Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatst bewerkt:
Anders maar een C-tje?

Ik heb haar al wel eens eerder gezien en is niet helemaal mijn type.
En C is soms net iets te karig voor dit topic, hoewel C echt een grensgevalletje is, soms is het genoeg, soms net niet....😉

Wat ik belangrijker vind: Wat dit niet een GK dame en betekent dat dat er ook weer andere GK dames gearriveerd zijn @Omdatikhetlekkervind , of is zij de eerste dit jaar?
 
Echtheid van de borsten twijfel ik beetje aan.

Omdat Latina's vaak nogal van de correcties zijn.....maar helemaal zeker weet ik het niet bij deze dame en als het een natural G cup is ben ik geboeid.
Zijn toch zeker neppers deze. Foto dat ze op haar rug ligt; echte borsten vallen langs de zijkant naar beneden. Deze blijven gewoon rechtop staan. Ook op foto 4 geen enkele zwaartekracht zichtbaar.
 
Of 50 per tiet per half uur. Je mag dat zelf bepalen natuurlijk.

Ik denk maar steeds dat de dame op foto 1 en 9 (eerste en laatste) een andere is dan die op de overige foto's, maar dat wel aan mij liggen.

Zou een leuke dame kunnen zijn idd.

Zelf geef ik haar op basis van haar foto's een 7, het is niet helemaal mijn type, maar ze komt wel in de buurt van deze categorie idd.

Trouwens helemaal Bella, die net vertrokken is, vergeten te vermelden in dit topic.

Ik had het nooit verwacht op basis van haar foto's, maar vind haar stiekem een van de leukere ex-GK dames en ze past eigenlijk precies bij dit topic. Slank, 22, zegt zelf cup C maar oogt als cup D, prachtige boezem, vol maar nog perky door jonge leeftijd, mooi gezicht en ik vond haar iets blonder gemaakte haar dit keer erg mooi gedaan.
Misschien voor sommige niet genoeg een prater en iets te passief, maar ik kon prima met haar door een deur.
 
Kent iemand deze dame? Gezien de plaats en prijs zou je aan Salon 261 denken maar daar staat ze echter niet op de site.

Er is wel flink aan d'r taille gephotoshopt als ik naar de foto's kijk. Let maar op het kozijn en de spiegel in sommige foto's.
In andere foto's zijn ze het spiegelbeeld (achterzijde) vergeten. Daarin krijg je een iets beter beeld van d'r figuur. :rolleyes:
 
In eerste instantie zou je zeggen dat ze meer onder het topic dames met grote natuurlijke borsten valt ipv dit topic met de 'slank' toevoeging erbij, maar die vanuit doggy genomen foto toont dat ze, gezien haar enorme naturel cup G toch best goed is.

Want jezus wat een memmen. Niet helemaal mijn type, maar het lijkt me zeker een lief en leuk type. En ja, 1.73 m en 68 kg valt weinig op aan te merken.
De behalve op groot en naturel boezem ook nog op petite lijf gerichte mannen zullen haar iets te 'groot' vinden, maar pffff, wat een cup G en anders is de spoeling van dit topic momenteel wel heel erg dun. :)
 
Deze dame ziet er toch ook prima uit met zo te zien natuurlijke borsten @knightrider :

 
Ik ga het sowieso overwegen @Omdatikhetlekkervind. ;) En een goede voor deze categorie idd.

Prive cind ik haar deels zeker aantrekkelijk, maar als persoon iets te stoer en wild ogen. Dit is exact zo'n type waarbij ik vrees dat zij de leiding neemt en dan klap ik dicht. Maar misschien valt dat mee......maar heb geen zin om te betalen én er een machtsstrijd van te maken zeg maar.

Get lost in my boobs is wel een mooie openingszin er boven haha.
 
Deze dame ziet er toch ook prima uit met zo te zien natuurlijke borsten @knightrider :

Fetish Sonya hoort niet in dit topic. Sili's
 
Ja, goed! Beetje een buikje op foto 3, maar foto 4 is top qua boezem.

Lichte twijfel hoe je zeker kan zijn dat zij het is door die icoontjes over haar gezicht heen op de foto's, maar ik ben erg benieuwd naar een eerste recensie van iemand.

Goede tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan