Recensie Snoesje, Kortrijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ilovebigbutts

Wandelaar
27
23/01/23
5
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/snoesje.html
Totale kosten (in euro)
75
Ik moest voor het werk in Kortrijk zijn en ik had tijdens de middag wel zin in een geil toetje. Ik kwam bij Snoesje terecht. Ze ontvangt in een klein straatje waar je zo voorbijrijdt.

Ze woont in een kleine studio. Op een tafel ligt het wat rommelig en hier en daar wat sigarettenpeuken. Ze is vrij koel en niet van de knapste, maar eens op bed... ze heeft valse boventanden en ze doet die uit om jou te pijpen. En oh god, wat kan ze goed pijpen. Ik moest me inhouden of ik schoot een eerste lading in haar keel.

Ondertussen was ik haar kletsnatte kutje aant strelen, iets wat haar pushte om verder te zuigen. En hoe meer ze genoot hoe harder ze zuigt. Ze is over mijn gezicht komen zitten en genoot ervan dat mijn vingers en tong hun werk deden. Ik stak regelmatig mijn tong in haar kutje waardoor ze schokkend en met een luide kreun, hopelijk dikke muren, klaarkwam.

Nadeel is dan wel dat ze vrij droog word daarna waarna het minder genieten is voor haar en jezelf. Ze heeft wel graag dat je haar nzc, diep in haar spuit en lekker diep gaat.

Herhalingsgevaar? Voor haar pijpkunsten en heerlijke orgasme zeer zeker. Voor haar looks en minder nette studio geef ik haar eerder het voordeel vd twijfel.

Heb een eind geleden (paar maand?) eens een afspraak met haar gemaakt. Allemaal goed en wel via sms.

Ik stond op tijd aan haar deur (kwartiertje te vroeg zelfs). Maar bij berichtje, geen antwoord. Kon haar wel horen snurken van buiten de deur. Heb uiteindelijk wat buiten gewacht tot het exact tijd was.

Nog eens berichtje, geen antwoord. 15 minuten aan haar deur gestaan terwijl ik haar (zwaar) hoorde snurken. Haar berichtjes gezonden (steeds vriendelijk), geklopt, zelfs gebeld (een keer of drie in totaal). Gsm stond keihard, je kon het enorm goed horen van aan haar deur. Denk dat heel het gebouw het kon horen. En je hoorde hoe de telefoon gewoon doodleuk afgeduwd werd en 30s later weer gesnurk.

Heb het dan maar zo gelaten. Berichtje gezonden dat ik echt hard geprobeerd heb en afgedropen. Nooit een berichtje of zelfs een verontschuldiging terug gekregen.

Terug
Bovenaan Onderaan