Slanke ebony dame

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar zijn er veel te weinig van.....Perla in de Doublet is best slank............prima service hele leuke meid en gul met haar tijd.....helaas wel grote nep borsten maar een super lekker ebony kontje spreekt volgens mij alleen Spaans.......maar daar kom je niet voor.
Van de ebony meisjes die nu actief zijn staat zij bovenaan mijn lijst......Luna komt in maart terug.....maar die is een stuk voller.....ook super lekker.....Yvonne ook voller ebony met erg goede service......gaat al richting de 40.....

Wat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?
Zijn de fotos van haar zelf ?
Of is dit een geval van too good to be true?
bij kinky kun je de revieuw lezen en daarin staat dat de fotos overeen komen met de dame dus ik denk dat het wel goed zit
en volgens mij is er bij prive ontvangst ook een linkje naar haar en die is ook positief

Wat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?
Zijn de fotos van haar zelf ?
Of is dit een geval van too good to be true?
Ik ben 2 x bij haar geweest. Ongeveer 2 jaar geleden nu denk ik. Toen zat ze in Amsterdam Zuid Oost. Een keer helemaal in het centrum en een keer meer naar de buitenkant. Allebei toen goed te bereiken met de metro. In principe ga ik niet meer naar ZuidOost omdat het daar vaak in van die studenten onderkomens meer noodketen is. Maar zij zat op betere locaties.

De foto's zijn van haar zelf. Geen geval van to be good to be true. Hele mooie slanke dame. Hopelijk geen corona kilo's aangekomen. Maar toen was ze eerder zeer slank en kon zeker 4 kilo hebben om nog dun genoemd te worden. Dus daar zou ik me geen zorgen om maken. Ik was ook een beetje huiverig omdat je geen gezicht kan zien. Maar zeer knappe en lieve dame. Nu blijkbaar in Purmerend. Minder aantrekkelijk voor mij. Hopelijk komt ze weer naar Amsterdam ook.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan