SOA bij anale seks

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 16243

Vaste klant
203
19/09/22
112
1
Ik vraag mij af welke soa eigenlijk het grootste risico geeft om opgelopen te worden bij anale seks ? Vraag dit veelal uit veiligheid voor mezelf maar ook anderen en ook wel nieuwsgierigheid. Zoals mijn naam het hier al meegeeft ben ik zeer bedreven in deze vorm van seks en heb ik er al heel wat vrouwen van laten genieten,kom er steeds als een razende van klaar,altijd met condoom om uiteraard.
 
Als je een condoom gebruiken heb je geen kans op een soa.
Geen risico bestaat niet, maar een condoom geeft wel zeer goede bescherming tegen de gangbare soa's, mits goed gebruikt. Ik zie zeer regelmatig dat mannen niet goed weten hoe ze een condoom goed moeten gebruiken.

Als een condoom goed gebruikt wordt, bestaat er nog altijd een kleine kans op HPV en herpes, omdat plekjes niet altijd goed afgedekt kunnen worden. Vooral HPV gaat ongemerkt. Wel zijn er uitstekende vaccinaties beschikbaar om tegen HPV te beschermen als iemand nog niet besmet is.

Maar, consequent condoom gebruik is een hele verstandige keuze en TS is goed bezig wat dat betreft. 👍🏻
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan