Algemeen Sixsens bezoekjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen zaterdag voor de 2e maal de club bezocht. Altijd netjes ontvangen en weer van je afscheid genomen. 2 x een kamer gemaakt, de 1e keer met de zwarte parel Sonja, een duits-nigeriaanse met mooie witte tanden. Veel gelachen, ze is hier voor de 2e week en was nog niet zo bekend. Kamergang verder gemiddeld.
Bij de douches zag ik een aantal keer dezelfde dame zich afspoelen en ik besloot haar aan te spreken nadat ze een andere heer had afgewimpeld. Voor mij had ze tijd, Melanie uit Litouen. Geweldige meid, meteen lekke tongen, haar initiatief, goed pijpen ook de ballen op een zachte wijze meegenomen en toen Melanie bovenop, lang geleden dat ik zulke lekkere sex heb gehad, verlang er alweer naar!
Sixsens is gewoon een mooie club met goede wellness, hygiene en prima eten. Voor mij een reden om hier ondanks dand afstand vaker te komen.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 4 augustus 2023: 46 + 3 anoniem + 3 onbekend

Roemeens: Aisha, Alef, Alena, Alicia, Alexa, Ariana, Andrea, Angelina, Anja, Azalea, Claudia, Cleo, Cindy, Cristina, Diana, Delia bl, Delia bril, Elisa, Francesca, Irina, Kassi, Leila, Lili, Lulu, Marie, Melissa, Mimi, Mona, Nikki, Raïssa, Rebecca, Roberta, Romina (N), Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Stacey,…

Overigen: Alexis (D), Deborah (Port), Linda (Ned), Marlène (Slo), Natalia (Oekr), Sarah(D), Sonja (Afri)…

Zelf gekamerd met Ariana & Elisa, Cleo, Raïssa
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 8 augustus 2023: 38 + 1 anoniem + 0 onbekend

Roemeens: Adella (N), Aisha, Alef, Alena, Alexa, Ariana, Andrea, Angelina, Bianca (N), Carla, Claudia, Cleo, Cindy, Delia bl, Delia bril, Elisa, Francesca, Irina, Kassi, Leila, Lia, Marissa, Melissa, Mira zw, Nikki, Rebecca, Roberta, Romina, Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Stacey

Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Marlène (Slo), Mirabelle (Hong), Sonja (Afri)…

Zelf gekamerd met Andrea, Delia bril, Angelina

Recente terugkomers: Carla, Lia, Mira zw
 
Ik was er ook gisteren, waren 2 mooie nieuwe dames voor mij. 1 dame sprak duits en kwam heel sporadisch langs zei ze. Had rood jurkje aan en kastanjebruin krullend haar. Ze vroeg alleen 100 euro per half uur dus afgewezen.

En een dame met ook zwart haar met slag erin had een mooi setje aan met soort rokje met glinsterende slierten eraan.
 
Onder meer aanwezig op dinsdag 8 augustus 2023: 38 + 1 anoniem + 0 onbekend

Roemeens: Adella (N), Aisha, Alef, Alena, Alexa, Ariana, Andrea, Angelina, Bianca (N), Carla, Claudia, Cleo, Cindy, Delia bl, Delia bril, Elisa, Francesca, Irina, Kassi, Leila, Lia, Marissa, Melissa, Mira zw, Nikki, Rebecca, Roberta, Romina, Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Stacey

Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Marlène (Slo), Mirabelle (Hong), Sonja (Afri)…

Zelf gekamerd met Andrea, Delia bril, Angelina

Recente terugkomers: Carla, Lia, Mira zw

Top, bedankt, fijn om ook de line-up op een dinsdag te zien!
Alena en Ariana aanwezig zalig 🤤
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 11 augustus 2023: 49 + 1 anoniem + 2 onbekend

Roemeens: Adella, Aisha, Alef, Alexa, Ariana, Andrea, Angelina, Azalea, Camille, Carla, Carmen 2, Claudia, Cleo, Cindy, Corina, Cristina, Delia bl, Delia bril, Elisa, Erica, Francesca, Gabriella bl, Gina, Kassi, Leila, Lia, Lili, Marissa, Melissa, Mimi, Nikki, Raïssa, Rebecca, Roberta, Romina, Ruby, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Stacey

Overigen: Alexis (D), Deborah (Port), Lana (Let), Natalia (Oekr), Sonja (Afri), Stefanie (It), Stella (Slo),Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Stacey, Erica, Marissa

Recente terugkomers: Camille, Erica, Stefanie, Vita,…



Click

 
Gisteren, zondag 13 augustus, geweest. Vorige keer was op 1 mei.

Gisteren was het (slechts) de 3de keer dit jaar, omdat het bijna 500 km heen en terug is met de auto. Qua tijd valt het goed mee want is heen en terug telkens een dikke 2 uur rijden, als ik een goede dag kies zoals een zondag of een feestdag.
Sinds vorig jaar blijf ik er telkens 7 à 8 uren dus heb ik die verre/lange verplaatsing er zeker voor over! Vroeger kwam ik er vooral 's avonds, vaak tot tegen sluitingsuur en bleef ik er ongeveer tot maximum 3 uren schat ik.

De eerste keer dat ik in de SS beland ben was op 24 maart 2016 (net die datum opgezocht omdat ik nog goed weet wat er die dag (op sportief vlak) gebeurd is) dus intussen al 7 jaar trouwe klant :)


Een lange inleiding om te kaderen dat mijn bezoekje gisteren wellicht het slechtste/minste was. :(
Het waren precies (wat mij betreft t.o.v. al mijn vorige bezoekjes) allemaal andere/nieuwe dvp's. Ik zie normaal altijd redelijk wat nieuwe gezichten maar zeker meer dan de helft vertrouwde gezichten. Gisteren dus helemaal niet. Het is natuurlijk wel een verlofperiode maar dan nog. Twee dvp's vertelden me dat ze me vroeger nog gezien hebben maar ik hen precies niet.
Op zich is dat niet a priori slecht/negatief en zeker temeer ik (bijna) altijd één of meerderen nieuwe dvp's frequenteer :) Maar de pést van upselling post-corona (voor alles extra vragen) was er gisteren volop. Ook andere medeberen kloeger erover. Daarom heb ik slechts 1 korte kamergang gedaan.

Waarom ben ik er dan toch opnieuw de volle 8 volle uren gebleven?? De sfeer (en het eten, ondermeer de bbq) was zoals altijd wel (heel) goed en veel toffe medeberen ontmoet, nog meer dan anders. Maar uiteindelijk komen we wel voor de vrouwen hé 🤨😛 !!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag was er een nieuwe vrouw, (was er voor het eeerst zei ze en kreeg een rondleiding) uit Ukraine. Spreekt goed Duits. Rood haar en mooi lichaam. ergens rond de 40 jaar schat ik. Doet dot werk nu 5 maanden zei ze maar is een echte pro! Heerlijke vrijpartij gehad: veel 69 waarbij ze trillend klaarkwam of enorm kan acteren. Hoe dan ook: herhalingsgevaar ernstig groot. Hoop dat ze blijft.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 18 augustus 2023: 50 + 1 anoniem + 4 onbekend

Roemeens: Adella, Aisha, Alef, Alena, Alexa, Andrea, Anja, Azalea, Camille, Carla, Claudia, Cindy, Corina, Delia bl, Delia bril, Elena, Francesca, Gina, Kassi, Leila, Lili, Lidia, Lulu, Marissa, Melissa, Mona, Nikki, Raïssa, Roberta, Romina, Ruby, Simina, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Kim, Stacey

Overigen: Alexis (D), Celine (Turk), Deborah (Port), Emily (Hong), Lana (Let), Linda (Ned), Jenny (D), Martha (Pol), Megan (Hong, ex-GT), Sara (Dom), Sonja (Afri), Stefanie (It), Stella (Slo),Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Alexis, Carla, Andrea

Recente terugkomers: Anja, Elena, Martha, Megan, …



Click

 
Laatst bewerkt:
Een vraagje, de laatste keer dat ik er was in juli viel mij op het moment van vertrek een leuke dame op, Marissa, nog even gebabbeld en beloofd dat ik bij het volgende bezoek haar vraag. Heeft iemand ervaring met haar?
Ik ben van plan om morgen weer te gaan maar als er slechte ervaringen met haar zijn dan sla ik haar over. Laat mij weten!!!
 
Een vraagje, de laatste keer dat ik er was in juli viel mij op het moment van vertrek een leuke dame op, Marissa, nog even gebabbeld en beloofd dat ik bij het volgende bezoek haar vraag. Heeft iemand ervaring met haar?
Ik ben van plan om morgen weer te gaan maar als er slechte ervaringen met haar zijn dan sla ik haar over. Laat mij weten!!!
Maakt belofte normaal geen schuld? 🤔☺️
 
Een vraagje, de laatste keer dat ik er was in juli viel mij op het moment van vertrek een leuke dame op, Marissa, nog even gebabbeld en beloofd dat ik bij het volgende bezoek haar vraag. Heeft iemand ervaring met haar?
Ik ben van plan om morgen weer te gaan maar als er slechte ervaringen met haar zijn dan sla ik haar over. Laat mij weten!!!
Marissa heeft over het algemeen zeer positieve recensies. Wel is haar half uur prijs bijna gelijk aan haar uurprijs, dus ik zou aanraden minimaal een uur met haar te gaan.
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 25 augustus 2023: 47 + 0 anoniem + 2 onbekend

Roemeens: Adella, Aisha, Alef, Alena, Alexa, Amalia zw, Andrea, Anja, Ariana, Azalea, Camille, Carla, Cathy, Claudia, Corina, Delia bril, Elena, Emily, Gina, Kassi, Lili, Lulu, Marissa, Mira, Mona, Roberta, Ruby, Simina, Sonja zw, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Nancy, Stacey

Overigen: Alexis (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Emily (Hong), Lana (Let), Martha (P), Megan (Hong), Mirabella (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Stella (Slo), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Ariana, Adella, Lili

Recente terugkomers: Amalia zw, Cathy, Nancy,…
 
Laatst bewerkt:
@Starter55
Momenteel is Marissa één van mijn favoriete dames in SS. Mooi, mysterieus, intelligent en straalt klasse uit.
Eigenlijk is het best een opvallende verschijning.
Tongzoenen zit niet in haar service-pakket, maar al de rest is van een heel hoog GFE-niveau.
Ze kiest haar klanten zorgvuldig uit en zoals W5 aanhaalt, best even vragen naar haar tarief.
Wat mij betreft, een aanrader als het je type is….
 
Onder meer aanwezig op vrijdag 25 augustus 2023: 46 + 0 anoniem + 2 onbekend

Roemeens: Adella, Aisha, Alef, Alena, Alexa, Amalia zw, Andrea, Anja, Azalea, Camille, Carla, Cathy, Claudia, Corina, Delia bril, Elena, Emily, Gina, Kassi, Lili, Lulu, Marissa, Mira, Mona, Roberta, Ruby, Simina, Sonja zw, Vanessa, Vivian,…

Bulgaars: Bogi, Kim, Nancy, Stacey

Overigen: Alexis (D), Carmen 2 (Port), Deborah (Port), Emily (Hong), Lana (Let), Martha (P), Megan (Hong), Mirabella (Hong), Nathalia (Oekr), Sandy (Hong), Stella (Slo), Vita (Oekr),…

Zelf gekamerd met Ariana, Adella, Lili

Recente terugkomers: Amalia zw, Cathy, Nancy,…

Dankjewel!
Ariana wel aanwezig als je met haar gekamerd hebt, ze staat nog niet in je lijstje, gewoon ter feedback :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan