Slanke, skinny, petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is te lang geleden, weet ik niet meer.
Je kunt haar echt bezoeken wanneer je werkelijk geïnteresseerd bent in de dame, lijkt me leuker dan het bekijken van een Instagram account.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wouw komt op m'n lijstje erbij, maar let wel!!! Natacha in Apeldoorn echt zo'n Japans meisje met bijna no tits! Super plat, had wel iets meer gemogen, maar oké. Zo heerlijk verder ook super skinny zoals wij dat zoeken toch!
Wouw komt op m'n lijstje erbij, maar let wel!!! Natacha in Apeldoorn echt zo'n Japans meisje met bijna no tits! Super plat, had wel iets meer gemogen, maar oké. Zo heerlijk verder ook super skinny zoals wij dat zoeken toch!

Natacha is echt een heel Japanse naam ook...
Natacha is echt een heel Japanse naam ook...

Ja Natascha word in Japan zeker genoemd. Maar ze is idd heerlijk een warm ontvangst als je van petit houd ben je bij haar op het goede adres proeven en spelen vind ze heerlijk en 100% hygiënisch! Dus zeker een aanrader.

Bijlagen

• IMG_8032.png
    IMG_8032.png
    473,6 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Ja Natascha word in Japan zeker genoemd. Maar ze is idd heerlijk een warm ontvangst als je van petit houd ben je bij haar op het goede adres proeven en spelen vind ze heerlijk en 100% hygiënisch! Dus zeker een aanrader.
In welke taal is dit oorspronkelijk geschreven? Ik krijg het idee dat hier wat "lost in translation" is gegaan. Proeven vind ze heerlijk?

Terug
Bovenaan Onderaan