Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onder meer aanwezig op vrijdag 1 augustus 2025 : 64 + 1 anoniem + 1 onbekend= 66
Roemeens: Aïsha, Alena, Amalia zw, Anna, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Bianca, Camze, Carla bl, Cassandra (N), Christina, Daniella (N), Elena, Elisa, Erica, Eva, Evelyn, Georgiana, Irina bl, Julia 1, Larissa, Liesa, Lori, Lulu, Kassi, Keyla Kim, Marie, Melissa bl, Mimi, Nikki, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Suzy, Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Annita, Dana, Domenica, Mariella, Nancy, Veronica, Victoria,…

Overigen: Alexis (D), Diamond (Cuba), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Kajsa (Po), Lana (Let), Lara (D/Ho, N), Lavinia (Sp/Ro), Leticia (Ho), Martha (Po), Megan (Ho), Mercedes (D), Pascale (Bel), Tamara (D), Tiffany (D/Mar), Yvette (Ro/Ho),…

Zelf gekamerd met Ariana, Erica, Kassi

Recente terugkomers : Alexis, Anna, Erica, Eva, Kajsa, Keyla, Lavinia, Megan, Tamara, …

Anno 01 aug 25, hierbij mijn verslag van mijn uitstapje van vrijdag... de dag gestart met ontbijtje en rustig verkennen... had een indisch rood pakje bij voor Barbie voor het optreden in de avond, maar eerst en vooral een mooie kamer maken met haar, daarna kofie. met gebak en al een small talk met Bacha, wie is toch die Zoe Saldana, bleek de naam Kassandra te bevatten, maar Engels moet nog bijgeschaafd worden, wou wel kameren maar steeds op de slechte momenten vrij... Terug naar Kasja, wat blijft deze dame me toch verbazen, weerom een superkamer met haar gedaan, de pijpkunsten met deepthroat zijn nu éénmaal de beste die ik in jaren ben tegenkomen, we meet again...Dan maar avondeten en wachten op een derde kamer, Lavinia, terug van weggeweest had ik gehoord en ze was beter weg gebleven, gebuisd in heel haar examen, in de bar afgesproken wat de mogelijkheden waren en bijna aan alles voldeed ze, super... helaas op de kamer begon ze al up te sellen, 20 extra voor tongen, 20 extra voor pussy licking, en ga zo maar verder, heb de kamer verlaten en niet met een smile, please go home baby, ik was net buiten en het optreden van Barbie was bezig, maar ze had mijn pakje niet aan, begreep het niet en begrijp het nog niet, had haar nochtans een mooie bonus beloofd tijden het 'optreden', ze zijn toch soms onvoorspelbaar, tja misschien later dan, om elf uur de zaak verlaten en Collinda vertelde me dat ze af en toe later nog eens optreed, nou ik had geen zin meer, see you later baby...
Er blijkt nu ook een andere Kasja te zijn , ik heb het wel degelijk over Kassi

Terug
Bovenaan Onderaan