- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://yamthaimassage.be/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Last minute een afspraak kunnen maken voor een uurtje massage (100 euro) plus extra's (50 euro). Gemakkelijk kunnen afspreken via sms, adres doorgekregen en netjes aan de deur op afgesproken tijdstip.
Ontvangt in een klein maar proper kamertje, waar massagetafel staat alsook douche, tafeltje en een aparte wc is.
Eerste 40 minuten zeer stevige massage gekregen van mijn achterkant. Geen teasing, tantra of B2B, gewoonweg zeer degelijke lichaamsmassage. Na 40min korte B2B. Daarna omdraaien en in deze volgorde: korte teasing van penis, pijpen met condoom (zeer goed), nmc en daarna penismassage terwijl ze prostaat masseert. Denk dat ik nog nooit zo hoog geschoten heb.
Ik kom zeker terug.
Ontvangt in een klein maar proper kamertje, waar massagetafel staat alsook douche, tafeltje en een aparte wc is.
Eerste 40 minuten zeer stevige massage gekregen van mijn achterkant. Geen teasing, tantra of B2B, gewoonweg zeer degelijke lichaamsmassage. Na 40min korte B2B. Daarna omdraaien en in deze volgorde: korte teasing van penis, pijpen met condoom (zeer goed), nmc en daarna penismassage terwijl ze prostaat masseert. Denk dat ik nog nooit zo hoog geschoten heb.
Ik kom zeker terug.