Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMisschien club vaste klantenOf zou ze onder andere naam en andere plaats adverteren, ze werkte wel veel dus kan toch niet zomaar in 1x stoppen….
Klinkt als een oude vriendin van me, ik had maanden niks van d'r gehoord appt ze me midden in de nacht of ik wil neuken, straalbezopen net thuis uit de kroeg. Maar helaas ligt ze dan al te snurken voor ik daar ben.Deze dame reageert bijna nooit op berichtjes / telefoontjes.
Die ene keer dat ze reageerde mocht ik alleen komen als ik toevallig alcohol in huis had waar ik vanaf wilde om haar cadeau te geven. Vond ik een beetje raar dus toen heb ik het maar laten gaan.
nog steeds offline?
Idd..Zonde
Nummer is niet meer bekend bij WA. Echt einde vermoed ik maar zo!Iemand nog iets van dit lekkere ding vernomen? Haar nummer ben ik helaas kwijt, dus als iemand hem wilt delen; via dm graag
Nee dat is ze nietdit was der niet? kwam hier ergens voorbij..
Iemand nieuws ?
"Lichte dwang"??Miss doet ze nog aan gangbangs..onder lichte dwang heb ik begrepen...op het adres waar die steffi mee adverteerderd
Weet jij ook wanneer? Of gewoon mailen.Miss doet ze nog aan gangbangs..onder lichte dwang heb ik begrepen...op het adres waar die steffi mee adverteerderd
Kunt u dit nummer in pm met mij delen?Dat is wel prima nieuws. Zelfde nummer nog als wat ik van haar heb, dus maar weer eens proberen of ik contact met d'r kan leggen.
Goedendag wandelaars. Is er iemand die het laatst bekende telefoonnummer van deze slanke meid via een persoonlijk bericht wil delen? Ik zal proberen om met haar af te spelen. Is al 2 jaar geleden voor het laatst. Toen stond ze op haar profielfoto met een andere slanke meid die een tattoo op haar dijen had.
Groetjes damian
Zonde. Hoop dat iemand het toch wil delenDat is wss onmogelijk Damian.