Recensie Sofía, Antwerpen 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
klopt het dat er geen mogelijkheid is om te douches? (Staat toch niet vermeld in de reviews). En is er een taalbarriere? Twee berichten gestuurd en krijg telkens gewoon de prijzen terug 🤔
 
Klopt bij mij niet gevraagd om te douchen en ze verkiest ook om maar half uur te blijven ( verdient er meer aan natuurlijk als je goed in de markt ligt ) als je er bent . Want er was iemand voor en er stond iemand te wachten.
 
Tijdje terug afspraak mee proberen maken. Een week op voorhand al gestuurd, maar kreeg enkel prijzen terug en het adres, geen bevestiging dat het OK was. Dag zelf dan maar geprobeerd, al heel vroeg gestuurd, nooit antwoord gekregen... Jammer, had er wel zin in 😇
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/all-without-sex-anal-cim-deepthroath-all-full-service.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na goede recensies hier gelezen te hebben, heb ik contact gemaakt met Sofia. Ze stuurde mij binnen het kwartier info door. 30min 80€ en volgende services zouden mee inbegrepen zijn: massage, pzc, 69 licking, tz, deepthroat en op lichaam klaarkomen. Ik ben dus voor 30 min gegaan. Het begon al bij het openen van de deur. Zij is helemaal niet de dame op de foto. Ze trok een zeer zuur gezichtje. Ik wou bijna terug omdraaien en vertrekken, maar ik was super geil en dacht even aan de services die ze aanbieden. Dus dacht van ik geef ze het voordeel van twijfel. Was dus een hele domme beslissing. Geen massage of enige voorspel, tz, niets. Ze pakte ineens de condoom en ik zei van ja pijpen zonder condoom ofnie? en dan met grote zucht 10 sec gepijpt en dan toch condoom om. 1 min later. Welke positie wil je, jij op mij. Nog eens zucht. 2 min later. Jij gaat moeten werken dus gewone missionaris. Ok generaal. 5min later. You finish? Euh nee, ik ben hier voor 30 min toch? Mijn goesting was al over dus ben snel klaargekomen en vertrokken. Was dus maar 15 min dat ik daar was. En btw het tz en licken moest ook niet meer. Toen ik met de daad bezig was kwam er echt een onhoudbare vieze geur vanuit haar vagina en haar bek. Dus ze hecht niet veel aandacht aan hygiêne. Het was dus zo een super slechte ervaring dat ik een account op deze site heb aangemaakt om mijn mede wandelaars te waarschuwen over deze fake profiel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Fisting
  4. Klaarkomen in mond
  5. Klaarkomen op gezicht
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Sofia bezocht. Ik heb zeker niet beklaagd, alles kwam uitgebreid aan bod. Ben 2x heerlijk klaargekomen, geen last van tijdsdruk of iets dergelijks. Ik ga haar zeker vaker bezoeken.

Koenxxx
 
Gebruikt @Montini wel de juiste link? Aziatisch en mollig zou ik Sofia uit de advertentie van de link zeker niet noemen, en leeftijdsklasse 35 tot 40 klopt ook al niet...
 
Laatst bewerkt:
Gebruikt @Montini wel de juiste link? Aziatisch en mollig zou ik Sofia uit de advertentie van de link zeker niet noemen, en leeftijdsklasse 35 tot 40 klopt ook al niet...
Ja, is de juiste link. Ik las idd dat ze roemeens zou zijn maar tegen zei ze dat ze turks was. Mollig gekozen omdat ze een lichte buikje heeft met duidelijke streamen. En voor mij zag ze er toch 35 ongeveer.
 
Hallo Iedereen, gisteren langs geweest bij deze dame, een uurtje genomen, all in, 280 eu, tja de prijs is al aardig gestegen, neuken in alle gaatjes en in alle gaatjes klaargekomen, echt een lekker beest van een wijf, zalig, tot ik thuis kwam en een douche nam, zag ik witte korrels op mijn eikel, vandaag doktersbezoek gedaan, gelukkig kon ik na aandringen bij mijn dokter binnen, testen werden afgenomen en volgende week de uitslag, gelukkig nieuwjaar jongens en wees dus beetje voorzichtig en is dus in de Belgiëlei dat ze ontvangt.
 
@josken3 : Ai ai ai , hopelijk valt het mee.. voor hetzelfde geld is het gewoon wat witverlies.
Anderzijds, van dames die zo openlijk adverteren met zc weet je dat er een risico is..

Ik heb ze gedaan in haar beginperiode in de lange van ruusbroecstr. Ondertussen is ze verhuisd blijkbaar
Toen was het nog mc bij haar en ik mocht van de poes in de kont en terug met dezelfde cd. Vond het toen al bedenkelijk om riolering en feestzaal te mixen…
Overigens heeft ze een hemels lichaam, lekkere kut en kont en is ze zo geil als boter..
 
Enkele weken heel slechte ervaring gehad met haar. Appartement is vuil en bijna leeg, niet gezellig. Er lopen meerdere mannen binnen en buiten het gebouw, je bent dus een nummer in een lange lijst. Je komt binnen, ze is aan het roken, asbak vol en stinkend. Ze is totaal ongeïnteresseerd, constant op haar gsm bezig die ze gewoon naast haar legt en geeft de indruk heel druk bezig te zijn en je zo snel mogelijk buiten te krijgen. Ik was beter onmiddellijk weggegaan…te mijden wat mij betreft
 

die filmpjes zijn precies ook met klanten , want ik hoor no worries i wont film your face :)
de filmpjes zijn eigenlijk nog beter dan een review. Na 36 seconden on top "wanna change position"... het mag wel vooruit gaan percies...

Hallo Iedereen, gisteren langs geweest bij deze dame, een uurtje genomen, all in, 280 eu, tja de prijs is al aardig gestegen, neuken in alle gaatjes en in alle gaatjes klaargekomen, echt een lekker beest van een wijf, zalig, tot ik thuis kwam en een douche nam, zag ik witte korrels op mijn eikel, vandaag doktersbezoek gedaan, gelukkig kon ik na aandringen bij mijn dokter binnen, testen werden afgenomen en volgende week de uitslag, gelukkig nieuwjaar jongens en wees dus beetje voorzichtig en is dus in de Belgiëlei dat ze ontvangt.
En Josken, wat was de uitslag? Letterlijk en figuurlijk dan? No offence, en hopelijk was `t niks, maar als het wel iets was dan beter waarschuwen langs deze weg. Al zou iedereen die bare doet wel moeten beseffen dat er risico`s zijn natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan