Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen geweest, is een schatje. Lekker (diep) pijpen met veel spuug, doet echt goed haar best. Ze is gisteravond pas aangekomen. Optie anaal genomen, ze had echter nog geen glijmiddel, toch proberenging niet zo soepel uiteraard. Ze verontschuldigde zich meermaals. No problem amor… pijpend afgemaakt. In haar keeltje klaar gekomen en ze slikte spontaan alles door (niet als optie afgenomen) Yummie,… Ze wilde me €50 teruggeven voor anaal, hoefde van mij niet…
Ja was ook mijn eerste gedachte, stevige voorgevel. Wel leuke meid. Als ze ook nog anaal zou doen zou ik wel een keer die kant op gaan.Met 153 en 45 kg ben je wel petite, maar met daarop forse cup D borsten oogt het niet petite, maar wel gigantisch mooi.
Hoe vaak klaarkomen in het uur?Ben geweest, is een schatje. Lekker (diep) pijpen met veel spuug, doet echt goed haar best. Ze is gisteravond pas aangekomen. Optie anaal genomen, ze had echter nog geen glijmiddel, toch proberenging niet zo soepel uiteraard. Ze verontschuldigde zich meermaals. No problem amor… pijpend afgemaakt. In haar keeltje klaar gekomen en ze slikte spontaan alles door (niet als optie afgenomen) Yummie,… Ze wilde me €50 teruggeven voor anaal, hoefde van mij niet…
Laat ons weten hoe ze was. Die lijkt me wel de moeite om eens naar Hasselt of Genk te rijden (adverteert met beide steden)Wel handig als je korte termijngeheugen naar de getver is.
Dat je denkt, wat was haar telefoonnummer ook alweer?
Eén foto geleden wist ik het nog.![]()