Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
LOL, jij wilt dat ze boos op IJsbeertjee en mij worden? Laat de dames AUB geen berichten van het forum zien. Daar komt alleen maar ellende van. Vraag gewoon of ze aan TZ doen en als ze nee zeggen dan ga je naar een ander. Misschien veranderen ze dan van mening omdat ze toch wat meer willen verdienen zoals Evelyn.

Hoe stel je je die conversatie voor? Doe je aan TZ? Nee. Ja, maar hier op de lijst staat dat je het wel doet met Wandelaar5! OK dan ook met jou.
Zo gaat dat natuurlijk niet. Hooguit komen ze op hoge poten bij mij verhaal halen dat ik dit op het forum gezet heb.
Waarom niet? Om jou uit de wind te houden? Of negeer ik nu een ongeschreven regel?
 
Waarom niet? Om jou uit de wind te houden? Of negeer ik nu een ongeschreven regel?
Inderdaad , dat doe je niet . Denk je dat anders wandelaar5 of iemand anders die heel veel info geven op deze site dit nog gaan doen . Bedank die heren die je info verschaffen en hou deze voor u en vertel dat zeker niet verder aan de dames . Anders steek je een mes 🔪 in die heren hun rug . En kunnen ze de site hier opdoeken . Groetjes en nog veel wandel plezier 👍
 
Waarom niet? Om jou uit de wind te houden? Of negeer ik nu een ongeschreven regel?
Omdat er alleen maar ellende van komt en niets goeds. De dames gaan jou echt niet tongzoenen of PZC omdat ze op een lijst op het forum staan als ze het niet van plan waren. En ze willen die discussie niet, dus dan komen ze naar mij klagen dat ik geen kamer details op het forum moet zetten. Dus jij gaat er niet op vooruit en de dames en ik er op achter uit.
Ik heb een keer 2 positieve recensies geschreven met ook 2 minpunten. Een ijsbeer die browniepunten wilde verdienen liet dat lezen aan de dames. Dat de recensie heel positief was deed er niet toe. Ze waren boos. Zij gaven mij goede service, dan mocht ik die minpunten niet noemen. Die dames kijken me nog steeds chagrijnig aan. Ik ging af en toe met ze naar de kamer. Nu dus niet meer. De dames verdienen nu minder. En de ijsbeer met de browniepunten is er niets op vooruit gegaan…

Gewoon je mond houden over het forum en zeker de dames niet laten lezen. Een bijdrage van mij in deze TZ en PZC discussie is al in de vorm van een printscreen en een klacht van een dame mijn whatsapp binnen gerold…
 
Hoe kan ik Laura herkennen?
Alle Bulgaarse dames kunnen je naar haar doorverwijzen. Alle Bulgaarse dames hebben heel donkerbruin/zwart haar of zijn geblondeerd. Laura is de enige met middenbruin haar. Ze heeft een normaal postuur en een cup C. Op haar rug heeft ze diverse getatoeëerde slingers. Ze is niet heel knap, maar ook zeker niet lelijk, eerder een girl next door en ze draagt weinig Make-up. Dus een naturel uitstraling. Ze heeft geen vaste plek.

Om het wat moeilijker te maken is ze van de laatste vakantie terug gekomen met een paar extra kg en heeft ze het haar donkerbruin geverfd. En ze draagt vaak een topje waardoor je de rugtattoo niet of slechts beperkt ziet.

Sorry, ik kan er niet veel meer van maken. Ze heeft geen heel kenmerkende uiterlijke eigenschappen. Het beste kun je het aan andere Bulgaarse dames vragen. Ze is ook regelmatig lang op de kamer omdat ze een redelijk aantal vaste klanten heeft door haar goede service, dus niet altijd makkelijk te pakken te krijgen.
 
Inderdaad , dat doe je niet . Denk je dat anders wandelaar5 of iemand anders die heel veel info geven op deze site dit nog gaan doen . Bedank die heren die je info verschaffen en hou deze voor u en vertel dat zeker niet verder aan de dames . Anders steek je een mes 🔪 in die heren hun rug . En kunnen ze de site hier opdoeken . Groetjes en nog veel wandel plezier
Maar waarom "doe je dat niet" ??? Wat maakt het zo ongemakkelijk voor de wandelaars die geconfronteerd worden met hun eigen berichten, (opzettelijke) vertaalfouten daargelaten. Wellicht toch een loopje met de waarheid, of misschien toch iemand anders zijn dan je je voorstelde bij de dvp, of, pure grootspraak, aandikken, stiekem toch extra afgetikt.? Spreek het uit zou ik zeggen. Je zet het zelf al op een publiekelijk toegankelijk forum, dus eigen schuld dikke bult als het in de één of andere vorm terug komt. Het is te kort door de bocht de schuld bij een ander te leggen door iets wat je zelf op een openbaar forum zet.

Er komen bij mij wel eens vragen van dvp over de fora, soms met de tranen in de ogen omdat het hele goede klanten heeft gekost die een bepaalde service niet kregen (hoop dat de casanova's hier die pzc en tz "standaard" krijgen zich dat beseffen) . Realiseer jullie wel dat de dvp in feite machteloos zijn tegen de berichtgeving op fora als deze. En dat laat ik de rancune maar ook egotripperij van sommigen nog buiten beschouwing.
Zelf doe ik al iets te lang mee aan dit spelletje om me druk te gaan maken over doorgebriefde berichten. Gewoon niets opschrijven wat ongemakkelijk voelt als een dvp je er mee confronteert. Want die vraag blijft staan. Waarom is het ongemakkelijk als het waar is?

voetnoot: zie het hele gebeuren als een spiegel. Als je vraagt en het antwoord is nee..... maar bij iemand anders doet ze het wel..... OUCHHHH, dan ben je met de verkeerde instelling naar de club / ramen gegaan. Jij bent niet iemand anders en kan dus ook niet daarom bepaalde service verwachten. Helaas ken ik te veel wandelaars die niet in die spiegel durven te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Omdat de heren die dit laten lezen maar 1 ding willen en dat is scoren ( of denken dat ) bij een dvp. Omdat ze zelf misschien minder service krijgen . Als ik dit zo lees verschiet ik toch. Ik dacht dat je hier vrij kon schrijven maar dat is dus fout. Er zijn precies veel onderkruipers op deze site. Dus volgende keer schrijven we . Ben daar geweest /eten was goed / en was thuis om dat uur / Dit gaat een leuk forum worden .
 
Omdat de heren die dit laten lezen maar 1 ding willen en dat is scoren ( of denken dat ) bij een dvp. Omdat ze zelf misschien minder service krijgen . Als ik dit zo lees verschiet ik toch. Ik dacht dat je hier vrij kon schrijven maar dat is dus fout. Er zijn precies veel onderkruipers op deze site. Dus volgende keer schrijven we . Ben daar geweest /eten was goed / en was thuis om dat uur / Dit gaat een leuk forum worden .
ok, egotripperij dus. Wel melden. maar een ander mag daar niets mee doen. Toegegeven, het is idd triest als je bij een dienstweigering de smartphone erbij moet pakken om te "bewijzen" dat een ander het wel krijgt.
En voor de schrijver wiers bericht "misbruikt" werd en daar door de dvp mee geconfronteerd werd: Lekker he, die bevestiging dat al die anderen maar losers zijn. En dan achteraf hier klagen, nog meer aandacht vragend....... maar euhmmmm......., hoe vaak gebeurd het nou echt? De meesten horen nooit iets terug over hun schrijfsels.
Wellicht hoort het bij het volwassen worden in forum gebruik. Niemand zegt dat je geen details mag vermelden om misbruik te voorkomen maar hopelijk realiseren sommige schrijvers zich nu dat het niet vrijblijvend is wat ze schrijven. W5 ondervind dat momenteel aan den lijve.

Het gaat hier over pay-sex. Ik ken ander geen milieu waar het opportunisme dichter aan de oppervlakte ligt. In dit milieu bestaat geen eer of eed, zaken die men wel of niet doet. Dat zou wel zo moeten zijn maar de realiteit is helaas heel anders. En dan is een doorgebrieft forumbericht nog redelijk onschuldig. DVP hebben niet zelden heel andere problemen dan om aandacht vragende klanten. Kwestie van perspectief.

Ik houd d'r verder over op.
Want het was weer helemaal top vandaag @SS. Specifieke details? 3 uurtjes Erica :love: en 2 uurtje Anya :giggle: beide zonder TZ :cry: die ene die het wel deed houd ik lekker voor mezelf :devilish:
en ach, weet je wat... volgende week weer.
 
DIP

Een dag na orthodox Pasen verwachte ik een exodus in alle clubs. Dus besloot ik te kiezen voor een plek waar de voederbakken royaal gevuld zijn en de wellness uitgebreid is om een dagje lekker te relaxen.
Twijfelde tussen Babylon en de vlaaienclub. Aangezien SS is een tent waar dit alles goed op orde is en ze een happy hour entree hebben, besloten de 26e van de 4e richting Vaals te trekken.

Net over de grens nog even getankt. Dat scheelde met 5 cent per liter niet zo veel met Mentholland. Wat wel veel scheelde waren de boodschappen. Het meeste scheelde mondwater. Bij de Etos 6,80 en bij Kaufland rond de 3 nog wat.

Maar genoeg off topic. Na dat intermezzo de parking van SS opgedraaid. Er stonden al enkele wagens geparkeerd. Blijkbaar waren er meer vroege vogels om voor de happy hour entree te gaan voor 55 ipv 65 euro.

Me eenmaal omgekleed en opgefrist tegoed gedaan aan het lekker ontbijtbuffet met oven warme bolletjes met kaas en champignons, frisse haring, en natuurlijk het befaamde ommeletje. Voor de liefhebbers zijn er verder ook tosti's, brood met diverse beleg en konijnen voer.
Erna lekker wellness rondje gedaan en uitgebuikt.

Me in de kelder met een glaasje fris gaan settelen. Tot mijn verrassing waren er toch zo een kleine tiental deernes om uit te kiezen. Bulgaarse Nancy zag me zitten en bleef in het voorbij lopen twijfelend staan. Ze probeerde op een vriendelijke manier te vissen naar een kamertje. Niet door de kamervraag gelijk te stellen, maar door te vragen hoe het gaat. Ik twijfelde even of ik d'r uit zou nodigen om erbij te komen zitten. Want hoewel ze kwa looks niet mijn type is, is ze wel vriendelijk en schijnt haar service dik op orde te zijn.
Maar zo vroeg op de dag besloot ik verder te willen kijken en vind het ook niet netjes een dame aan het lijntje te houden. Ik besloot te antwoorden dat het goed gaat en wat moet afkoelen na een sauna rondje. Ze begreep de hint en nam netjes afscheid. Zo kan het dus ook. Ik sluit zeker niet uit dat er ooit een kamertje in gaat zitten. Maar die dag dus niet.

Eerder in de ochtend was bij de receptie een meid met een leuk snoetje me al opgevallen. Ik zag d'r aan de andere kant van de bar zitten. Na wat afgekoeld te zijn en oogcontact te hebben gehad, besloot ik er naast te gaan zitten voor een voorstel rondje. De jonge dame blijkt Claudia te heten en naar eigen zeggen Spaanse te zijn. Ze bleek een groen hartje te hebben en daarmee de knoop doorgehakt. Het werd een redelijk kamertje voor 60p30.

Na weer een wellness rondje om bij te komen me weer in de bar begeven. Zie ik daar tot mijn verbazing een favorietje zitten: Adriana. Een slank Roemeense brunette. Ik had gedacht dat ze met reces zou zijn, maar niets is minder waar. Ze zat daar vrij en beschikbaar. Ik hoefde niet lang te twijfelen en ging naast d'r zitten voor een praatje.
Na een paar minuten aangegeven dat ze een sleutel kon zoeken, omdat ik me net nog had gedoucht.
Wederom geweldig van elkaar genoten met ouderwets goeie service voor 60p30. Ze is consistent goed en daarmee een zekerheidje voor me.

Erna lekker een stukje vlaai genomen. Terug in de bar spotte ik Erika met d'r fraaie snoetje. Ze stond bij een groepje vriendinnen te ouwehoeren en ik begaf me achter haar. Wat mot je vroeg ze.
Jou antwoorden ik en flikkerde m'n wenkbrauwen op en neer. D'r vriendin lachen en Erika wist genoeg. Ik gaf aan me even gauw op te frissen en een paar minuten later genoten we weer geweldig en groen van elkaar voor 60p30.

Erna zitten smullen van de kipnuggets en bami blokken. Om met een wellness rondje even uit te buiken.
Het was in de bar intussen best druk geworden. Van een DIP na orthodox Pasen leek geen sprake bij Sixsens. In de avond waren er circa 25 dames, wat ik zeker niet verkeerd vind voor een doordeweekse dag. En al helemaal in deze periode. Kwa mannen was het ook best druk. Ik denk dat er continue wel zo een 25 a 35 aan het ijsberen waren.

Ik vond het al lang welletjes en na nog een wellness rondje in de kino liggen bijkomen. Zie ik daar ineens een fraaie slanke jonge dame de trap aflopen. Onze blikken kruisten en ik was wel benieuwd wie zij was. Ze kwam erbij liggen voor een voorstelrondje. Sandra blijkt deze slanke Roemeense jongedame te heten. Ze had kouwe handjes en ik had daar een magisch truukje voor die haar versteld deed doen staan. Nadeel van zo iets openbaars te laten zien, was dat andere dames ook interesse hadden. Waaronder Alexa. Die schijnt altijd kouwe klauwen te hebben. Maar ik was bezig met Sandra en zou me later wel over haar ontfermen.
De klik met Sandra was er en ik besloot me te gaan opfrissen voor nog een rondje viespeukerij met deze milieuactiviste. Geweldig van elkaar genoten voor 60p30.

Na even bijgekomen te zijn de bar weer ingedoken voor Alexa. Ze was licht verrast dat ik mijn belofte na kwam. Ik was verstandig genoeg om haar mee naar de kino te ontvoeren en nu om het hoekje van de entree, zodat we niet zo opvielen bij andere klapeksters. Anders blijf ik aan de gang.
Magic show waar ze erg happy van werd. En poortwachter Maurice werd door haar verwittigd wat ze nu weer had gekregen. Aardige gozer met humor.
Tja en toen... Ik had deze Roemeense al lange tijd op het netvlies. Hoewel ik op iets slanker val dan dat zij is, heeft ze fraaie rondingen en een pittig karakter. Ik hoorde eerder al van wat ijsberen dat ze een wilde is en je alle hoeken van de kamer laat zien. En hoewel ik normaal van meer relaxt hou, wou ik dit wel es een keertje meemaken met deze natuurvriendelijke dame. En wild en geil was ze. Geweldig van elkaar genoten voor 60p30.

Het was intussen hoog tijd om nog een avondmaal naar binnen te werken en nog wat van de wellness te genieten. De theke dacht dat het zwembadluik defect was, maar een mannelijke collega wist dat ie het deed. Heerlijk nog in de avond in hun warme bad wat pootje kunnen baden en erin liggen dobberen.

Het was me weer een mooi dagje bij SS. Eigenlijk was ik niet van plan zo veel te kameren. Want met 5 kamers, had ik elders al een 6e of zelfs 7e kamer er voor gekregen. Maar geen enkele kamer was slecht, en de dames waren allen correct.
Over een poosje komt de King met een a weer terug. Ben dan graag weer van de partij :)
 
Maar waarom "doe je dat niet" ???
Ik zit op een forum om ervaringen uit te wisselen. Dat gaat minder gebeuren als er veel wordt doorgebriefd. En het levert niemand iets op. Ik dacht dat ik dat al eerder duidelijk had gemaakt. Dus geen win win, maar een loss loss.
Wellicht toch een loopje met de waarheid, of misschien toch iemand anders zijn dan je je voorstelde bij de dvp, of, pure grootspraak, aandikken, stiekem toch extra afgetikt.? Spreek het uit zou ik zeggen. Je zet het zelf al op een publiekelijk toegankelijk forum, dus eigen schuld dikke bult als het in de één of andere vorm terug komt. Het is te kort door de bocht de schuld bij een ander te leggen door iets wat je zelf op een openbaar forum zet.
Dat "loopje met de waarheid" mag je zelf controleren. Ik heb nog nooit onwaarheden op een forum gescrhreven. Het is inderdaad mijn eigen schuld als ik er door een dame mee geconfronteerd wordt. Dat ben ik met je eens. En dat realiseerde ik me ook toen ik de lijst begon. Dus ik deal daarmee en ga me er de mond niet door laten snoeren. Als ik in een andere cub kom ben ik ook heel blij met ervaringen van andere beren.
Zoals je gisteren zelf hebt kunnen constateren loop ik lekker ontspannen rond in Sixsens, ook na dit bericht. En met de dame van de Whatsapp heb ik even een goed gesprek gehad, geknuffeld en de lucht geklaard.

Er komen bij mij wel eens vragen van dvp over de fora, soms met de tranen in de ogen omdat het hele goede klanten heeft gekost die een bepaalde service niet kregen (hoop dat de casanova's hier die pzc en tz "standaard" krijgen zich dat beseffen) . Realiseer jullie wel dat de dvp in feite machteloos zijn tegen de berichtgeving op fora als deze.
Een heel vreemd voorbeeld. Een dame zal een hele goede klant ook haar beste service geven en als ze dat niet doet of extra rekent loopt ze een risico. En daarnaast kan ze nog liegen en zeggen dat ze het niet gedaan heeft of dat die klant heeft bij betaald. Ik denk eerder dat het andersom werkt:
1) Er zijn niet veel clubs met zo'n grote groep dames met goede service zonder upselling. Dus er zullen mannen denken "ik ga maar eens naar Sixsens in plaats van naar club ..." Dan is het juist goed voor de business van de dames.
2) Het is een positieve vermelding op die lijst. Die dames zullen eerder meer verzoeken krijgen van mannen. En als ze dan aangeven niet te TZ of alleen PMC te doen, dan kunnen die mannen besluiten om het toch te doen of niet. Dus het is ook in die zin goed voor de business van genoemde dames: meer kansen op kamers.
Realiseer je ook dat de dames onder elkaar net zoveel doorvertellen waar wij weer machteloos tegen zijn. De dames zijn niet zo zielig als je hier doet voorkomen.
Als je vraagt en het antwoord is nee..... maar bij iemand anders doet ze het wel..... OUCHHHH, dan ben je met de verkeerde instelling naar de club / ramen gegaan. Jij bent niet iemand anders en kan dus ook niet daarom bepaalde service verwachten.
Dat ben ik helemaal met je eens.
 
Want het was weer helemaal top vandaag @SS. Specifieke details? 3 uurtjes Erica :love: en 2 uurtje Anya :giggle: beide zonder TZ :cry:
Wil je AUB nooit meer 2 van zulke goede en mooie dames zo lang bezet houden als ik er ook ben! ;). Damn ik had van tevoren mijn zinnen gezet op een trio met Carla en Erica. Carla had ook al zo'n lange boeking en net in de tijd dat Erica beschikbaar was. Nou ja, volgende keer beter :cool:
 
Wil je AUB nooit meer 2 van zulke goede en mooie dames zo lang bezet houden als ik er ook ben! ;). Damn ik had van tevoren mijn zinnen gezet op een trio met Carla en Erica. Carla had ook al zo'n lange boeking en net in de tijd dat Erica beschikbaar was. Nou ja, volgende keer beter :cool:
Omdat er alleen maar ellende van komt en niets goeds. De dames gaan jou echt niet tongzoenen of PZC omdat ze op een lijst op het forum staan als ze het niet van plan waren. En ze willen die discussie niet, dus dan komen ze naar mij klagen dat ik geen kamer details op het forum moet zetten. Dus jij gaat er niet op vooruit en de dames en ik er op achter uit.
Ik heb een keer 2 positieve recensies geschreven met ook 2 minpunten. Een ijsbeer die browniepunten wilde verdienen liet dat lezen aan de dames. Dat de recensie heel positief was deed er niet toe. Ze waren boos. Zij gaven mij goede service, dan mocht ik die minpunten niet noemen. Die dames kijken me nog steeds chagrijnig aan. Ik ging af en toe met ze naar de kamer. Nu dus niet meer. De dames verdienen nu minder. En de ijsbeer met de browniepunten is er niets op vooruit gegaan…

Gewoon je mond houden over het forum en zeker de dames niet laten lezen. Een bijdrage van mij in deze TZ en PZC discussie is al in de vorm van een printscreen en een klacht van een dame mijn whatsapp binnen gerold…
Hoi. Maar je acteert hier toch wel onder je nickname. Kennen de dames je dan in die hoedanigheid. Of mis ik iets in dit verband?
 
Dinsdag 17 mei wil ik in de avond (onder voorbehoud) graag voor het eerst Sixsens bezoeken. Ik heb mooie dingen gelezen, maar vooral ook dat het handig is als iemand je een rondleiding geeft. Is er iemand bij toeval aanwezig op dat moment die dit wil doen? Graag via pb
 
Lijst van dames waar PZC en Tongzoenen standaard is:
Overigen: Gabriella (Kaap Verdië), Nora (Kameroen).

Gaarne aanvullen!

Hallo. Ik ben voornemens om in Juni naar Sixsense te gaan. Er is voor mij een niet te missen kans.
Ik ben een liefhebber van exotische dames. Oostblok dames heb ik te vaak geen klik mee. Persoonlijk hou ik erg van caramel tot bijna zwarte dames. Mooi figuur en goede borsten en uiteraard de ronde billen.
Ik zag geen recensies van deze 2 dames. En zijn er nog meer exoten? Uit Azië of Zuid Amerika?
Thanks.
 
Ja dat is het juist - met handen en voeten, dat vind ik niks. Ik hou van gewoon makkelijk kunnen communiceren. En omdat het zo'n end rijden is voor mij... In ieder geval dank voor het antwoord.
 
Hallo. Ik ben voornemens om in Juni naar Sixsense te gaan. Er is voor mij een niet te missen kans.
Ik ben een liefhebber van exotische dames. Oostblok dames heb ik te vaak geen klik mee. Persoonlijk hou ik erg van caramel tot bijna zwarte dames. Mooi figuur en goede borsten en uiteraard de ronde billen.
Ik zag geen recensies van deze 2 dames. En zijn er nog meer exoten? Uit Azië of Zuid Amerika?
Thanks.
Portugese Deborah is heerlijk.
Verder lopen er soms 2 donkere dames.
Gabrielle is haar naam dacht ik.
De ander weet ik niet.
 
Hallo. Ik ben voornemens om in Juni naar Sixsense te gaan. Er is voor mij een niet te missen kans.
Ik ben een liefhebber van exotische dames. Oostblok dames heb ik te vaak geen klik mee. Persoonlijk hou ik erg van caramel tot bijna zwarte dames. Mooi figuur en goede borsten en uiteraard de ronde billen.
Ik zag geen recensies van deze 2 dames. En zijn er nog meer exoten? Uit Azië of Zuid Amerika?
Thanks.
Er zijn 3 donkere dames: Gabriela uit Kaap Verdië, Nora uit Kameroen en Deborah van de Dominicaanse Republiek. Ik heb er maximaal 2 tegelijk aanwezig gezien, meestal 1. Er zijn geen Aziatische dames, wel een Duitse Turkse.

Vrijwel alle dames spreken Engels. Er zijn er ook een aantal die beter Duits spreken, maar die spreken ook vrijwel allemaal wel een paar woordjes Engels. Ik heb 1 keer een dame meegemaakt die helemaal geen Engels of Duits sprak, maar die was de volgende dag er al niet meer. Veel plezier vast!
 
Hallo. Ik ben voornemens om in Juni naar Sixsense te gaan. Er is voor mij een niet te missen kans.
Ik ben een liefhebber van exotische dames. Oostblok dames heb ik te vaak geen klik mee. Persoonlijk hou ik erg van caramel tot bijna zwarte dames. Mooi figuur en goede borsten en uiteraard de ronde billen.
Ik zag geen recensies van deze 2 dames. En zijn er nog meer exoten? Uit Azië of Zuid Amerika?
Thanks.
Gisteren 2 donkere dames gezien. Verder waren er geen "exotische" dames aanwezig
 
Hoe zit het met de bezetting van de dames in Sixens, voorafgaand en na afloop van Hemelvaart en Pinksteren?
Kan iemand daar iets zinnigs over zeggen?
Gaan de dames met Hemelvaart en Pinksteren naar huis voor een korte 'vakantie'.
Of is de bezetting gewoon goed voor en na Hemelvaart en Pinksteren?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan