WHEM Sofia, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben er ook een keer geweest, vond het geen herhaling waard. Ze adverteerde altijd met " mijn massage is the best", nou dat viel erg tegen.
Op hookers heeft ze wel eens gereageerd op resensies die negatief waren , en die reakties waren niet misselijk.
 
1 x heeeeeeel lang geleden op aanraden van Kiera bezocht in Amstelveen; volgens mij wilde Kiera een prank met me uithalen want deze Sofia is een echte 100% tmm! Bespaar je de moeite zou ik zeggen en anders geheel op eigen risico. 🤮🤮🤮🤮🤮
 
Ik was op bezoek bij een dame in Amstelveen, halfweg hoorden we hoog oplopende discussie van uit de andere kamer. Ze ging ff informeren of alles OK was ze wat zatchjes te praten,
Toen ze terug kwamen was ze bos, dat gebeurt vaak en stoort her sessie met haar klanten omdat ze in de stress schiet aangezien het niet zolang geleden dat er een locatie was gesloten door toedoen van de buren in Amstelveen. Ze zei dat Sofia niet van neuken houdt, ze probeert de massage verhaal te rekken tot je nog weinig minuten over hebt en het gebeurt wellens dat iemand wat vab zegt... Ik heb haar nummer meteen verwijderd, ze stond toen op mijn toe list.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan