Voormalig lid 8639
Newbie
- 7
- 21/02/22
- 2
Goedemiddag, ik zoek betrouwbare slanke ebony dames in NL. Heeft iemand tips? Moeilijk te vinden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?Nicole in purmerend, net terug.
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Hoogeveen
Grootste aanbod van geile vrouwen in Hoogeveen die aan prive ontvangst doen. Kom direct langs om een geile afspraak te maken.www.kinky.nl
bij kinky kun je de revieuw lezen en daarin staat dat de fotos overeen komen met de dame dus ik denk dat het wel goed zitWat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?
Zijn de fotos van haar zelf ?
Of is dit een geval van too good to be true?
Foto's en filmpje zijn 100% van haarzelf. Echt een lekkere en ook leuke dame. Vorige keer toen ze in het land was maakte ze een flinke tour door NL, misschien komt ze nog in de buurt!Wat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?
zo zonde van die siliconen ballonnenWat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?
Ik ben 2 x bij haar geweest. Ongeveer 2 jaar geleden nu denk ik. Toen zat ze in Amsterdam Zuid Oost. Een keer helemaal in het centrum en een keer meer naar de buitenkant. Allebei toen goed te bereiken met de metro. In principe ga ik niet meer naar ZuidOost omdat het daar vaak in van die studenten onderkomens meer noodketen is. Maar zij zat op betere locaties.Wat doet zo een 10 zo ver van waar ik Woon?
Lola is inderdaad een topper!Lola bij Salon 261 in Alphen a.d. Rijn is ook slank. Mooie taille en een getrainde strakke buik. Wel een grote, ronde kont en neptieten. Biedt uitstekende service.