WHEM Sky, yam thai massage Oostmalle

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sky is echt natuurlijk mooi en.. hemels.
Gewoon liggen en ondergaan. Ben er vaste klant. Geen intiem of oraal, al blijf ik er op hopen dat ze ooit de controle over zichzelf verliest, maar met haar lichaam en zachte huid heeft ze voldoende troeven in huis om een man ontspannen en begeerd te doen voelen.
 
Sky is echt natuurlijk mooi en.. hemels.
Gewoon liggen en ondergaan. Ben er vaste klant. Geen intiem of oraal, al blijf ik er op hopen dat ze ooit de controle over zichzelf verliest, maar met haar lichaam en zachte huid heeft ze voldoende troeven in huis om een man ontspannen en begeerd te doen voelen.
Ben jij er recent nog geweest Boarpepe ?
Ze adverteert al een hele tijd niet meer. Ik was er eind verleden jaar, en zou best een keertje terug willen gaan.
 
Ben jij er recent nog geweest Boarpepe ?
Ze adverteert al een hele tijd niet meer. Ik was er eind verleden jaar, en zou best een keertje terug willen gaan.
Recent is relatief.
De laatste keer had ze een collega die mijn sessie overnam en hoewel die zich wel degelijk smeet kon ze niet aan Sky tippen hoor. Sky heeft een bepaalde klasse die niet in dit milieu thuishoort en is bovendien nog eens super vriendelijk. Zou me niet verbazen mocht ze een gewone job gaan doen, maar ik vermoed dat ze het graag doet...

Haar site is nog live: www.yamthaimassage.be
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan