Ik denk dat je Lilly bedoelt. Zeer goede service!Sinds enkele maanden is er een meisje met lang blond haar, steeds topless. Ik schat haar voor in de twintig, ongeveer 170cm en slank. Iemand ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk denk dat je Lilly bedoelt. Zeer goede service!Sinds enkele maanden is er een meisje met lang blond haar, steeds topless. Ik schat haar voor in de twintig, ongeveer 170cm en slank. Iemand ervaring met haar?
@Bobbywong Goed gedaan…Medeberen ik was er gisteren voor het eerst met een maat van me. Na 2.5 uur rijden om 14 uur aangekomen. Na het inchecken van de dame een korte instructie gekregen hoe alles werkt. Ja dan zien de meiden al meteen dat er vers bloed in aantocht is en heb je meteen een stempel greenhorn op je voorhoofd. Even landen en een pilsje aan de bar gedaan. Meteen komen alle dames langs om zich voor te stellen. Na een tijdje klaar voor actie had bij binnenkomst een kwart zwarte steigpil genomen dus liep met een rode kop rond. Ene Ella zat toen naast me en besloten met haar een kamer te bezoeken. Wel jammer dat eenmaal op de kamer er ineens extra betaald moet worden voor beffen en zoenen terwijl in praatje vooraf werd gezegd dat het erbij in zat. Beetje jammer dus 70 euro betaald voor een half uur. Het werd inmiddels 17 uur dus met de ticket een steak gehaald bij het buffet taaie hap en de rest was droog had nog een stuk kip en me maat een snitzel. Wij waren GT gewend eten viel dus wat tegen. Afijn ff de jacuzzi in en daarna op het terras een sigaartje gedaan. Daarna terug naar de bar voor actie. Contact met Roemeense marie mooie naturel tieten en strak figuur. 37 jaar en al 6 jaar daar actief. Een uur gekamerd en helemaal uit elkaar getrokken 150 afgesproken met alles erop en eraan. Ze kwam schokkend klaar met beffen en alle standjes afgevinkt lagen op het eind wel 5 rubbers gebruikt op het bed. Haar hele kapsel was verwilderd net als de mijne. We lopen naar beneden en alle meiden die bij de sleutelbalie zaten vroegen aan haar wat er was gebeurd in eigen taal zei ze hij heb met de gompes genaaid prachtig vond de rest dat. Ik werd daarna overal en door alle meiden aangesproken dat ze dat ook wel willen meemaken. Heb meteen een stempel sexmachine op me voorhoofd staan en een reputatie gekregen . Die Marie lijkt wel een soort opperdame te zijn met haar 6 dienstjaren. Ik kan geen recensie of draadje van haar vinden. Is die er? Het liep tegen 21 uur aan en we besloten de weg op te gaan het werd inmiddels ook behoorlijk druk. Al met al een hele goede dag en eerste bezoek gehad. Volg keer hopelijk op een zonnige dag er heen zodat we op een bedje in de tuin kunnen liggen en een duik kunne nemen.