Algemeen Sixsens bezoekjes 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je beantwoord mijn vraag al Knutje 👌
SS is voor vele dvp's en bezoekers soort stamcafé i.v.m 06 nummers uitwisselen.

Een ieder zijn of haar eigen keuze toch ;) Eenieder is vrij om te doen wat diegene wilt. Denk dat een ieder wel voor zichzelf kan beslissen als iets wijs is of niet... Dus ook de DVP's in sixsens doen dat.

Al zou het een stamcafe zijn dan is de gezelligheid wel goed;) Anders zou iemand er niet zovaak terugkeren

Je beantwoord mijn vraag al Knutje 👌
SS is voor vele dvp's en bezoekers soort stamcafé i.v.m 06 nummers uitwisselen.
Voor een groep vaste bezoekers die 1 of meerdere vaste dames hebben geldt dat in sommige gevallen. Maar er zijn ook legio (vaste) bezoekers die niks afspreken vantevoren en de dag z'n beloop laten gaan en zich laten verrassen voor wat er op hun pad komt.

Er zijn ook dames die voor langere tijd gepannenkoekt zijn, en uren aan een stuk met 1 man spenderen. Maar het voordeel van Sixsens is, is dat er ruimschoots andere leuke dames zijn.

De sfeer op vrijdag/zaterdag avond heeft zeker vaak iets feestelijks van een kroeg/café. Na een aangenaam dagje Sixsens kijk je er je ogen uit. Ook mooi om te zien dat de dames zich vermaken en dansen.

TWEEDE KERSTDAG:

Het is gezellig druk. Veel vaste vrijdag klanten zijn er vandaag ook.

Sixsens heeft extra haar best gedaan qua eten.

Er zijn ongeveer 40 dames aanwezig, waaronder ook weer enkele nieuwe. Dames/ beren verhouding is prima denk ik.

Onder anderen gespot: Nancy, Natasha, Lulu, Ruby, Lia, Mickey, Maria, Danucia, Raïssa, Gamze, Henrietta, Isabella, Johanna, zusters bril, Azalea, Amalia blond, Aylin, Daria, Georgiana, Inna, Kassy, Keyla, Lorena, Raïssa, Vanessa, Alexandra, Melissa, Mariella, Domenica, Sissy, Gina (new), etc. etc… :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan