Recensie Sofía/Paula ,Zwolle (voorheen Oudenbosch, Breda) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.154
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2373920-paula
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gisteren in de middag deze dame bezocht..
had eigenlijk in een andere dame goesting in Breda centrum..maar die was alweer gevlogen..
donderdag afgesproken voor gisteren..krijg ik een app, 'now Amsterdam..sorry'..
het is hier in de regio net hof van een autohandelaar..
de mooie modellen staan er nooit lang..
affijn ik had dan nu dan eigenlijk deze dame voor ogen..nml https://www.kinky.nl/advertenties/7276403-melanie
maar op dit adres weet je eigenlijk nooit wat je voor je voeten gegooid krijgt..en aangezien er 3 a 4 dames tegelijkertijd adverteren ter plaatse..
zou ik wel zien..als het te gortig is kan ik altijd nog weg..als de deur open gaat..
contact gaat rap ,en volgens mij 'kennen' ze me inmiddels..tijd afgesproken..en kreeg zoiets terug als 'you know adress baby'..
Paula deed dus open..
en ondanks dat de dame vrij fors is ,klopte het plaatje toch ..mooi koppie en mooie lach..mooi lang haar met slag erin..kreeg gelijk een kus van haar..
ik had al meteen al in de gaten dat Espanol de enige manier was voor 'habla' met haar..en dat vond ze geweldig..een kaaskop die het redelijk spreekt..
ze kwam verder los op de kamer ..vollop babbelen en enorm vriendelijk..afgerekend en mogelijkheden doorgenomen..
jammer dat het op de kamer 25 graden was en de luchtvochtigheid zo hoog dat je zowat de lucht kon drinken..dus heb ik het bij een half uur gehouden..
beetje staand staan tongen met haar ,terwijl ze me begon te trekken..,,en dan moet ik voorzichtig zijn ..ik word daar knettergeil van als ik merk dat ze daar in mee gaat..
dat was ook..dus even stoppen ,en haar wat vingeren..anders had ik het bed al onder geknald..ik moet ook eigenlijk niet een dag of 4 opsparen..gaat niet goed dan..
nogmaals ze is best fors qua postuur .maar dat boeide me ineens niet meer..haar inzet maakt veel goed..
pzc had ik afgesproken ,dus op mijn knieen zittend begon ze er aan..ging weer te rap..weer afremmen..en op mijn rug gaan liggen.. dame weer laten zuigen..
ging iets langer goed..wilde haar toch nog even neuken dus rubber erom en missio..
minuutje of 5 hield ik dat wel vol..en ze zag dat ik er weer kort tegenaan zat..'en mi cara bebe?..tu leche?..terwijl ze met haar tong haar lippen likte..
toen klapte de stop..rubber eraf en mijn knieen in haar oksels...klein rukje en daar gingen 5/6 dikke stralen..ze leek het gewoon geweldig te vinden..
beet ze nog even zachtjes in m'n eikel terwijl ik bijkwam..man man man..dit had ik niet verwacht in totaal..
beetje schoongemaakt en gebabbeld over vanalles ..ze is dus Spaans ..zegt 23 te zijn..en doet dit nog maar net..
echt een leuke meid ,spontaan,vriendelijk,en volgens mij oprecht geil..niet gauw dat een dvp volle bak tongt of vraagt om ze onder te knallen..
jammer dat het zo benauwd was..we waren beiden flink bezweet..anders had ik misschien er nog een half uur aangeplakt..heb nu volgens mij de 25 minuten aangetikt met wat friemelen en kussen vooraf en erna..en dat is voor mij prima..
al bij al verrassend dit..
advertentie staat nu onder Breda..maar verbaasd me niks dat het Oudenbosch is..
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2373920-paula#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afspraak gemaakt met Camila maar kreeg Sofía voor me, toch maar mn lul gevolgd en naar binnen geweest helaas.

Whatsapp contact liep prima met Camila. Kon snel langskomen. Parkeren in de stad of er omheen ook prima.
Voor de deur nog iets van 10min moeten wachten. wou bijna weggaan en toen kreeg ik alsnog een berichtje.

Badkamer is zelf schoon, alleen helemaal geen schone handdoeken aanwezig :(

PZC kan ze wel lekker, wat ze voor +50 euro doet.
Ze is wel aan de mollige kant. Vooral van onder de navel zegmaar. Maar dat is ook op de fotos te zien.
Na kort pijpen wou ze al de condoom erop doen, maar voormij mocht ze nog ff doorgaan.
Snel in de missionaris nog even geneukt tot het einde.
Tongzoenen / zoenen doet ze amper. Toont daar ook geen interesse in, je moet het allemaal zelf proberen te doen. Vingeren mag ook niet. (maar wel in de app aangeven dat het allemaal kan :cautious:)

Kreeg de gelegenheid om nog even te douchen.Helaas wel moeten afdrogen met een gebruikt handdoek waar ik net ff een klein droog gedeelte nog van kon gebruiken.

Hoorde in de gang nog geluiden van haar vriendin, waarvan ze zei dat dat Sofia was. Maar toen ik later online keek was zij dat zelf.

Totaal 20min binnen geweest en 150 kwijt.
Geen herhaling van mijn kant.
Ga de echt Camila ook geen kans meer geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan