Ja Johanna was er gisteren. Als ze er vrijdag is en zaterdagochtend op het lijstje van Bachatero staat, dan kun je de gok wel wagen.
Gisteren waren er weer 77 dames, Janina, Ella en Evelyne heb ik niet gezien. Nu kan ik me Ella en Evelyne niet voor de geest halen en er was voor mij 1 onbekende dame, vermoedelijk 1 van die 2. Daarnaast kwam Tanzaniaanse Lilly met haar rol koffertje terug van weggeweest en was de Belgische Clara er ook weer. Ook was er een nieuwe slanke, jonge knappe Hongaarse Bianca. Ze stond bij Letitia en Antonia te dansen in de bar en ik ben er maar een tijdje achter gaan zitten om haar mooie billetjes zwoel heen en weer te zien gaan. Tattoo op haar sleutelbeen, ongeveer dezelfde bouw als Letitia, een iets knapper gezicht en er zijn nu dus 2 Bianca's.
Gisteren was het gelukkig iets rustiger dan de afgelopen zaterdagen. Pas wachttijd voor de kamers na het eten.
Ik heb kamers gemaakt met Lilly, was weer super en een trio met Mimi en
Larissa. Larissa (voormalig Loredana in PHG) is er normaal gesproken alleen door de week, maar gisteren zag ik haar voor het eerst omdat ik alleen in het weekend de club bezoek. Door de week moet ik werken om het geld te verdienen voor de dames. Zie haar recensie.
Er waren weer steaks. In de zomer waren die er tijdelijk niet vanwege de BBQ. Ik was afgelopen week jarig geweest en een aantal dames hadden geld verzameld en mij een heerlijk flesje Boss Man after shave gegeven. Ik werd ook toegezongen, dus dat was een leuk mini feestje.
Omdat het iets minder druk was, waren er 's avonds veel vrouwen in de bar aan het dansen. Eerst de Bulgaarse clan bij de trap, die al snel gezelschap kregen van Kassy en Patricia. En later de Roemeense clan bij de danspaal. Daar gaf Danucia ook nog een paaldansshow. Ik werd nog meegesleept in een Oostblok polonaise (2 stappen zijwaarts vooruit en dan weer 1 stap terug) en daarna was het tijd voor de verjaardag van Cassy. Ze was ontroerd door het feestje, de taart en de bloemen. Het feest ging maar door, want toen was het tijd voor de show van Barby, die deze keer een volledige striptease act had. Met het mooie lingeriesetje aan was ze ook al prachtig om te zien. Een zeer geslaagd bezoek met een ouderwetse feestsfeer.