Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Saskia in t Rozenhofke is helemaal jouw type.
Blond slank natuurlijke dubbel D ook wel knap , maar ja boven de 50 he
Nee, dat gaat hem dan niet worden.

Boven de 35 zou ik nog overwegen. Maar ouder dan ik zelf ben is wel een brug te ver.

Over 30 jaar ga ik akkoord als zij in de tussentijd niet ouder word. ;)
 
Even opgezocht:
Dat is voor Knightrider nog een stukske toeren ook, daar gaan wel wat uurtjes verloren aan reistijd.
Ja, dan schuif ik gewoon door naar het SKW, hoewel het stukje over het Rozenhofje wel gezellig wegleest.

In het SKW enorm veel aanbod en veel mooie dames hoewel er niet 1 tussen zit die 100% voldoet aan mijn wensen van dit topic.
 
Voor mij vooral de verhouding dan. 120/200 kan ik nog snappen, 150/200 minder goed.

Daarnaast is ze net niet helemaal mijn type (hoewel ik daar in de kroeg vast anders over zou denken hoor ;) ), maar wellicht zijn er anderen met ervaringen.....dus dat horen we zeker graag....
 
Iemand ervaring met dit snoepje

Als ik die begeleidende tekst lees hoef ik al niet meer, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Hi schatjes van me wil samen met mij afspreken ik ben altijd geil ik hou van 'om lekker lang gebeft te worden tot ik lekker squirt in je mond' bel snel of wil me lekker doggy nemen in de keuken of 'wil lekker dat ik je helemaal onder plas'

Ennnn bedankt!
 

Ik ben nog niet helemaal overtuigd of ze echt of nep zijn. Ze leken me eerst nep, maar op die foto dat ze op haar rug ligt lijken ze me toch weer natuurlijk!

Mocht dat laatste waar zijn, lijkt ze me perfect voor dit topic. Wat een figuurtje. Iemand ervaring?
 

Ik ben nog niet helemaal overtuigd of ze echt of nep zijn. Ze leken me eerst nep, maar op die foto dat ze op haar rug ligt lijken ze me toch weer natuurlijk!

Mocht dat laatste waar zijn, lijkt ze me perfect voor dit topic. Wat een figuurtje. Iemand ervaring?
Klinkt goed idd.

Hoe komen we er achter? Bellen en ernaar vragen is toch een beetje moeilijk.

Als ze echt zijn....mooi!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan