WHEM Slanke meid, Papendrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al een aardig tijdje inmiddels weer volgens mij. Het laatste nummer dat ik van haar heb is ook al sinds half juli niet meer online geweest op WA.
 
Zeker weten. Maar misschien is ze straks ineens weer in de lucht, vorige keer was dat ook een beetje vanuit het niets.
 
Of zou ze onder andere naam en andere plaats adverteren, ze werkte wel veel dus kan toch niet zomaar in 1x stoppen….
 
Deze dame reageert bijna nooit op berichtjes / telefoontjes.

Die ene keer dat ze reageerde mocht ik alleen komen als ik toevallig alcohol in huis had waar ik vanaf wilde om haar cadeau te geven. Vond ik een beetje raar dus toen heb ik het maar laten gaan.
Klinkt als een oude vriendin van me, ik had maanden niks van d'r gehoord appt ze me midden in de nacht of ik wil neuken, straalbezopen net thuis uit de kroeg. Maar helaas ligt ze dan al te snurken voor ik daar ben.
Één keer terwijl m'n snikkel nog in haar muts zat. Toen maar snel afgemaakt en naar huis gegaan. Pfff
 
Iemand nog iets van dit lekkere ding vernomen? Haar nummer ben ik helaas kwijt, dus als iemand hem wilt delen; via dm graag 😁
 
Hoop toch dat deze vreemde vogel weer eens online komt😊🤓..sex was 9+
 
Goedendag wandelaars. Is er iemand die het laatst bekende telefoonnummer van deze slanke meid via een persoonlijk bericht wil delen? Ik zal proberen om met haar af te spelen. Is al 2 jaar geleden voor het laatst. Toen stond ze op haar profielfoto met een andere slanke meid die een tattoo op haar dijen had.

Groetjes damian
 
Goedendag wandelaars. Is er iemand die het laatst bekende telefoonnummer van deze slanke meid via een persoonlijk bericht wil delen? Ik zal proberen om met haar af te spelen. Is al 2 jaar geleden voor het laatst. Toen stond ze op haar profielfoto met een andere slanke meid die een tattoo op haar dijen had.

Groetjes damian


Dat is wss onmogelijk Damian.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan