Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren dagje Sixsens, kom er niet vaak, het is immers 240 km rijden! Maar altijd toch tevreden naar huis, gekamerd met Patricia (girlfriend experience), Kassi (goed, maar standaard) en Aïsha (ook echt wel girlfriend experience en goede massage). Liep weer zot van isabelle, een meisje met een absoluut toplichaam en dito borsten, maar heb haar niet genomen, want zeer standaard haar service. Inderdaad, heb ook echt moeten zoeken naar een toilet, nu weet ik het zijn, net bij de bar. Heb nog echt leuke dames gezien, maar dat is voor de volgende keer! Het was trouwens vrij kalm en geen wachttijden voor de kamers deze keer. groetjes

Gisteren dagje Sixsens, kom er niet vaak, het is immers 240 km rijden! Maar altijd toch tevreden naar huis, gekamerd met Patricia (girlfriend experience), Kassi (goed, maar standaard) en Aïsha (ook echt wel girlfriend experience en goede massage). Liep weer zot van isabelle, een meisje met een absoluut toplichaam en dito borsten, maar heb haar niet genomen, want zeer standaard haar service. Inderdaad, heb ook echt moeten zoeken naar een toilet, nu weet ik het zijn, net bij de bar. Heb nog echt leuke dames gezien, maar dat is voor de volgende keer! Het was trouwens vrij kalm en geen wachttijden voor de kamers deze keer. groetjes
Isabelle of Annabel?

zou kunnen Annabel zijn, prachtig blondje, roemeens denk ik, zeer mooie billen ... ja, heb haar maanden geleden gedaan, maar was nogal basic van service, daarom dat ik niet opnieuw gekamerd heb, alhoewel ik mijn hele bezoek bekeek, wat een prachtig sexueel lichaam. Er liep ook nog een brunette rond met een vergelijkbaar lichaam, zeer mooie gebruinde huid, maar was de hele tijd bezet...

zou kunnen Annabel zijn, prachtig blondje, roemeens denk ik, zeer mooie billen ... ja, heb haar maanden geleden gedaan, maar was nogal basic van service, daarom dat ik niet opnieuw gekamerd heb, alhoewel ik mijn hele bezoek bekeek, wat een prachtig sexueel lichaam. Er liep ook nog een brunette rond met een vergelijkbaar lichaam, zeer mooie gebruinde huid, maar was de hele tijd bezet...
Ik vermoed Annabel, echt een plaatje. Klein wipneusje, mooie naturelle borsten, blond haar en moedervlek op 1 van d'r prachtige billen.

Ik was er zondag ook met een paar maten. Ik vond de aantallen qua dames een klein beetje tegenvallen eigenlijk, maar hoorde al dat er vrijdag en zaterdag goed gefeest was.

Het was zo'n dag dat ik bij veel dames net een stapje te laat kwam. Voor de 1e kamergang uiteindelijk toch weer Marie gekozen met dr lekkere voorgevel. Nou dat was deze keer een dikke teleurstelling. Ik weet dat je afspraken vooraf moet maken, maar als ik de vorige 2x met haar ook op de kamer gewoon pzc heb afgesproken ga ik er vanuit dat ze mij die service weer geeft. Afgesproken voor een uur en vervolgens komt ze half op m'n borst liggen met rug naar me toe en begon me te pijpen. Ik wist meteen hoe laat het was, en ja hoor een doompje om kleine Vale. Tijdens de massage tussendoor zei ik graag pzc voor 2e ronde, zegt ze nog oké. Vervolgens begon ze weer met condoom. Heb dr toen gelukkig goed lang aangepakt in verschillende standjes maar een 2e lozing zat er niet in. Uur was bijna om en toen zei ze 'we zullen 30 min moeten verlengen, dan doe ik je zonder condoom pijpen. Nou toen was ik er direct klaar mee. Dat kon ze ook zien. Geen tip voor haar en dat was meteen de laatste keer Marie voor mij.

Daarna had ik meerdere dames op het oog voor een 2e kamer, maar ik moest uiteraard nog wel even herstellen. Na het avondeten (met overigens heerlijk malse kip) was ik er klaar voor, maar bleken veel dames ineens bezet.

De blonde van de vorige keer zag ik ook meermaals, ben er nu achter dat dat Annabel moet zijn. Wipneusje, vlinder tattoo op d'r rug en helaas een grote (lelijke) tattoo op dr borst. Maar tjonge wat een strakke buik en heerlijke billen.

Ook de dame met bril die topless rondliep in een rood rokje was verrukkelijk maar vrijwel continu bezet. Prachtige naturel borsten ook. Is dat Lulu?

En nog een lekkere dame met zwarte haren, grijs badpak en ogenschijnlijk geen tattoos zag er erg goed uit. Ook zij leek helaas van kamer naar kamer te gaan. Datzelfde gold ook zeker voor Carla blond, die heeft geen moment stil gezeten volgens mij.

Uiteindelijk wilde ik voor Ina kiezen omdat dat 3 bezoekjes geleden heel erg goed bevallen was. Maar toen ik haar achterna liep van kino tot de bar dook ze meteen op een beer die op een bank zat. Helaas, weer kans verkeken. De rest vd dames trok me toch wat minder. Kassi blijft verrukkelijk maar die vond ik erg matig op de kamer dus daar heb ik me toch van weerhouden. Inmiddels was onze bob ook terug van zijn laatste kamer en dus was het rond 21u30 weer tijd om huiswaarts te keren. Hele leuke dag gehad, helaas qua kamers niet super maar ach. Gegeten, gedronken, gelachen, 2x jacuzzi en sauna, en 1 matige kamergang met een slanke Roemeense met prachtige cup C. Beter dan bij de schoonfamilie met de knieen onder tafel zullen we maar zeggen!

Terug
Bovenaan Onderaan