Recensie Sofi, Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4216397-sofi
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag een vrije dag dus mooie gelegenheid om de voor mij nieuwe Sofi te testen.
Afspraak was vlot geregeld, dus op naar de bekende xxxxxxxxxxxx.
Sofi is niet degene van de foto's maar ziet er best leuk uit.
Wel wat stevig en een buikje, maar dat mag de pret niet drukken. Wat mij opviel waren haar mooie stevige borstjes.. heel mooi. Helaas merkte ik na betaling al vrij snel dat ze niet echt in een top humeur was. Ze kwam wat geiriteerd over, en had best haast. Tongzoenen zat er niet in, heel klein beetje zoenen met moeite. Pijpen zc deed ze wel weer prima, maar omdat ze niet vrolijk was en na 15min al begon te zeiken over de tijd, is het geen goede date geworden.
Misschien dat iemand anders haar in een beter humeur treft, maar ik ga er niet meer heen, mij teveel standaard Doubletstraat factor.
Engels spreekt ze amper, dat helpt ook niet echt. Wassen deed ze heel kort, ondanks dat ze helemaal onder de gel zat, want dat gebruikt ze veelvuldig.
Ondanks dat voelde ze trouwens nog wel strak aan.. een wonder.

Edit mod: te specifiek over adres.
 
Laatst bewerkt:
Is zij wellicht van de bekende groep waarbij je een sms ontvangt met Hi bby, en meteen het adres krijgt
Dat kan niet anders. Elke dame met 60 voor vluggertje, 130 voor een uur en foto's die niet waarschijnlijk lijken hoort bij die club, meestal rondom Den Haag HS. Wel regelmatig prima dames in mijn ervaring overigens, maar ook wel eens zoals Ted beschrijft. Zelden de dame van de foto (1x wel trouwens). Overigens altijd mogelijk bij deze dames pas bij binnenkomst te zeggen hoe lang je blijft (daarom sta je ook wel eens voor een dichte deur, ze ontvangen gewoon wie er is) en als ik meteen zie dat eht een mindere dame is of minder humeur dan is de schade met 60 euro beperkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan