Slanke-, skinny,- petit dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou nou, heren, de laatstgenoemde dames zijn petite noch skinny/slank. Dat zijn gewone 'normale' posturen. Niks mis mee, maar niet waar dit topic voor is bedoeld.

Met haar 158cm hoogte b cupje en met 1 arm kan ik om haar middel slaan valt bij mij niet onder categorie normale posturen🤣 foto's maken je ook dikker lijken😜

 
Laatst bewerkt:
Ben reuze benieuwd naar Maya. Ze is over een weekje als het goed is weer in het land.

1:50 🥰

Als ik foto 3 en daarna foto 4 zo bekijk concludeer ik dat ze wel voor veel ranzigheid in is: xtc pil erin, techno aan en gaan met die banaan! 🤪:ROFLMAO:
 
Ik zoek meiden onder de 30 jaar, 1m65 of kleiner, +-50kg en kleine borstjes (max b cup) die ontvangen regio Gent/Brussel. Heel wat aanbod op redlights maar wie zijn nu de echte goeie? Daarmee bedoel ik tongzoenen, pzc (en lieft lekker diep), meerdere standjes mogelijk, enzovoort. Lessy uit Gent is momenteel mijn topfavoriet maar ze vertrekt terug naar haar thuisland binnen 2 dagen. :cry:
 
Ik zoek meiden onder de 30 jaar, 1m65 of kleiner, +-50kg en kleine borstjes (max b cup) die ontvangen regio Gent/Brussel. Heel wat aanbod op redlights maar wie zijn nu de echte goeie? Daarmee bedoel ik tongzoenen, pzc (en lieft lekker diep), meerdere standjes mogelijk, enzovoort. Lessy uit Gent is momenteel mijn topfavoriet maar ze vertrekt terug naar haar thuisland binnen 2 dagen. :cry:
is haar thuisland toevallig Nederland 😄
 
Deze dame valt toch niet onder de noemer : Slanke-, skinny,- petit dames ?

Zij is weliswaar klein, maar daar gaat het hier niet enkel en alleen direct om.
Slank is zij niet en zeker niet skinny. En petit al helemaal niet. Bij petit denk ik eerder aan fijnbesnaard, priegelig, popperig.
Deze dame is meer propperig, een klein propje. Klein en voor haar lengte iets wat te stevig gebouwd om als petit bestempeld te mogen worden.

Slechts weinigen voldoen tegenwoordig nog aan de classificatie slank,skinny en petit. De huidige welvaart en de vele fastfood mogelijkheden zijn hier de grote boosdoener in.

Ik zelf ken helaas geen dame van plezier die voldoet aan deze kwalificaties. Anders had ik haar hier zeker benoemd.
Wie weet worden we toch nog enigszins verrast in dit topic.
 
Dat mag je vinden en we zitten op een lijn waar het gaat om een slanke,- én skinny,- én petit dame. Ik weet nog best waarom ik dit topic ben gestart destijds 😏

Wil je écht slanke,- én skinny,- én petit dames zien, dan moet je hier zijn, maar die kan je sowieso niet met jezelf in 1 bed verwachten.

Toch...als een dame als deze voor je staat, denk ik dat het prima in proportie is met haar 1.49 en AA cup. Zelfs voor mij, laat staan voor de gemiddelde kerel van wat is het...1.80-185.

En ja, er zijn er maar bar weinig die voldoen aan de volledige omschrijving als titel van dit topic, helaas.

Elke keer de dame bediscussiëren m.b.t. het topic is wat mij betreft zinloos.

Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van dit. En ook al komt de dame die ik als laatst postte niet geheel overeen, toch vind ik haar petit 😅
 
Vindt het jammer dat alles afgewogen moet worden of het precies petit slank en skinny is

Maar
 

Eergisteren kennis mee gemaakt, erg slanke, net niet skinny mooie jongedame. Duits sprekend, daar opgegroeid begreep ik, Engels ook prima.
Nadeeltje voor mij, wel zoenen, geen tong en pzc is extra.
Geniet wel volop mee, gelukkig subtiel dus niet luidruchtig.
Wellicht later nog een review. ;)


 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan