Algemeen Sixsens bezoekjes 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Seppeeroxx Er zullen al best wat dames naar huis gaan. De meeste pas volgende week. Maar er zijn ook altijd dames die juist met Pasen blijven om te profiteren van minder concurrentie. En er zijn dames die juist net terug gekomen zijn, die waarschijnlijk niet meteen weer weg gaan zoals Cleo en Rebecca. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Vorig jaar waren er ook nog ruim voldoende dames met Pasen. En aanstaande zaterdag gaan er zeker nog genoeg zijn!
Super! Bedankt voor het antwoord. Ik hoop dat Amy aanwezig zal zijn, ik wou heel graag een kamer met haar doen😝

In het Limburgse gaan zelfs verhalen dat het AT team de deur geforceerd zou hebben heftig verhaal zo voor de pasen erg benieuwd naar de achtergrond.

De politie en hulpdiensten in Limburg hebben het sowieso vandaag erg druk met een groep Pro Palestine wappies die een gebouw bezetten van de Universiteit in Maastricht.
Ik vraag me af waar ze ineens alle manschappen vandaan halen beide acties lopen tegelijk momenteel.

Eerste bericht in de media :cry:

Dir gebeurt toch minstens 1 keer per jaar, is in ieder geval niet de eerste keer.
In deze vorm wel. Normaal gesproken controleren ze de papieren van de dames ofzo.
Nu werden alle lockers van alle beren 1 voor 1 uitgeplozen.

Toen de politie weer weg was werd er meteen weer flink gekamerd trouwens, ik kon nog net een sleutel te pakken krijgen… 😂.

een controle geeft vooral reuring onder de drama queens op een forum. Al valt het vandaag mee met de overdrijvingen die je in het verleden nog wel eens zag. De gemiddelde DVP heeft er al meer dan een handvol meegemaakt, wat meestal niet geldt voor de mannelijke bezoekers.

Zouden ze eigenlijk vaker moeten doen, ook de mannelijke bezoekers controleren. Gaat het een hoop gespuis weghouden.

Nou, hopen dat ze geen stok vinden om mee te slaan. Dat er een of andere jan lul 3 gram coke bij zich had wat ze dan kunnen gebruiken om SS weg te zetten als Sodom en Gomorra en de boel te sluiten.
Ik denk niet dat Vaals net zo'n schadeclaim wil als Roermond. Aangezien de politie al heeft gezegd dat er niets excessief is gevonden en de papieren van de dames allemaal in orde waren, denk ik niet dat er grote problemen komen.

Ik denk niet dat Vaals net zo'n schadeclaim wil als Roermond. Aangezien de politie al heeft gezegd dat er niets excessief is gevonden en de papieren van de dames allemaal in orde waren, denk ik niet dat er grote problemen komen.
https://www.heuvellandvandaag.nl/ge...n-de-politie-bij-saunaclub-sixsens-in-lemiers . nou niets is ook wel overdreven. paar verkeerde dingen gevonden. dus wie jij hebt gesproken van de politie of waar jij het hebt gelezen zal denk niet kloppen.

Nou, hopen dat ze geen stok vinden om mee te slaan. Dat er een of andere jan lul 3 gram coke bij zich had wat ze dan kunnen gebruiken om SS weg te zetten als Sodom en Gomorra en de boel te sluiten.
daar ben ik niet zo bang voor vaals kan afkijken bij roemond yingyang onterecht gesloten 5 jaar lang en ze zijn nog niet klaar met procederen in voordeel van yingyang

Het is natuurlijk allemaal een beetje dubbel die zogenaamde wapens koop je een kilometer verderop in Duitsland bij het tankstation en zijn daar legaal.
Die drugs ga je vanavond in iedere kroeg vinden als je gaat zoeken, maar feit blijft dat het gevonden is.

Nu is de vraag hoe de gemeente Vaals zich gaat opstellen in dit verhaal, het zal geen tweede Ying Yang soap worden denk/hoop ik.
Maar 3 tot 6 maanden sluiting is zeker een mogelijkheid toch maar snel weer eens langs gaan want ik durf dat laatste echt niet uit te sluiten.
De gemeente is in het verleden eerder op zoek geweest naar een stok om de club mee te slaan, kan best dat ze er nu een stokje gevonden hebben.

De gemeente heeft veel baat bij deze club, en ik heb redenen om aan te nemen de contacten tussen de club en de gemeente op zich goed zijn.
In goed overleg wordt het meest bereikt, voor alle partijen.

Het is duidelijk dat ze naar redenen zoeken om deze club te kunnen sluiten, en waarom is me altijd een raadsel. Alles wat leuk is moet blijkbaar weg, nou zijn er al heel veel leuke dingen weg, ook dit zal niet het eeuwige leven hebben helaas, voorlopig nog maar van genieten.

Terug
Bovenaan Onderaan