Gstar
Vaste klant
- 146
- 18/05/22
- 61
Ik zie op deze pagina 3 mensen die echt hele mooie boeken kunnen schrijven ! @Wandelaar , @Bachatero en jij ik las je beide recensies petje afGoed,
daar gaan we weer. Poging tot deel 3 !!!
Alexandra...... een goed verstaander heeft vast wel begrepen dat ik deze dame erg hoog heb zitten. Voordat ik afgelopen woensdagop "plaats reactie" drukte heb ik eerst nog eens goed nagedacht over wat dit teweeg kon brengen. Een aantal gedachtes passeerden de revue en een deel daarvan is daadwerkelijk uitgekomen. Ik ben al benaderd door mensen die (denken te) weten over wie ik het heb en zelfs een dame uit SS heeft de moeite genomen mij van enig commentaar te voorzien via de whatsapp.
Om een aantal gentlemen / wandelaars / ijsberen uit hun droom te helpen: You are wrong
Ik heb het over een periode waarin er minstens 6 Alexandra's in sixsens rondliepen. Natuurlijk niet als artiesten naam, maar de naam die ze bij hun geboorte meekregen van hun ouders. Nu ik dit opschrijf en er over nadenk zijn er op dit moment zeker 4 actief. Maar dat ter zijde.
Alexandra, With her head in the clouds. Daarmee bedoel ik dat wat er zich in haar bovenkamer afspeelde een compleet ander universum is. Ik heb over de jaren wat vreemde gedachtes en ideeën gehoord van DVP's maar zei sloeg echt alles. Zodanig dat je jezelf realiseert dat het verschil tussen een normaal functionerend iemand en een psychopaat uiterst klein is. Waarschijnlijk slechts één traumatisch gebeurtenis. En dat verbaasd me eigenlijk nog het meest. Ze heeft het me zelf nooit verteld maar de collega's / concurrentie vertelden maar wat graag over de rafelrandjes in haar leven die haar zomaar de andere kant op hadden kunnen duwen.
Gelukkig is dat nooit gebeurt. Zonder Alexandra had ik denk nooit zo'n leuke tijd gehad in Sixsens. Zij was het cement tussen een groepje dames van verschillende nationaliteiten die uitstekend samenwerkten om de mannelijke bezoekers het hoofd helemaal op hol te brengen. Een aantal van hen dacht hetzelfde over mij als Ionna uit deel 2. Zodoende heb ik een aardige inkijk gekregen hoe het leven van de dames er uit kan zien. En, geloof me vrij, dat laat zich zeker niet veralgemeniseren. Zoveel verschillende gezichten, zoveel verschillende verhalen / achtergronden.
Op een gegeven moment voegde zich er een uiterst jonge dame van 20 bij de kliek. Laten we haar "Caprice" noemen. Dat laat zich vertalen als "jong geitje". Caprice heeft de eerste maanden van haar verblijf in Sixsens de tongen nogal losgemaakt. Er waren mannen die nooit met haar naar de kamer waren geweest maar toch meenden in de fora een aantal woorden aan deze dame te wijden. "Oplichtster", "de deur wijzen", "te mijden meid". En weet je, ik acht haar daar volledig toe in staat. Als je deze dame één vinger geeft, heeft ze voor je het weet niet je je hele hand, maar alle twee! Hilarisch is het dan om te lezen hoe een van zijn baas stelende ijsbeer het heeft over dame die niet correct is. God wat heb ik gesmuld van deze meid. Niet alleen op de kamer maar zeker ook daar buiten. Afkijken hoe ze het spelletje met anderen speelt, geweldig. In 2020 en 2021 dreef ze haar collega's tot waanzin door te stellen dat als je €100.000 per jaar niet haalt je echt wel iets verkeerd doet in het vak van DVP. Over geen enkele dame heb heb ik nadat ze van de ene op de ander dag verdween meer vragen gehad, van zowel DVP's als heren, waar ze zou kunnen zijn en of ze misschien ooit nog terug komt.
Ondertussen is het alweer na elven 's avonds. Inspiratie is er nog genoeg maar ik zit te veel en te lang te gapen om door te gaan. Er komt vast wel een deel 4![]()