Recensie Sky, YamThai, Malle 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan

Newbie
15
06/12/21
10
6
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://yamthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sky is een prachtige perfect Nederlandstalige masseuse met kinky kantje. Heb er een uurtje sm massage genoten (of beter ondergaan).
De werkelijkheid is even goed (of beter ) dan de foto's op de website. :)
En Sky leeft zich volledig in haar rol in, herhalingsgevaar bijzonder groot.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ondertussen bij Sky geweest voor een uurtje.

Zeer sympathieke Nederlandse dame,

Na de financiële afhandeling mocht ik op het bed gaan liggen , ze massaeerde me lekker en deed dit met hare hele lichaam , regelmatig teasde ze me en streelde ze me aan men ballen,

Haar mooie slanke lichaam mogen betasten ,ze heeft een mooi kontje en lekkere tieten
Vervolgens mogen omdraaien en begon ze me lekker af te trekken met haar fijne handjes , heb haar moeten afremmen want wilde niet te snel spuiten.

Uiteindelijk me verder laten aftrekken waardoor ik hevig klaarkwam.

Top ervaring gehad en ga er zeker terug naartoe
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://yamthaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen even bij Sky binnen gewipt, leuke frisse meid met een mooi lichaam.
De locatie is ook erg netjes, eerst even een douche genomen en daarna op bed gaan liggen.

Sky kan erg goed masseren en wist de plekjes waar het vast zat goed los te masseren.
Na ongeveer een half uur uitgebreide massage van mijn volledige achterkant begon ze langzaam met het teasen.
Ik begrijp ook goed wat er eerder geschreven is over het kinky randje, af en toe greep ze mijn ballen stevig vast om te laten zien dat zij de controle had.
Het teasen gebeurde met erg veel gevoel waardoor mijn kleine vriend snel tot leven kwam, daarna mocht ik omdraaien.
Na het omdraaien begon ze met veel gevoel mijn penis te masseren, ik raakte voorzichtig haar borsten aan en merkte dat haar tepels hard werden.
Daarna voorzichtig met mijn hand naar beneden afgedwaald om te zien wat haar reactie was, ze liet het toe.
Ze werd behoorlijk vochtig en niet veel later ging mijn vinger bij haar binnen.
Sky heeft mij heerlijk afgetrokken tot een hoogtepunt, na de schoonmaak nog even gemasseerd en vervolgens nog een douche genomen.

Sky is een leuke jonge meid welke goed Nederlands spreekt, ze heeft eerst en Haarlem gewoont en nu al een aantal jaren in België.
Wanneer ik weer in de buurt ben zal ik zeker nog eens terug gaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben 2x bij sky geweest toen ze net was begonnen met masseren mijn ervaring was dan ook minder dan dat ik hier boven lees aangezien we event oud zijn en uit de zelfse regio komen en zelfse prive omstandig heden hadden zater we meer te kletsen dan dat er een wchte goeie massage uitkwam .. ik lees dat ze in dr vak gegroeid is misschien dat ik het binnenkort nog eens probeer
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/erotisch-massage-4.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week de moeite genomen om Sky te bezoeken. Zoals hierboven al staat aangegeven is het een jongedame met een zeer aantrekkelijk lichaam. Ik was wel enigszins hiervan onder de indruk, maar de grap was dat ze minstens zo onder de indruk van mijn lichaam (lees billen) leek. Ik ben werkelijk waar nog nooit zo nadrukkelijk gecomplimenteerd over mijn billen en dan nog wel door een dame die zelf ook al mooie billen heeft😁.

Na de plichtplegingen op bed plaatsgenomen waarna de massage begon. Persoonlijk vond ik met name het begin van de massage maar zo zo. We hadden wel een leuk gesprek waarbij ik overigens vooral toehoorder was, maar het leidde naar mijn smaak te veel af van de massage. Pas toen het body-2-body-gedeelte eraan te pas kwam raakte ik zelf ook in de stemming. Helaas duurde dit niet zo heel lang voordat ik mocht omdraaien.

Na het omdraaien was ze heel snel gefocust op mijn pik die al zodanig strak stond dat ze zich moest inhouden om mij niet heel voortijdig te laten klaarkomen. Er was dus voldoende tijd voor een geleidelijke opbouw naar een spetterend hoogtepunt. Ik miste in de opbouw echter wat variatie en had graag wat meer teasen gezien van meer diverse plekken op mijn lichaam. Desondanks heeft ze mij uiteindelijk tot een heerlijk hoogtepunt gebracht.

Heb al met al zeer wisselende gevoelens overgehouden aan de afspraak. Mocht het een onbetaalde date zijn geweest dan had ik het waarschijnlijk een topdate gevonden, maar voor de centen die ik heb betaald vind ik eigenlijk dat ik te weinig heb gekregen.
 
Vandaag nog eens by Sky geweest.
Blijft een prachtigeom te zien, perfect lichaam met een leuke kop erop.
Masseren doet ze echt heel goed, wat mij betreft mag ze wel eerder beginnen met teasen.

Als je haar geil krijgt laat ze zich gewillig vingeren, ze helpt zelfs een beetje.
Ben voorzichtig met haar dan kunnen we er nog lang van genieten :)
 
@Deviltje: Voor zover ik weet werkt ze momenteel alleen daar en als ik haar site goed begrijp werkt ze alleen van maandag tot en met vrijdag, tenzij je minimaal 24 uur van tevoren aangeeft dat je op zaterdag een afspraak wil. Ik ben er ook op een zaterdag geweest en had enkele dagen ervoor gebeld voor een afspraak.
Mocht je langs zijn geweest, laat hier dan even weten hoe het was 🙏
 
einde verhaal daar salon/pand staat te koop
 
Terug
Bovenaan Onderaan