WHEM Snoepje TS

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand inmiddels al geweest? Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is geweest al geloof ik er op 1 of andere manier geen moer van.

Ik vind 150€ teveel om t uit te proberen en Dronten is echt zo'n saaie reis over dat tussendoor weggetje waar je maar 60 ofzo mag
 
Laatst bewerkt:
Ik wilde haar ook bezoeken in Hoogeveen, want ze ziet er erg mooi uit. Maar nu ik dit lees twijfel ik.
Er is zoveel rotzooi en om 150 euro over de balk te gooien, nee liever niet.
 
Ben ervan overtuigd dat de dame niet bestaat. Ik weet niet of deze persoon goed kan pijpen maar wat deze persoon wel goed kan is photoshoppen. Reverse image search en je kunt zien dat veel foto's zijn gestolen van onder andere Shein lingerie modellen met een andere gezicht erop geplakt. Heb haar hierop aangesproken op whatsapp en direct geblokt.

Ik zou hier geen tijd aan verspillen. Als je een afspraak hebt kunnen maken, zul je voor niets reizen, want zodra je er bent geeft ze geen gehoor meer + het is een catfish. de persoon in de foto's is ze absoluut niet.
 
Mijn vraag is dan altijd. Wat heeft deze persoon er dan aan? Ik heb nog nooit iets gelezen over een aanbetaling of dreigementen ofzo.

Ik heb ook weleens contact gezocht toen ze in Hilversum was maar (gelukkig dus) geen reactie.

Overigens is de locatie vaak op plekken waar je, volgens mij, niet snel een trans vindt op Kinky. Hilversum, Dronten, Hoogeveen en ook een keer Den Dolder.
 
Heb dat dus ook gevraagd op whatsapp na een paar afspraken te maken en geen gehoor te krijgen zodra ik er was en nadat ze de foto's met roze lingerie gestolen had van Shein. Had gehoopt nadat ze mij voor niets liet reizen, dat ze misschien het fatsoen had om mij te woord te staan en een verklaring zou geven. Heel naïef van mij 🤡. Werd dus meteen geblokt.

Ik heb geen idee
 
Wat ook opvalt, ik weet niet of jullie de advertentie op kinky van "Symone" herinneren?


Beide advertenties dus van dames die er te vrouwelijk uit zien, omdat het ook gestolen foto's zijn van vrouwelijke modellen en onmogelijk is om een afspraak mee te maken. Beide vaak in Amsterdam of Hilversum. Toevallig hebben beide dames 1 "ervaring" van dezelfde gebruiker die ik vermoed achter die profielen staat.

Ik heb geen idee. Iemand anders een idee wat de bedoeling van deze profielen zijn?
 
Op shemalewiki staan er reviews van haar en allemaal op de laatste na zijn positief, maar ze kunnen inderdaad nep zijn. Heb haar een keer geappt maar geen reactie, en maar goed ook eigenlijk
 
Ben vorige week bij haar geweest net zo mooi als op de foto's
komt uit Oekraine en haar ouders wonen in Rotterdam
heerlijk lichaam en haar pik was oke piipsessie was voldoende om klaar te komen
daarna heerlijke massage gehad niet meer aan penetratie toegekomen
echt een mooie verschijning
 
Een ts zo mooi als dit zou miljoenen kunnen verdienen via OF en ipv daarvan adverteert ze video sessies via snapchat met fotos in haar snap story die jaren geleden zijn gephotoshopped/gemaakt.
 
Mijn vraag is dan altijd. Wat heeft deze persoon er dan aan? Ik heb nog nooit iets gelezen over een aanbetaling of dreigementen ofzo.
Kan ook een manier zijn om aan mailadressen te komen van liefhebbers op dat gebied. Dan krijg je (weken of maanden later) een spambericht in je inbox met het verzoek je in te schrijven bij een nieuwe (dating)site op dat gebied welke vanzelfsprekend heel discreet met uw gegevens om gaat. Met een beetje pech wordt dat bericht in bulk verzonden aan tientallen mailadressen tegelijk die dan voor een ieder zichtbaar zijn en naast het mailadres vaak ook nog de echte naam van de persoon erachter tonen. Dan zie je onder de aangeschrevenen bijv. staan "/[email protected] : Ruud Lubbers/.

Veel mensen weten niet dat die naam, afhankelijk van de software die je gebruikt, ongevraagd kan worden meegeleverd als je een mailtje stuurt.
Kwam daar in een vergelijkbare situatie achter. Ook mijn echte naam dook onverwacht op achter mijn anonieme mailadres. De schuldige bleek mijn computersoftware want het gebeurde alleen als ik mailtjes eerst naar mijn computer importeerde en van daaruit beantwoorde. Als ik ze niet eerst importeerde dook mijn echte naam niet op. Heb in de settings mijn naam aangepast waardoor in voorkomende gevallen 2 keer mijn mailadres zichtbaar is ipv mailadres en naam van de persoon erachter.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan