt samen met Sienna op vakantie maar ze zouden binnen 4 weken terugkomen.
Kamer 3: Sienna: tijdens haar eerste week in SS reeds mee gekamerd en dat was me toen zeer goed meegevallen. We hadden afgesproken na 16.00 maar ze kwam mij al wat vroeger op het terras oppikken, eigenlijk nog in volle recuparatieperiode. Toch meegegaan omdat ik vreesde dat ze nadien bezet zou zijn, maar ik had mijn twijfels of het zo snel na de vorige kamer wel goed zou komen. Ten onrechte, deze erg sympathieke 1.50 met een prachtig aangezicht wist mij zo op te warmen dat een derde hoogtepunt heel makkelijk tot stand kwam. Ik was er zelf wat verbaasd over, iets wat zij zelf ook wel leuk vond.
Herhaling uiteraard verzekerd, indien ze terugkomt zal ik een paspoortje aanmaken, evenals voor Ruby.

Tenslotte nog een prima maaltijd met erg veel keuze, een cappuccino en terug richting vaderland rond 18.00…
 
Terug
Bovenaan Onderaan