Recensie Sky, YamThai, Malle 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sky-kinky-and-naughty-and-waiting.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net terug van bij Sky, was mijn eerste keer bij haar.

Ontvangt in mooi appartement in Turnhout, met parkeer gelegenheid.

Eens binnen, wow wat een mooie vrouw. Ik had haar op voorhand berichtje gestuurd om iets leder aan te doen … en ze had een lederen jurkje aan. Al was dat blijkbaar toeval, want zij had mij verkeerd begrepen: dacht dat ik mij in een lederen pak ging stoppen bij haar voor een SM sessie. Dat verklaarde onmiddellijk waarom ze me begon te slaan op de billen en in het kruis … Maar snel aangegeven dat ik voor gewone massage kwam.

En ook daar, eerst op de buik, stevige massage en zodra het erotische deel begon veranderde ze toch in een soort meesteres … iets te hevig voor mij.

Na wat gedoe heeft ze me afgetrokken terwijl ze prostaat massage gaf. Dat was wel zeker fijn.

Conclusie: heeeeeel mooie dame, maar voor mij iets te hevig toch …
 
@helsenk: Dank voor je review.

Ik heb even enkele vragen omdat ik haar graag weer een keer zou willen bezoeken op haar nieuwe adres:
Was de plek waar ze ontvangt gemakkelijk te vinden en hoe kort van tevoren kreeg je de laatste aanwijzingen over de exacte locatie?
En hoe was het om haar te beffen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi, bij Sky geweest.
mooi appartement.
eerst massage van achterkant, manueel. Dat is klasse. Niet het simpele streelwerk maar echt kneden, duwen, trekken. Doet deugd.
Dan gaat ze over op body to body terwijl je nog op buik licht.
Ze slingert met het blote lijf over je heen.
Dan begint ze wat te teasen door al eens intiem aan te raken, zacht te strelen.
En dan omkeren. Focus dadelijk op penis. Ze vraagt of er extra's zijn gewenst. Dus intiem indien gewenst.
Condoom erover, blowjobke. En dan mag je op intiem bezoek. Dat terwijl je naar een mooie Aziatische snoet mag kijken. Dan was het rap gedaan.
Ze maakt je even schoon en dan gaat ze verder met stevige massage van de benen.
Tijdens de ganse ontmoeting rustige muziek op de achtergrond, en stilte. Een genot.
Maar als ze na het neuken begon te masseren… dan werd het een taterwater. Die heeft wat zitten vertellen, daar kreeg je geen speld tussen. Enthousiasme, positiviteIt… ze tatert erop los.
Had afgesproken voor een uurtje maar een dik anderhalf uur onder handen genomen.
Nadien douche.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sky-49
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De laatste tijd regelmatig bij Sky geweest. Ze is een mooie, beetje prettig gestoorde meid die in een mooi appartement ontvangt. Ik moet zeggen dat de eerste keren dat ik bij haar kwam, ze net iets te kinky voor me was. Nadat ik dit aangaf, paste ze zich aan naar mijn wensen, en ik stuurde haar indien nodig aan. Vorige week begon ze met een vrij stevige massage met warme olie, niet gewoon maar wat gewrijf. Tussendoor teasen, langs onder met mijn ballen en lul spelen deed ze lekker... Toen ik me mocht omdraaien, deed ze na mijn goedkeuring een plastic handschoen aan, en masseerde m'n prostaat terwijl ze me verder aftrok tot een heerlijk orgasme. Daarna heeft ze me nog een goeie voetmassage gegeven. Ze is echt wel een mooie geile meid, die volgens mij een geboren meesteres is. Doch, als je in het begin van, en tijdens de massage duidelijk zegt wat je wel en niet lekker vind, maakt ze het helemaal naar je zin. Ze heeft me ondertussen al verschillende keren een heerlijke tijd bezorgd, en het wordt elke keer beter, omdat ik aangeef wat ik wel of niet lekker vind. Nog een tip: vraag van tevoren of ze de olie kan opwarmen.

*Aan de moderators: Ze ontvangt niet meer in Malle, maar in Turnhout
 
Terug
Bovenaan Onderaan