Recensie Sofi, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8624108-sofi
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Sofi heeft een heerlijk compact lijfje met stevige ronde "sportersbillen" (alhoewel ze niet traint, antwoordde ze) en bevallige borstjes. Een paar donkere plezieroogjes schitteren boven een perfect wit gebit. Aan manicure en make-up besteedt ze (ook) zichtbaar aandacht. "Mooier dan de foto's", het bekende reviewcliché, geldt zeker ook voor Sofi.

Sofi beschrijft zich op haar Kinky-pagina als een "a very sweet and sensual girl who wants to have a little fun". Dat klopt heel aardig met hoe ik Sofi in mijn uurtje met haar leerde kennen: aan de ene kant "sweet", maar anderzijds wel in voor - spannende - "fun". Voorbeeld: op een gegeven moment (we hadden al wat gevreeën, en ik had Sofi gebeft) wilde Sofi haar telefoon pakken, die op de grond naast het hoge bed lag, om andere muziek op te zetten. Ze liet haar bovenlichaam naar beneden hangen en strekte haar armen. Alleen haar kontje stak nog omhoog. "Dat moet je niet doen, dat is gevaarlijk" lachte ik. Plagend draaide Sofi haar kontje nog wat meer naar mij toe, deed haar dijen uiteen. Langzaam gleed ik in haar en, met haar bovenlichaam nog hangend naast het bed, begonnen we zo, beiden een beetje in de slappe lach, aan deze variatie op "lazy doggy".

Met een heerlijke strakke blowjob (mc) eindigde het uurtje. Klaarkomen lukte echter niet. Ik tilde er niet zo zwaar aan; ik had een hele leuke date gehad en ging voldaan op het bed zitten, klaar om naar huis te gaan. Daar dacht Sofi anders over. Op haar knieën kroop Sofi stilletjes tussen mijn benen, keek me teasend aan, en liet haar mond weer over mijn lid glijden voor blowjob ronde twee…

Aanvulling/toelichting:
  • De ontvangst was in een keurige hotelkamer, niet ver van het centrum. Sofi verbleef daar samen met Sara, ook een leuke en mooie dame.
  • Voor (tong)zoenen vraagt Sofi een toeslag. Omdat dat nog niet op haar pagina genoemd stond toen ik het afspraakje maakte, bracht ze die mij niet in rekening.
 
"No estaré disponible hoy" (= "Ik ben vandaag niet beschikbaar").

1.PNG

Een uurtje later met een ander (onbekend) telefoonnummer:

2.PNG

Kortom, niets is wat het lijkt.

Dit was mijn laatste recensie.
 
Dus op het ene nummer zegt ze "geen tijd" en met een ander nummer zegt ze af te kunnen spreken ? Das bijzonder...maar hoezo je laatste recensie, we willen uitleg @The O 🤣
 
Sofi biedt vluggertjes aan voor €50,- . Had ik dat gezien, dan had ik überhaupt geen afspraakje gemaakt.

Ze had net ingecheckt in haar hotel in Utrecht en ik was dus de eerste klant die dag, maar anders zouden die vluggertjes (bij bezoek in de avond) seks met een robot hebben betekend nadat veertien klanten ofzo je die dag al zijn voorgegaan (waarbij "hygiëne" zou hebben bestaan uit veertien keer snel een vochtig doekje tussen de benen doorhalen).
 
Ik snap het niet? Waarom wou ze niet met jou afspreken? Je review is positief?

En wat bedoel je met 'dit was mijn laatste recensie'?

Dit schreef ze na ons afspraakje:

3.PNG

"Gracias, a ti la pase súper contigo" (= "Bedankt, ik heb een geweldige tijd met je gehad")

"Me caíste súper bien" (= "Ik vond je heel leuk")

Wat is er gebeurd nadat ze dit schreef?

Twee scenario's lijken het meest plausibel:
  • Iemand heeft invloed op haar uitgeoefend het contact te verbreken (een booker, een DvP,….).
  • Ze heeft alsnog lichamelijke klachten gekregen vanwege het formaat van mijn geslacht (wat haar belemmert het gewenste aantal klanten te draaien).
Het videogesprek dat ik startte, verbrak ze zodra ze zag dat ik het was. Daarna blokkeerde ze mij.

Dat ze niet wil afspreken is haar goed recht, maar dat ze niet de moeite neemt (één regeltje….) te zeggen waarom,…..tsja, dat raakt me en devalueert - niet voor het eerst - de eerdere ervaring. De recensie is het verslag van een idioot.

Met "dit was mijn laatste recensie" bedoel ik precies wat er staat.
 
Dit schreef ze na ons afspraakje:

Bekijk bijlage 133873

"Gracias, a ti la pase súper contigo" (= "Bedankt, ik heb een geweldige tijd met je gehad")

"Me caíste súper bien" (= "Ik vond je heel leuk")

Wat is er gebeurd nadat ze dit schreef?

Twee scenario's lijken het meest plausibel:
  • Iemand heeft invloed op haar uitgeoefend het contact te verbreken (een booker, een DvP,….).
  • Ze heeft alsnog lichamelijke klachten gekregen vanwege het formaat van mijn geslacht (wat haar belemmert het gewenste aantal klanten te draaien).
Het videogesprek dat ik startte, verbrak ze zodra ze zag dat ik het was. Daarna blokkeerde ze mij.

Dat ze niet wil afspreken is haar goed recht, maar dat ze niet de moeite neemt (één regeltje….) te zeggen waarom,…..tsja, dat raakt me en devalueert - niet voor het eerst - de eerdere ervaring. De recensie is het verslag van een idioot.

Met "dit was mijn laatste recensie" bedoel ik precies wat er staat.
Wel jammer, want je bent doorgaans een leuke schrijver.

Het ligt meer aan de wispelturigheid van sommige dames dan aan jouw niet kloppende ervaring van dat moment denk ik.

Maar geen uitleg is op zo'n moment idd altijd klote, omdat je je blijft afvragen waarom het scheef liep.
 
Maar communiceerde je direct met haar of met haar booker? "Ze" geeft toch aan niet zelf haar advertentie te beheren, dus een booker lijkt niet onlogisch.

Persoonlijk vind ik je communicatie best "pushy" overkomen: Je vraagt om 3 uur en ze geeft aan dan niet beschikbaar te zijn. Was ze mogelijk gewoon alleen om 3 uur niet beschikbaar? Misschien had het beter geweest eerst dat uit te zoeken door te vragen welk tijdstip beter uit zou komen ipv het vragen van een uitleg die ze je eigenlijk niet verschuldigd is. Het verwijzen naar haar advertentieupdate komt daarbij ook wat controlerend over.

Slechts mijn perspectief op basis van wat details die ik zie. Ik ken natuurlijk niet het hele verhaal, dus misschien zit ik er flink naast.

Het zou zeker jammer zijn wanneer je stopt met reviews schrijven. Het mag duidelijk zijn dat ze breed worden gewaardeerd.
 
Maar communiceerde je direct met haar of met haar booker? "Ze" geeft toch aan niet zelf haar advertentie te beheren, dus een booker lijkt niet onlogisch.

Persoonlijk vind ik je communicatie best "pushy" overkomen: Je vraagt om 3 uur en ze geeft aan dan niet beschikbaar te zijn. Was ze mogelijk gewoon alleen om 3 uur niet beschikbaar? Misschien had het beter geweest eerst dat uit te zoeken door te vragen welk tijdstip beter uit zou komen ipv het vragen van een uitleg die ze je eigenlijk niet verschuldigd is. Het verwijzen naar haar advertentieupdate komt daarbij ook wat controlerend over.

Slechts mijn perspectief op basis van wat details die ik zie. Ik ken natuurlijk niet het hele verhaal, dus misschien zit ik er flink naast.

Het zou zeker jammer zijn wanneer je stopt met reviews schrijven. Het mag duidelijk zijn dat ze breed worden gewaardeerd.

Ze geeft aan dat ze de hele dag niet beschikbaar is, dus niet alleen om 15.00 (terwijl ze dus wel beschikbaar is als ik met een ander nummer app).

Misschien heb ik een beetje last van een Jezus-syndroom, maar ik maakte me ongerust om haar. Mijn afspraakje kon me op dat moment niks meer schelen.

Toen ik haar direct zag bij het videobellen maakte ik daaruit op dat er geen booker tussenzat (wat zij in de berichtjes ook al aangaf, en ook wel matcht met de inhoud van de berichten) en het dus - direct of indirect - haar eigen keuze was om niet te reageren en niet opnieuw af te spreken.
 
Het is wat mij betreft iets voor interpretatie vatbaar of ze met "hoy" de hele dag bedoelde of enkel "vandaag om 3 uur". Het gebruik van "estaré" ipv "estoy" lijkt me ook aan te geven dat ze niet per definitie heel de dag onbeschikbaar zou zijn. Zeker omdat je voorstel met het andere nummer een half uur om 2 uur was, die afspraak zou dus voor 3 uur afgelopen zijn, geeft dit geen concreet uitsluitsel over deze interpretatie.
 
Laatst bewerkt:
Nee, je slaat de plank echt mis. Als zij alleen 15.00 bedoelde dan had ze na "Ik ben vandaag niet beschikbaar" wel een suggestie gedaan voor een ander tijdstip om af te spreken, zoals ze wel deed toen ik met een onbekend nummer belde.

Toen ik vroeg waarom ze haar profielpagina een paar minuten daarvoor had geüpdatet als ze vandaag niet werkte, zei ze (niet letterlijk, maar daar komt het op neer) dat die update een fout was, in plaats van te antwoorden dat ze alleen om 15.00 niet beschikbaar was.

Toen ik uit ongerustheid vroeg of alles goed met haar ging kreeg ik geen reactie, en toen ik tenslotte ter geruststelling een videogesprek startte verbrak ze de verbinding zodra ze mij zag, en blokkeerde mij vervolgens. Geen logisch gedrag als zij alleen om 15.00 niet beschikbaar was, zoals jij suggereert.
 
Nee, je slaat de plank echt mis. Als zij alleen 15.00 bedoelde dan had ze na "Ik ben vandaag niet beschikbaar" wel een suggestie gedaan voor een ander tijdstip om af te spreken, zoals ze wel deed toen ik met een onbekend nummer belde.
Maar ze zei letterlijk vertaald "ik zal vandaag niet beschikbaar zijn", wat mijns inziens dus ook meer direct op de 3 uur zou kunnen slaan.

Je tweede voorstel is een half uur rond 2 uur. Hier kan ze dus een voorstel doen dat nog voor 3 uur en tussen bestaande afspraken past, wat met jouw uur voorstel dus misschien niet meer kon.

Toen ik vroeg waarom ze haar profielpagina een paar minuten daarvoor had geüpdatet als ze vandaag niet werkte, zei ze (niet letterlijk, maar daar komt het op neer) dat die update een fout was, in plaats van te antwoorden dat ze alleen om 15.00 niet beschikbaar was.
Hier benaderde je haar met wantrouwen, dat lees ik dus af aan haar reactie, ook met die emoji die ze gebruikt. Dan kan ze het als wat "pushy" interpreteren en je daarom vervolgens afhouden.

Maar goed, dat is slechts mijn alternatieve interpretatie wanneer ik me een beetje in haar positie probeer te verplaatsen.

Kan inderdaad ook gewoon dat ze ondanks eerdere lieve woordjes toch een tweede date niet zag zitten.
 
Maar ze zei letterlijk vertaald "ik zal vandaag niet beschikbaar zijn", wat mijns inziens dus ook meer direct op de 3 uur zou kunnen slaan.

Je tweede voorstel is een half uur rond 2 uur. Hier kan ze dus een voorstel doen dat nog voor 3 uur en tussen bestaande afspraken past, wat met jouw uur voorstel dus misschien niet meer kon.

De 14.20 die ze voorstelt als ik met een onbekend nummer bel, had ze toch ook kunnen voorstellen toen ik met eigen nummer belde (i.p.v. 15.00)?

Met alle respect, maar dit neigt naar muggenzifterij. Het is ook niet relevant; waar het om draait is dat zij een tweede afspraakje afhield en onduidelijk is waarom. Dit wekte bij mij twijfel op of ik met een booker of met haarzelf communiceerde, en indien zij het zelf was, of het ook haar eigen keuze was niet opnieuw af te spreken.

Dit wantrouwen werd verder versterkt doordat de prijs voor vluggertjes op haar Kinky-pagina weer verlaagd was naar de absurd lage prijs van €50,- . Op mijn suggestie had ze die eerder verhoogd naar €80,-.
Hier benaderde je haar met wantrouwen, dat lees ik dus af aan haar reactie, ook met die emoji die ze gebruikt. Dan kan ze het als wat "pushy" interpreteren en je daarom vervolgens afhouden.
Haar antwoord (en de emoji) geeft aan dat ze niet blij is dat haar vriend de Kinky-advertentie geüpdatet heeft, het is niet een reactie op mijn vraag.

Dit is het laatste wat ik erover zeg.
 
Ik denk dat die 'vriend' haar verplicht heeft je af te kappen.

Ze hebben liever domme klanten die langs komen en doorwandelen ipv mensen die vriendelijk meedenken. Zie ook de vluggertjes 50 of 80 anecdote.

Jij hebt hier gelijk in hoor, maar zo'n vriendje die haar adviseert/helpt/commandeert heeft daar natuurlijk maling aan.

Maar goed, ik schat het ook alleen maar in.

En dat is de rare twist van dit alles, sommigen kunnen denken hoer = hoer en anderen denken toch persoonlijker na over van alles en worden daardoor soms gewaardeerd maar soms juist ook afgestoten (al dan niet door druk van iemand anders).
 
Laatst bewerkt:
Je gaat in eerste instantie dan ook een zakelijke overeenkomst aan. Wanneer ze even geen zin heeft in een tweede overeenkomst en je haar dan gaat wijzen op dat haar advertentie geupdate wordt stel je je naar mijn mening niet meer zakelijk op en begin je toch ook je eigen glazen in te gooien.
Ik begrijp ook het doel niet zo om haar dan nog met een tweede nummer te benaderen, ik kan me voorstellen dat dit gewoon creepy overkwam bij haar.

Maar goed, slechts mijn mening.
 
Goede punten. Ik kan me daar wel in vinden.

Had ze gezegd "Ik wil je niet meer zien" dan was voor mij daarmee de kous af. Prima. Next.

Maar de situatie was en is onduidelijk en dan speelt toch het Jezus-syndroom op: ik voel mij verplicht te checken of het okay met haar is, en dat kan dan misschien "creepy" overkomen.

Misschien verwachtte zij een houding als van "duistereridder". Waarom zou je een toelichting geven als het de ander toch aan zijn reet roest?

Ik snap dit gejank niet. Het is een hoer, niet je vriendin.
 
Dus kunnen de liefhebbers 30,- bij je declareren?😄

Laat je niet gek maken O. Volgens mij zoek je het veel te ver. Die dacht misschien dat is die grootgeschapenen. Pffff niet hoor.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8624108-salom%c3%a9#photos
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Sofi die zich nu Salomé noemt ziet er inderdaad erg appetijtelijk uit, maar daarmee houden de overeenkomsten tussen de eerste goede ervaring van The O en mijn ervaring met deze kleine Colombiaanse op. Het staat niet in haar advertentie, maar voor beffen vraagt ze 50 euro extra. Ik houd ervan een dame oraal te plezieren, maar als ik daar geld voor moet betalen, is dat een afknapper en meestal de reden om helemaal niet meer te gaan, maar deze dame was zo mooi... Oké dan maar geen oraal plezier. Wellicht kon ik haar dan in de stemming brengen met een massage. Ze gaf aan van stevig te houden, maar na een paar kneepjes slaakte ze al een kreetje omdat het te stevig zou zijn. Ze gaf me nauwelijks kans om haar mooie rug en billen te strelen. Hup, daar draaide ze zich alweer op haar rug en greep mijn kleine vriend om die op oorlogsterkte te brengen. Het geregeld op haar horloge kijken, gaf mij de indruk dat ze haast had. Ook toonde ze geen enkele interesse in hetgeen ik haar vertelde. Pijpen deed ze wel lekker. Toen mijn lid hard was, stelde ik doggy voor. Dat kon, maar ze trok er wel een gezicht bij dat leek te zeggen: 'nou ja, als jij dat wil'. Het ontbrekende enthousiasme aan haar kant in combinatie met de donkere kamer en haar strakheid (want totaal niet nat van opwinding) maakte van mijn voornemen een mission impossible. Salomé had dat ook door en begon al snel weer aan mijn kleine vriend te sjorren. Het moet gezegd, dat ze haar parmantige borstjes en mooie tepels gewillig liet betasten. Dit miste z'n uitwerking niet. Ze was nog maar net bovenop me gaan zitten of de klus was vroegtijdig geklaard. Had ik maar voor een vluggertje gekozen. Dan had ik nog twintig euro over gehad om aan kerstinkopen te besteden. Heren die geen problemen hebben om hun instrumentarium in de actiestand te houden en niet al te snel de finish te bereiken, kunnen vast hun lol op met dit knapperdje, maar mannen voor wie het plezieren van de dame een belangrijk onderdeel van het spel is, zou ik Salomé niet aanraden. Let wel, dit is een persoonlijke ervaring. The O had bij zijn eerste bezoek duidelijk wel een klik met haar. Het kan verkeren.
 
Dit schreef ze na ons afspraakje:

Bekijk bijlage 133873

"Gracias, a ti la pase súper contigo" (= "Bedankt, ik heb een geweldige tijd met je gehad")

"Me caíste súper bien" (= "Ik vond je heel leuk")

Wat is er gebeurd nadat ze dit schreef?

Twee scenario's lijken het meest plausibel:
  • Iemand heeft invloed op haar uitgeoefend het contact te verbreken (een booker, een DvP,….).
  • Ze heeft alsnog lichamelijke klachten gekregen vanwege het formaat van mijn geslacht (wat haar belemmert het gewenste aantal klanten te draaien).
Het videogesprek dat ik startte, verbrak ze zodra ze zag dat ik het was. Daarna blokkeerde ze mij.

Dat ze niet wil afspreken is haar goed recht, maar dat ze niet de moeite neemt (één regeltje….) te zeggen waarom,…..tsja, dat raakt me en devalueert - niet voor het eerst - de eerdere ervaring. De recensie is het verslag van een idioot.

Met "dit was mijn laatste recensie" bedoel ik precies wat er staat.
Ik heb meer dan eens van dames gehoord dat ze niet staan te springen om een klant met een groot geslacht te ontvangen. Ze hebben daarna soms pijnklachten die hun belemmeren lekker door te werken. Kan overigens ook zijn dat ze dat zeiden om mij te pleasen aangezien ik bepaald niet vooraan stond toen de grote formaten werden uitgedeeld.

Verder zie ik ook nog een stukje Spaans in de WhatsApp-conversatie dat nog niet vertaald is waaruit ik opmaak dat Sofi/Salomé niet enthousiast was over het (tong)zoenen met The O. Ook had The O daar niet extra voor betaald. Misschien was ze bang dat hij bij een nieuw bezoek opnieuw zou willen tongzoenen.

Naar mijn mening is dit een toch wel erg zakelijke dame die het plezieren van de klant zeker niet bovenaan haar prioriteitenlijst heeft staan. Ik denk dat ze sowieso liever niet tongzoent of zich laat likken. Voor een bepaald bedrag extra gedoogt ze het, maar verwacht dan vooral geen enthousiasme van haar kant.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan