Slanke Dames met Natuurlijke Grote Borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook hier even checken: Iemand ervaring met deze dame?

En in hoeverre is geverifieerd zijn op Redlights een teken van betrouwbaarheid?

Google image search levert niks geks op iig.
 
Laatst bewerkt:
Boeiende dame. We hadden het op Hookers al eens eerder over haar gehad. Beetje poetischer dan het gemiddelde profiel. Op sommige foto's twijfelde ik over haar cup-maat, maar op sommige zie ik toch echt, mooie volle borsten bij de foto-gallerij.

Iemand ook echt een ervaring met haar?
heb ervaring met haar ze is eerlijk en betrouwbaar en what you see is what you get prachtige verschijning seks is top zal zeker wanneer haar data's het toelaten mij opnieuw aanmelden voor een afspraak met haar dat ik de eerste keer bij een dvp langs ga en tot op de dag van vandaag geen moment spijt gehad dat ik die stap heb gezet
 
Zo jammer dat het Venlo is. Anders was ik er echt allang langs geweest.

Maar hemelsbreed is dat echt ver van mij verwijderd en met het ov zit ik bijna sneller in Parijs dan in die hoek van het land.
Ze staat op mijn lijstje, maar ik hoop wel op een recensie van iemand binnenkort, dan weet je echt een beetje hoe of wat.

Op goed vertrouwen ergens een hele dag voor uit trekken is wel echt een expeditie. Als er 1 of 2 positieve recensies zijn ligt dat anders en is het veel logischer om er voor te gaan.

Maar jij bent dus nog niet gegaan @Puntmuts ??
 
Zo jammer dat het Venlo is. Anders was ik er echt allang langs geweest.

Maar hemelsbreed is dat echt ver van mij verwijderd en met het ov zit ik bijna sneller in Parijs dan in die hoek van het land.
Ze staat op mijn lijstje, maar ik hoop wel op een recensie van iemand binnenkort, dan weet je echt een beetje hoe of wat.

Op goed vertrouwen ergens een hele dag voor uit trekken is wel echt een expeditie. Als er 1 of 2 positieve recensies zijn ligt dat anders en is het veel logischer om er voor te gaan.

Maar jij bent dus nog niet gegaan @Puntmuts ??
Nee, tegen de tijd dat ik er qua werk aan toe was, was de advertentie verdwenen. Waarschijnlijk vakantie. Nu was hij er ineens weer.
 
Ah ja: Voor de sneeuw, bij Venlo linksaf. 😉

Dank, dan blijft het afwachten wie hier schrijft en daar bv in de buurt woont zodat we ietsje meer weten.

Hoe onvriendelijk was die boeker? Of gewoon stug?
 
Ja ja, we horen graag alle details.....

Ik denk gewoon zakelijk/onvriendelijk/nors, neem toch aan dat ie @De Chileen niet is gaan uitschelden toen ie om informatie over Olivia vroeg...toch?

Vervelend ook dat zo'm knappe jonge meid dan blijkbaar onder het toezicht van een bullebak valt.

Het is dat die tattoo op foto 1, 3 en 6 zichtbaar is, anders had ik gezworen dat de dame op foto 7 en 8 wellicht een andere was dan die op de eerste 6 foto's. Vooral op foto 7 lijkt het alsof ik een andere haarkleur zie.....maar die tattoo lijkt toch echt dezelfde....om al dit soort kleine redenen ben ik erg benieuwd naar iemand die een ervaring met haar heeft.

Want verder, poppe-koppie, 21, natuurlijke cup F, goed lijf, redelijke prijs, valt er natuurlijk heel weinig op af te dingen.
 
Ik ben er lang geweest en 0.0% herhalingsgevaar. Kans is groot dat het de dame van de foto is, maar dan jaren terug met wat kilos minder. Ze heeft f cup tieten (die behoorlijk hangen) en is geen slanke dame (meer). Service was ook 3x niks. Afwerk/productiesex. Ze pijpt je zonder condoom en je mag klaarkomen in haar mond. Je kan haar niet te lang neuken, na 10 min gaat ze je aftrekken. Bij doggy voelde ik me verplicht om haar borsten vast te houden, want ik kreeg gek genoeg het gevoel dat ik zat te kijken naar de billen en rug van een man (zo plat en smalle heupen).

Ben je op zoek naar grote tieten en klaarkomen in haar mond, dan is het prima.

Ben je op zoek naar een slanke vrouw, gfe en met vrouwelijke rondingen waarbij je lang wil genieten. Dan raad ik je aan verder te zoeken.

Ik ga geen recensie typen. Je hoeft me ook geen pb te sturen voor meer informatie. Ik ga dit account ook binnenkort weer verwijderen. Ik heb jarenlang een account gehad op hookers. En was vooral actief bij grote borsten en grote kont. Maar was er helemaal klaar mee. Maar na deze slechte ervaring heb ik weer een account aangemaakt om jullie te behoeden. Doe er mee wat je wilt.
 
'de markt' is overigens al jaren dramatisch als het gaan om slanke vrouwen met grote borsten of billen die natuurlijk zijn. Ik denk met weemoed terug aan Sara. Kleine spaanse met H cup borsten. Inmiddels alweer 8 jar terug. Ze heette daarvoor Vanessa en werkte ook op zandpad. Dat soort vrouwen gaan er jammer genoeg niet meer komen.

Marbel (brussel) heeft een geweldig lichaam. Maar geen gfe en brussel is te ver weg.

veel succes allemaal gr Lijpe22
 
Ik ben er lang geweest en 0.0% herhalingsgevaar. Kans is groot dat het de dame van de foto is, maar dan jaren terug met wat kilos minder. Ze heeft f cup tieten (die behoorlijk hangen) en is geen slanke dame (meer). Service was ook 3x niks. Afwerk/productiesex. Ze pijpt je zonder condoom en je mag klaarkomen in haar mond. Je kan haar niet te lang neuken, na 10 min gaat ze je aftrekken. Bij doggy voelde ik me verplicht om haar borsten vast te houden, want ik kreeg gek genoeg het gevoel dat ik zat te kijken naar de billen en rug van een man (zo plat en smalle heupen).

Ben je op zoek naar grote tieten en klaarkomen in haar mond, dan is het prima.

Ben je op zoek naar een slanke vrouw, gfe en met vrouwelijke rondingen waarbij je lang wil genieten. Dan raad ik je aan verder te zoeken.

Ik ga geen recensie typen. Je hoeft me ook geen pb te sturen voor meer informatie. Ik ga dit account ook binnenkort weer verwijderen. Ik heb jarenlang een account gehad op hookers. En was vooral actief bij grote borsten en grote kont. Maar was er helemaal klaar mee. Maar na deze slechte ervaring heb ik weer een account aangemaakt om jullie te behoeden. Doe er mee wat je wilt.
Dankjewel dat spaart weer de behoorlijke hoeveelheid euro uit, die dan ergens terecht gaan komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan