Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag aanwezig 46 dames:
Roemeens
Adelina, Aïsha, Alena, Andrea, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Beatrice, Cassy, Christina, Danucia, Daria, Denisa, Ella, Erica , Eva, Georgiana, Janina, Julia, Lorena, Marie, Marina, Maya, Roxy, Sabrina, Sofia, Yvette, Vanessa

Bulgaars: Anita, Domenica, Melissa, Melanie, Sissi, Stacey, Victoria

Overig: Antonia (Ho), Gloria (Oek), Johanna (P), Letitia (Ho), Marlène (Sk), Mirabel (Ho), Natalya (Oek), Sarah (Do), Tamara (D), Jessica (Sp)

Lorena is een nieuwe Roemeense dame, ze lijkt erg op Marina, maar als je haar ogen ziet, dan weet je dat het Lorena is. Ze steekt Aylin naar de troon met prachtige blauwe ogen richting groen. 1.65m, 20 jaar, zeer slank, prachtige stevige jongedame A cup borsten. Verder puur natuur, geen tattoos, geen lipvulling en geen siliconen. De andere nieuwe dame is Spaanse Jessica: mooi krullend blond haar en een ruime A cup met normaal postuur. Maya probeerde mij om de tuin te leiden door haar haren strak naar achteren in een knotje te dragen. Zo vind ik haar veel knapper. En ik kan nu bevestigen dat ze een puur natuur cup B/C heeft. Best groot voor een slanke dame die denk ik de 1.5m net niet haalt.
De veranda was dicht, want die werd voorzien van een nieuw dak. Aluminium platen met heel dik isolatiemateriaal. Er wordt ook gewerkt aan een nieuwe grotere parkeerplaats met aparte ingang en uitgang. De oude damesparkeerplaats is wel 2 keer zo breed. De nieuwe kamers boven zijn nu aan de buitenkant helemaal af.
Ik kwam de club binnen en verbazing alom: Wat doe jij hier op een woensdag?? Tsja, normaal kom ik alleen in het weekend. Na het ontbijt met o.a. 2 haringen en een opfrisbeurt kwam ik de bar in en Yvette werd net voor mijn neus weg gekaapt. En ze zei dat het zeker een uur zou duren, misschien wel 2. Dat kwam Marie wel goed uit want ze "eiste" een massage. En daarna wilde nog een paar dames gemasseerd worden. Tussendoor ontdekte ik een nieuwe dame Lorena waar ik even mee sprak. Dat was geen succes, ze spreekt amper Duits of Engels. Toen Yvette terug was, vroeg ze of ik misschien een trio wilde. Ik vroeg haar of ze aan Lorena wilde vragen of ze aan tongzoenen deed. En zo ja, dat we haar mee konden nemen. Het bleek dat ik haar op haar eerste dag als DVP getroffen had en ook haar eerste kamer. Zij was daardoor uiteraard wat nerveus. Goed dat Yvette haar kon coachen en het werd een goede kamer. Het verslag volgt morgen. Naderhand kwam Annabel mij vragen of het goed was geweest met haar vriendin. Ik antwoordde dat het niet goed was, maar excellent! Even later kwam Lorena ook vertellen dat ik een aardige vent was, dus iedereen was blij.

De rest van het verslag volgt ook morgen inclusief een verslag van het trio met Yvette en Ella.

De paspoortjes voor Lorena en Ella komen later.

Laatst bewerkt:
Vandaag aanwezig 45 dames:
Roemeens
Adelina, Aïsha, Alena, Andrea, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Beatrice, Cassy, Christina, Danucia, Daria, Denisa, Ella, Erica , Eva, Georgiana, Janina, Julia, Lorena, Marie, Marina, Maya, Roxy, Sabrina, Sofia, Yvette, Vanessa

Bulgaars: Anita, Domenica, Melissa, Melanie, Sissi, Stacey, Victoria

Extra: Antonia (Ho), Gloria (Oek), Johanna (P), Letitia (Ho), Marlène (Slo), Mirabel (Ho), Sarah (Do), Tamara (D), Jessica (Sp)

Lorena is een nieuwe Roemeense dame, ze lijkt erg op Marina, maar als je haar ogen ziet, dan weet je dat het Lorena is. Ze steekt Aylin naar de troon met prachtige blauwe ogen richting groen. 1.65m, 20 jaar, zeer slank, prachtige stevige jongedame A cup borsten. Verder puur natuur, geen tattoos, geen lipvulling en zeer goede service. De andere nieuwe dame is Spaanse Jessica: mooi krullend blond haar en een ruime A cup met normaal postuur.
Ik heb 2 trio's van een uur gemaakt. 1 met Yvette en Lorena en 1 met Yvette en Ella. De rest van het verslag en de paspoortjes komen later.
Hoogstinteressant om weten Wandelaar5 :) Dikke Merci !

Tot zaterdag as.

Pavarotti en friends.

Terug
Bovenaan Onderaan