Recensie SM trio bij Relax en Enjoy Vlissingen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

toyboy69

Stamgast
333
06/03/23
380
1
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Squirting
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250, voor trio van uur, half extra verlengen leuke prijs
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al een aantal week geleden, een trio gehad met de Dames Nina en Katja, ik was 1,5 uur hun slaafje. Het was de eerste keer dat Nina en Katja samen een slaafje onder handen namen. Ik had de Dames Carte Blanche gegeven, zonder safeword gebruik, ik heb dat geweten, maar volgehouden. Ik had fles bubbels meegenomen wat zeer werd gewaardeerd.
 
Inmiddels al een aantal week geleden, een trio gehad met de Dames Nina en Katja, ik was 1,5 uur hun slaafje. Het was de eerste keer dat Nina en Katja samen een slaafje onder handen namen. Ik had de Dames Carte Blanche gegeven, zonder safeword gebruik, ik heb dat geweten, maar volgehouden. Ik had fles bubbels meegenomen wat zeer werd gewaardeerd.
Dat ziet er aantrekkelijk uit, volgende maand ook maar eens,van deze optie gebruik maken
 
Een van die meiden doet toch intiem? Sasha is een beetje een vreemde vrouw. Toen ik er paar jaar geleden belde zei ze dat ze niet meer masseerde. Maar blijkbaar masseert ze nog steeds? Een van de dames kan je toch ook gewoon mee neuken? Katja die intiem doet?
 
Een van die meiden doet toch intiem? Sasha is een beetje een vreemde vrouw. Toen ik er paar jaar geleden belde zei ze dat ze niet meer masseerde. Maar blijkbaar masseert ze nog steeds? Een van de dames kan je toch ook gewoon mee neuken? Katja die intiem doet?
Katja doet intiem,Nina is daar niet meer werkzaam, misschien dat Sasha daarom zelf weer moet masseren,Zij heeft last van haar schouder gehad daarom masseerde Zij niet meer.
 
Katja doet intiem,Nina is daar niet meer werkzaam, misschien dat Sasha daarom zelf weer moet masseren,Zij heeft last van haar schouder gehad daarom masseerde Zij niet meer.
Dank voor je bericht. Kom je ook uit Vlissingen? Is het lekker met Katja? Pijpt ze zonder condoom ook, strak kutje? Wat is de prijs als ik intiem wil met Katja? Vluggertje is niet mogelijk met der?
 
Ja maar helaas is dat het nummer van sasha, zei runt de boel. Heb je geen privenummer van Katja. Want had sasha sms gestuurd, maar geen antwoord wat het bedrag is voor een half uur intiem met Katja. Sasha vind ik sowieso een beetje een kreng. Hoewel het jaren geleden best relax was. Mocht aan der geile tepels zuigen ook. Goeie tieten heeft ze. En ze trok me lekker klaar. waar ik lekker op der tieten mocht spuiten. Het masseren vind ik niet zo top. Gewoon een beetje wrijven. Volgens mij ook geen professionle masseuse. Denk dat Sasha een jaar of 56 is nu?
 
Haha, draai de cijfers maar om.

Sas is geen kreng, je zult gewoon geen klik hebben.

En nee, geen privé nummers van de andere dames. Trouwens dat 06 nummer is het salonnummer, kan dus ook Katja of andere dame aan de telefoon zijn…
 
Haha, draai de cijfers maar om.

Sas is geen kreng, je zult gewoon geen klik hebben.

En nee, geen privé nummers van de andere dames. Trouwens dat 06 nummer is het salonnummer, kan dus ook Katja of andere dame aan de telefoon zijn…
Ik had zeker wel een klik met der. Ze vond me ook aantrekkelijk. Zei ze nog bij binnenkomst. En als er geen klik was mocht ik niet aan der geile tieten zuigen. Maar daarna vaak nog bericht om info etc. Maar had ze blijkbaar weinig tijd voor. Ook omdat ik toen lang niet meer langs geweest ben. Ze hebben natuurlijk liever dat je elke week komt. inplaats van teveel info vragen;-)
 
Ja maar helaas is dat het nummer van sasha, zei runt de boel. Heb je geen privenummer van Katja. Want had sasha sms gestuurd, maar geen antwoord wat het bedrag is voor een half uur intiem met Katja. Sasha vind ik sowieso een beetje een kreng. Hoewel het jaren geleden best relax was. Mocht aan der geile tepels zuigen ook. Goeie tieten heeft ze. En ze trok me lekker klaar. waar ik lekker op der tieten mocht spuiten. Het masseren vind ik niet zo top. Gewoon een beetje wrijven. Volgens mij ook geen professionle masseuse. Denk dat Sasha een jaar of 56 is nu?
Als je de massage's van Sasha niet veel vond,zou ik daar maar niet heen gaan.
P.S. dit is een SM item en omdat Nina daar niet meer werkzaam is heeft verder berichten ,hier geen zin.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan