Laat ik maar eens een poging wagen voor de zaterdag, aangezien mijn leidinggevende vrijdag niet kon. 1 anoniem + 2 onbekend (sorry baas) + 68 = 71.
Roemeens: Adelina, Aïda, Aïsha, Alena, Alicia, Anna, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Beatrice, Bianca, Camze, Cassy, Cataleya, Céline, Christina, Danucia, Daria, Denisa, Elena, Erica, Evelyn, Eva, Georgiana, Julia, Lara, Lia, Leila, Lilly, Lisa, Lulu, Mara, Marie, Marina, Maya, Mickey, Mimi, Nikki, Patricia, Rebecca, Roxy, Sabrina, Sofia, Yvette,…
Bulgaars: Alexandra, Anita, Domenica, Maria, Melanie, Melis, Melissa, Nancy, Natasha, Sissi, Stacey, Veronica, Victoria,…
Overigen: Antonia (Ho), Bianca (Ho), Claire (Bel), Cleo (Gr), Gloria (Oek), Johanna (P), Martha (Po), Pascale (B), Tiffany (D/Nig).
Barbie, Cleo en Melis (B) gaan met vakantie.
Sabrina en Marina zijn nieuw en overgekomen uit YinYang. Sabrina is knap klein en blond, Marina is wat langer, knap en zeer slank met zwart haar. Maya was er begin dit jaar kort en is nu weer terug. Een hele kleine knappe dame met zwart krullend haar en relatief grote borsten voor een dame van naar schatting 40kg.
Zelf heb ik gekamerd met Melis (B), een trio met Mimi en Alicia en afgesloten met Patricia.
Barbie was 's avonds geboekt, dus geen show van haar. De honneurs werden waargenomen door Anita die ruim een uur lekker geil heeft staan dansen. Het eerste deel topless en daarna in een hele mooie oranje bikini.
Het was weer een mooie dag!